Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avasi silmäsi naisvihalle yhteiskunnassamme?

Vierailija
16.04.2020 |

Minä tajusin vasta suostumus2018 kampanjan myötä. Ensin tajusin että meillä ihan oikeasti keskustellaan naisten fyysisestä koskemattomuudesta ikäänkuin se olisi jotenkin epäselvä asia. Mutta varsinainen shokki oli ko. kampanjan kiihkeä vastustus joka kertoi, että raiskausia ei vain vähätelllä vaan uhrien oikeuksia suorastaan VASTUSTETAAN.

Melko kylmäävää

Kommentit (266)

Vierailija
141/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on joka puolella koko ajan. Missä siihen muka ei törmää?

En ole ikinä tuntenut itseäni vihatuksi naiseuden takia. Yhden kerran olen kokenut että minua syrjitään. Se oli 70-luvulla lastentarhassa. Kun vierailtiin liikennepuistossa, niin pojat pääsi ajamaan polkuautoilla, tyttöjen piti treenata parijonossa tienylityksiä. Mitään muuta kertaa en tiedä enkä tunnista.

Niin ja meidän suvussa vallitsee selvä miesviha. Aikaisemmin se oli ulkoisesti alistetun, mutta syvää vihaa tihkuvan omanarvontuntoisen ihmisen katkeruutta (mummoni ja ilmeisesti aikaisemmat sukupolvetkin), äitini taas oli jo kaapannut kaiken vallan perheessä ja dominoi kaikkea mahdollista. Samoin miehenkin perheessä äiti oli se diktaattori. Se naisten vallankäyttö suuntautui kaikkeen ja kaikkiin. Erityisesti toki aviomies oli tossun alla. Miehillä ei ole koskaan ollut edes tilaisuutta mihinkään naisvihaan. Enkä kyllä kodin ulkopuolellakaan ole törmännyt.

Muuta Venäjälle. Kaikki menee miesten ehdoilla, aivan kertakaikkisen kaikki. Vieläkin joudut varomaan sanomisia, mies saa luvan kanssa tirvaista ja koulutus on vain hieno termi paperissa johtuen miesvallasta. Olethan kuitenkin the provider? Tuollaisessa maassa miehet johtaa lompakollaan ja elimellään

Ps. Ettei kukaan käsitä väärin, säälin venäläisiä naisia

No en tajua miten venäläiset, pakistanilaiset tai intialaiset naiset siihen liittyvät, etten ole havainnut omassa elämässäni naisvihaa. Ei ole yhteyksiä noihin maihin enkä rupea muuttamaan sinne ihan vaan päästäkseni kokemaan mitä on naisviha. Minua kyllä vihataan paljon muista syistä kuin naiseudesta. Uskovaisuus riittää vihan kohteeksi pääsemiseen, joten en ole mitenkään vihan saannin vajauksessa. Ja joo, en ole aivopesty minkään patriarkaatin valtaan, vaikka olen konservatiivinen uskovainen...

Hauskaa kun uskovainen haukkuu muita aivopestyiksi.

Miesten valta-asema ja naisten heille alamaisina oleminen on ihan todennettava tosiasia, eikä mikään satu jota voi lapselle valehdella ja aivopestä tätä, kuten uskonnot.

Häh? Oletkohan nyt ihan lukutaitoinen? En haukkunut ketään muita, vaan vastasin jo valmiiksi siihen seuraavaan haukkumiseen, jonka joku olisi kohta kuitenkin viskannut XD

t. se uskovainen

Vierailija
142/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuuva, kuka vihaa naisia? Naiset, miehet, yhteiskunta, lapset, koirat vai kissat. Olen nainen eikä mua ole vihanneet kun vihamiehet/naiset ja aina on syytä katsoa peiliin jos on vihantuntemuksia ympäristössään herättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tuntenut itseäni vihatuksi naiseuden takia. Yhden kerran olen kokenut että minua syrjitään. Se oli 70-luvulla lastentarhassa. Kun vierailtiin liikennepuistossa, niin pojat pääsi ajamaan polkuautoilla, tyttöjen piti treenata parijonossa tienylityksiä. Mitään muuta kertaa en tiedä enkä tunnista.

