IL: Hoikistunut Virpi Kätkä ei aio enää kertaakaan lihoa - meneekö tämä jo syömishäiriön puolelle?
Laulaja Virpi Kätkä, 55, on tehnyt lopullisen päätöksen - hän ei aio enää ikinä lihoa. Takana on jo kolmas talvi, jolloin kiloja kertyi huomaamatta opiskelujen lomassa. Keväällä Virpi otti itsensä jälleen tiukasti kuriin ja pudotti kahdeksan kiloa. Hän kertoo paastonneensa vähentämällä ruoan määrää, mediasta irtautumalla ja keskittymällä hengellisiin asioihin. Virpin ruokavalio on erittäin rajattu terveysongelmien vuoksi, eikä hän voi syödä lihaa tai gluteenia. Laulajan mielestä esiintyjän täytyy näyttää hyvältä, ja hänelle itselleen kiloista on tullut henkistä taakkaa.
Tässä taas yksi julkkis, joka antaa vaarallista esimerkkiä ehdottomuudesta ja jatkuvasta laihduttamisesta. Kun jo valmiiksi hoikka nainen puhuu "armollisuudesta", mutta samalla kieltäytyy jopa kaneliässästä, niin mitä tämä tekee nuorempien itsetunnolle? Tällaiset jatkuvat laihdutusprojektit vain korostavat nykyajan pakkomiellettä ulkonäköön. Eikö 55-vuotias nainen voisi jo vihdoin nauttia elämästä ilman jatkuvaa painostressiä?
Kommentit (50)
Kehipositiivinen läskikö sen pitäisi olla? Ihana suomalainen kaunis nainen ei käy?
Tuohan on päinvastoin hieno esimerkki lihavalle nykynuorisolle, kun näyttääkin todella hyvältä.
Maisteri, menestynyt, fiksukäytöksinen. Kaipa hän saa omasta elämästään puhua.
Entäs nykyajan 150 kiloiset nuoret naiset, jotka ei tarvitse edes sanoja, kun päältä näkee elämänarvot ja millainen on terveydentila. Sekin on kannanotto ja esimerkki, kun hyllyy läskeineen kadulla.
Ei ole muiden vika, jos syömishäiriöityy. Samalla tavalla näkee julkisesti alkoholisteja ja tupakoivia, ikäviä tatskoja jne. mutta jokainen tekee omat päätöksensä ihan itse.
Ja mä olen laihduttanut yli 50 kiloa. KYLLÄ KANNATTI!!!
Vierailija kirjoitti:
Kehipositiivinen läskikö sen pitäisi olla? Ihana suomalainen kaunis nainen ei käy?
AP on itse kehopositiivinen 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on päinvastoin hieno esimerkki lihavalle nykynuorisolle, kun näyttääkin todella hyvältä.
Entäs nykyajan 150 kiloiset nuoret naiset, jotka ei tarvitse edes sanoja, kun päältä näkee elämänarvot ja millainen on terveydentila. Sekin on kannanotto ja esimerkki, kun hyllyy läskeineen kadulla.
Ei ole muiden vika, jos syömishäiriöityy. Samalla tavalla näkee julkisesti alkoholisteja ja tupakoivia, ikäviä tatskoja jne. mutta jokainen tekee omat päätöksensä ihan itse.
🥳 upea suoritus Onnex olkoon !
Vierailija kirjoitti:
Mikä AP on tuomitsemaan ketään ?
mikä pakkomielle laittaa sama keskustelu uudestaan ja uudestaan?
get a life Ap 🍀
👍
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! :) Vei oman aikansa psyykata itsensä, kunnes olin "valmis". Joskus se päätepiste vaan tulee. Pienemmät annoskoot ja kävelyä, ei ollut mitään lääkitystä tai poppakonsteja.
Tsempit kaikille laihduttajille, rennolla meiningillä vaan, ja pikku hiljaa hyvä tulee!
Nuoremmat voivat opetella rakentamaan oman elämänsä omien realiteettiensa, arvojensa ja ajatustensa pohjalta. Ei tarvitse apinoida julkisuuden henkilöitä, ei edes seurata näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! :) Vei oman aikansa psyykata itsensä, kunnes olin "valmis". Joskus se päätepiste vaan tulee.
Miten pitkään meni?
Minä mietin vähän samaa. Kun ei Virpi kyllä ikinä todellakaan ole näyttänyt tippaakaan lihoneelta. Vaan ehkä hän on niinä kausina vältellyt kameroita. Terveyttä on toki hyvä ajatella, sitä en sano.
Toisilla on itsekuria ja se jääkaapin ovi ei käy kuin saluunan ovi. Tämä tietty sitten pullukoita harmittaa 🤣😅
Virpi on pysynyt nättinä, ei oo rupsahtanut kuten 99 % suomalaisista tuossa iässä
Lukee raamattua enemmän ja käy jääkaapilla vähemmän, laihtumisen salaisuus
Glugoosi siirappi lihottaa kuin öljyt. Turvottaa. Juustot myös. Fetatyyppiset oikeita mozzarelllat hormoniannoksia . Se nyt vaan se puuro suola ja vesi mikä ei lihota. Kuin hapanleipä näkkileipä. Kuin omena ja kaali. Nuorena oltu hoikka ei enää onnistu ihan vanhetessa kun HORMONIT estrogeeni korvaushoito. Vesijumppa . Lihominen on kauheaa !!! Noituus myös. Yksisilmät kabbalat.
En ole nähnyt Virpistä yhtään kuvaa, jossa hän olisi näyttänyt vähänkään ylipainoiselta, mutta ehkä niitä kuvia ei ole vain näytetty niiltä ajoilta, jolloin hän on ollut yhtään pulskempi. Hyvä jos hän on itse tyytyväinen nykytilanteeseen!
Kotimaista tuotteet on selvästi LUE ETIKETTI PIRAATTIA . Sama nimi mutta eri aineista.
miten 8 kg kertyy huomaamatta..kyllä sen eteen on pitänyt syödä ihan kivasti eli ruokasuhde on pielessä kun aina talvisin kiskoo sen verran lisää. Liian tiukat paastot ja muut setit eivät todellakaan paranna asiaa jatkossakaan. Ensi kesänä luetaan varmaan sama otsikko lehdistä.
Mikä AP on tuomitsemaan ketään ?
mikä pakkomielle laittaa sama keskustelu uudestaan ja uudestaan?
get a life Ap 🍀