Niin ja meidän suvussa vallitsee selvä miesviha. Aikaisemmin se oli ulkoisesti alistetun, mutta syvää vihaa tihkuvan omanarvontuntoisen ihmisen katkeruutta (mummoni ja ilmeisesti aikaisemmat sukupolvetkin), äitini taas oli jo kaapannut kaiken vallan perheessä ja dominoi kaikkea mahdollista. Samoin miehenkin perheessä äiti oli se diktaattori. Se naisten vallankäyttö suuntautui kaikkeen ja kaikkiin. Erityisesti toki aviomies oli tossun alla. Miehillä ei ole koskaan ollut edes tilaisuutta mihinkään naisvihaan. Enkä kyllä kodin ulkopuolellakaan ole törmännyt.

Muuta Venäjälle. Kaikki menee miesten ehdoilla, aivan kertakaikkisen kaikki. Vieläkin joudut varomaan sanomisia, mies saa luvan kanssa tirvaista ja koulutus on vain hieno termi paperissa johtuen miesvallasta. Olethan kuitenkin the provider? Tuollaisessa maassa miehet johtaa lompakollaan ja elimellään

No en tajua miten venäläiset, pakistanilaiset tai intialaiset naiset siihen liittyvät, etten ole havainnut omassa elämässäni naisvihaa. Ei ole yhteyksiä noihin maihin enkä rupea muuttamaan sinne ihan vaan päästäkseni kokemaan mitä on naisviha. Minua kyllä vihataan paljon muista syistä kuin naiseudesta. Uskovaisuus riittää vihan kohteeksi pääsemiseen, joten en ole mitenkään vihan saannin vajauksessa. Ja joo, en ole aivopesty minkään patriarkaatin valtaan, vaikka olen konservatiivinen uskovainen...

Miesten valta-asema ja naisten heille alamaisina oleminen on ihan todennettava tosiasia, eikä mikään satu jota voi lapselle valehdella ja aivopestä tätä, kuten uskonnot.

Häh? Oletkohan nyt ihan lukutaitoinen? En haukkunut ketään muita, vaan vastasin jo valmiiksi siihen seuraavaan haukkumiseen, jonka joku olisi kohta kuitenkin viskannut XD

t. se uskovainen

Luin tämän: "en ole aivopesty minkään patriarkaatin valtaan, vaikka olen konservatiivinen uskovainen..."

Siinä mielestäni sanotaan että patriarkaatin valta on jotain aivopesua vain, ja uskonto ilmeisesti ei =D

Vierailija
144/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. se uskovainen

Toitota joka paikassa sitä miten sinä olet uskovainen ja uskovaisuus, uskonto, uskovainen, usko, usko, usko.

Ihmettele sitten miksi ihmiset ovat vihaisia!

Ihan sama kun joku joka paikassa huutelisi miten hän tykkää anaalista, anaali, anaali, anaali.

Sitten olisi niin marttyyria kun toisia vihastuttaa.

Ymmärrä nyt, että jotkut asiat ovat ihan sallittuja ja ok, mutta hyvä pitää yksityisenä.

Silloin ei tarvitse kohdata sitä "vihaa", kun ei hiero anaaleitaan ja uskontojaan toisten naamoihin kaikkialla.

Vierailija
145/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apuuva, kuka vihaa naisia? Naiset, miehet, yhteiskunta, lapset, koirat vai kissat. Olen nainen eikä mua ole vihanneet kun vihamiehet/naiset ja aina on syytä katsoa peiliin jos on vihantuntemuksia ympäristössään herättänyt.

Ei puhuta samasta asiasta nyt.

Vierailija
146/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena olen kyllä kohdannut ainoastaan miesvihaa. Ei joku hyväveli-verkosto ole mitään vihaa, vaan kavereitten jeesaamista. Kukas miestä auttaisi, jos ei toinen mies. Nainen ei kylläkään auta naista, mutta se taas ei ole miesten vika.

Aijaa? Oletko koskaan nähnyt miten naiset toimivat, jos joku toinen nainen syyttää miestä jostain? Mies on automaattisesti syyllinen ja nainen on uhri, joka kerää säälipisteet.

Joo mutta se on vaan länkyttämistä, ei mitään konkreettisen muutoksen tekemistä.

Vierailija
147/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tyypillistä manspleinaamista täällä!

Siis MIES selittää meille naisille, että me vaan kuvittelemme kohdanneemme naisvihaa, syrjintää ja väheksyntää.

Hän siis miehenä itse sortuu naisvihaan, koska yrittää suu vaahdossa selittää mitä me tunnemme, olemme kokeneet ja nähneet.

Todistaa siis itsekin että naisviha on edelleen voimissaan.

Eihän se mitään todista. Olen usein naisenakin todistanut, että usein ne yhteisön kaikista turhimmat ja taakkana olevimmat naiset vetoavat hihastaan johonkin naisvihaan. Yleensä pätevät ja osaavat naiset eivät tarvitse tällaista korttia, koska, no he ovat päteviä ja osaavia ja heitä siksi tarvitaan.

Minusta sinun kommenttisi oikein huokuu naisvihaa.

Tyhmyyttä ja ilkeyttä voi vihata ihan sukupuolesta riippumatta. Tyhmillä ja ilkeillä on juuri tapana vedota johonkin institutionaaliseen sortoon, koska heillä ei ole henkisiä eväitä pitää itse huolta omasta menestyksestään. Näissä typeryksissä on sekä miehiä että naisia.

Vierailija
148/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. se uskovainen

Luin tämän: "en ole aivopesty minkään patriarkaatin valtaan, vaikka olen konservatiivinen uskovainen..."

Siinä mielestäni sanotaan että patriarkaatin valta on jotain aivopesua vain, ja uskonto ilmeisesti ei =D

Ei, vaan se on vastaus siihen argumenttiin, joka aina heitetään kasvoille kun sanoo olevansa uskovainen, jota ei kukaan mies sorra: "et vaan tajua olevasi sorrettu kun olet patriarkaalisen uskontosi aivopesemä". Jos nyt pitää rautalangasta vääntää niin näiden länkyttäjien mielestä kristinusko = patriarkaatin valta. Mikä ei pidä paikkansa. Selkiskö?

Vierailija
149/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. se uskovainen

Toitota joka paikassa sitä miten sinä olet uskovainen ja uskovaisuus, uskonto, uskovainen, usko, usko, usko.

Ihmettele sitten miksi ihmiset ovat vihaisia!

Ihan sama kun joku joka paikassa huutelisi miten hän tykkää anaalista, anaali, anaali, anaali.

Sitten olisi niin marttyyria kun toisia vihastuttaa.

Ymmärrä nyt, että jotkut asiat ovat ihan sallittuja ja ok, mutta hyvä pitää yksityisenä.

Silloin ei tarvitse kohdata sitä "vihaa", kun ei hiero anaaleitaan ja uskontojaan toisten naamoihin kaikkialla.

Logiikkasi ontuu pahan kerran.

Joku ilmaisee olevansa uskovainen = saa vihata, mitäs perskules on idiootti, pitäköön turpansa kiinni

vs

joku ilmaisee olevansa nainen = saa vihata, mitäs perskules on idiootti, pitäköön turpansa kiinni

Kumpikohan yllä olevista mahtaa olla "sallittua"?

Uskovaisuus on ominaisuuteni vähintään yhtä paljon kuin naiseus. 

Ja jos nyt anaaleista puhutaan, niin...

Joku sanoo olevansa homo tai transu - saakos vihata vai ei?

Vihan määrä on vakio, mutta mihinköhän sen pääkärki mahtaakaan nykypäivänä osoittaa? Osaan jopa ennustaa seuraavan ulinan: Mielestäsi minä vihaan ensiksi ryhmää x ja y ja siksi minua saa vihata takas. Nii, sinä et ymmärrä kristinuskosta pätkääkään. Ei ihmekään, kun et halua edes kuulla siitä mitään.

Vierailija
150/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insinööri-mies 57v. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virheellinen premissi. Ensiksi pitäisi selvittää ONKO suomessa naisvihaa vai onko se suurilta osin hypeä. Veikkaan että jälkimmäistä.

Naiset kuvittelee että heidän pitäisi saada jotain erityistä, spesiaalia, kohtelua miesten taholta.

Kun eivät saakaan, on se naisvihaa.

Minä en ainakaa kohtele naisia erityisesti - ainoastaan miellyttäviä naisia; hyvä kohtelu pitää ANSAITA.

Missään nimessä me emme odota erityiskohtelua. Me odotamme, että meitä arvostellaan ja kohdellaan samoilla perusteilla kuin miehiä - ei enempää eikä vähempää. 

Älä valehtele, ette halua. Edellisen hallituksen solvaaminen oli teille ihan ok, koska puolueiden johdossa oli miehiä. Nykyistä hallitusta ei saa kritisoida sanallakaan, koska johdossa on naisia. Jos erehdyt tähän suureen syntiin eli arvostelemaan nykyhallitusta, saat kimppuusi lauman räksyttäjiä, jotka syyttävät sinua naisvihasta.

Edellistä hallitusta arvosteltiin siksi että se oli huono. Oman elämäni aikana huonoin hallitus ikinä. Aivan selkeästi.

Niin se setämies-hallitus, ei miesvihaa ollenkaan eihän? Minun mielestäni nykyinen hallitus on huonoin hallitus ikinä, aivan selkeästi.

Typerä kommentti. Se, että SINÄ näet kaiken naisvihasi kautta, ei tarkoita että me muut teemme samoin!

Suomessa on ollut aika paljon miesvaltaisia hallituksia tai jopa hallituksia vailla naisia, ja silti rankkasin Sipilän huonoimmaksi. Mieti: voisiko tässä todellakin olla syynä hallituksen teot ja virheet, eikä sukupuoli.

Uusi ajatus sulle olla puolueeton ja analysoida älyllisesti asioita, mutta koitapa kehittyä.

Minun mielestäni nykyhallitus on kaikkein huonoin juuri tekojensa ja virheidensä perusteella. Sukupuolia en edes maininnut ja sinä räjähdit silmille syyttäen naisvihasta :D Miten meni oma puolueeton ja älyllinen analyysisi omasta mielestäsi?

Vierailija
151/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tyypillistä manspleinaamista täällä!

Siis MIES selittää meille naisille, että me vaan kuvittelemme kohdanneemme naisvihaa, syrjintää ja väheksyntää.

Hän siis miehenä itse sortuu naisvihaan, koska yrittää suu vaahdossa selittää mitä me tunnemme, olemme kokeneet ja nähneet.

Todistaa siis itsekin että naisviha on edelleen voimissaan.

Eihän se mitään todista. Olen usein naisenakin todistanut, että usein ne yhteisön kaikista turhimmat ja taakkana olevimmat naiset vetoavat hihastaan johonkin naisvihaan. Yleensä pätevät ja osaavat naiset eivät tarvitse tällaista korttia, koska, no he ovat päteviä ja osaavia ja heitä siksi tarvitaan.

Minusta sinun kommenttisi oikein huokuu naisvihaa.

Tyhmyyttä ja ilkeyttä voi vihata ihan sukupuolesta riippumatta. Tyhmillä ja ilkeillä on juuri tapana vedota johonkin institutionaaliseen sortoon, koska heillä ei ole henkisiä eväitä pitää itse huolta omasta menestyksestään. Näissä typeryksissä on sekä miehiä että naisia.

Subjektiivinen vihasi jotain entisiä työkavereitasi kohtaan ei poista sitä faktaa että yhteiskunnassa kaikki ihmiset eivät ole tasa-arvoisia.

Vierailija
152/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virheellinen premissi. Ensiksi pitäisi selvittää ONKO suomessa naisvihaa vai onko se suurilta osin hypeä. Veikkaan että jälkimmäistä.

Naiset kuvittelee että heidän pitäisi saada jotain erityistä, spesiaalia, kohtelua miesten taholta.

Minä en ainakaa kohtele naisia erityisesti - ainoastaan miellyttäviä naisia; hyvä kohtelu pitää ANSAITA.

Missään nimessä me emme odota erityiskohtelua. Me odotamme, että meitä arvostellaan ja kohdellaan samoilla perusteilla kuin miehiä - ei enempää eikä vähempää. 

Älä valehtele, ette halua. Edellisen hallituksen solvaaminen oli teille ihan ok, koska puolueiden johdossa oli miehiä. Nykyistä hallitusta ei saa kritisoida sanallakaan, koska johdossa on naisia. Jos erehdyt tähän suureen syntiin eli arvostelemaan nykyhallitusta, saat kimppuusi lauman räksyttäjiä, jotka syyttävät sinua naisvihasta.

Edellistä hallitusta arvosteltiin siksi että se oli huono. Oman elämäni aikana huonoin hallitus ikinä. Aivan selkeästi.

Niin se setämies-hallitus, ei miesvihaa ollenkaan eihän? Minun mielestäni nykyinen hallitus on huonoin hallitus ikinä, aivan selkeästi.

Typerä kommentti. Se, että SINÄ näet kaiken naisvihasi kautta, ei tarkoita että me muut teemme samoin!

Suomessa on ollut aika paljon miesvaltaisia hallituksia tai jopa hallituksia vailla naisia, ja silti rankkasin Sipilän huonoimmaksi. Mieti: voisiko tässä todellakin olla syynä hallituksen teot ja virheet, eikä sukupuoli.

Uusi ajatus sulle olla puolueeton ja analysoida älyllisesti asioita, mutta koitapa kehittyä.

Minun mielestäni nykyhallitus on kaikkein huonoin juuri tekojensa ja virheidensä perusteella. Sukupuolia en edes maininnut ja sinä räjähdit silmille syyttäen naisvihasta :D Miten meni oma puolueeton ja älyllinen analyysisi omasta mielestäsi?

Sinähän se itse toit ensin esiin termin "setämiehet" vastakkainasetteluna nykyiselle hallitukselle. Mikäs älyllinen analyysi siinä oli? Ei esittänyt mitään.

Koitapa pysyä sanojesi takana.

Vierailija
153/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten asevelvollisuus.

Vierailija
154/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne taas näemmä levinnyt tuo internetin syöpä eli sovinistitrollit. Painukaa takaisin sinne ylikselle.

Vierailija
155/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että naiseksi pukeutuvat miehet saavat nykyään määritellä naiseuden rajat, eikä niille saa edes väittää vastaan.

Vierailija
156/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se itse toit ensin esiin termin "setämiehet" vastakkainasetteluna nykyiselle hallitukselle. Mikäs älyllinen analyysi siinä oli? Ei esittänyt mitään.

Koitapa pysyä sanojesi takana.

Oletko jotenkin yksinkertainen? Minä en sanallakaan kritiikissäni maininnut nykyhallituksen sukupuolia ja silti minua syytettiin naisvihasta. Kuten aiemmin on jo mainittu, nykyhallitusta ei saa arvostella ollenkaan saamatta kimppuunsa sinun kaltaisiasi räksyttäjiä rääkymään naisvihasta.

Btw. olen itse nainen, vaikka et sinä sitä kuitenkaan usko.

Vierailija
157/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän että poikien huonompi koulumenestys johtuu siitä, että tyttöjä on niin paljon vihattu ja halveksittu, että heidän on pakko ollut kasvaa tunnollisiksi ylisuorittajiksi, että saisi olla olemassa.

Pojille on leivät voideltu valmiiksi, taputeltu päähän ja kuorittu perunat nenän eteen.

Ei ole poikia arvosteltu niin ankarasti jos ei ole ollut täydellinen.

Pilalle paapottuja mammanpoikia ei ole laitettu lukemaan läksyjään tai valmistautumaan kokeisiin. Pojat ovat saaneet vain potkia palloa ja pelata pleikkaria. Silti on ollut hyväksytty ja arvokas.

Ja lisäksi pojat ottavat mallia isukistaan, joka halveksii suureen ääneen kaikkea naisellista kuten lukeminen, kaunokirjallisuus, humanismi, tunteet, jne...

No mutta miten niin toi on naisellista. Itseä ei ainakaan humanismi ja tunteet kiinnosta, vaikka olen 100% nainen. Lukeminen on kyllä jees. Mutta poikani lukevat, tyttäreni ei. Ei tuollaisilla asioilla ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Sukupuoli kertoo kuka voi siittää ja kuka synnyttää.

Vierailija
158/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun on sukupuolirooleja, on nais- ja miesvihaa. Ne roolit itsessään ovat vihaa kaikkia rooleihin sopeutumattomia vastaan. Lisäksi ne sisältävät haitallisia oletuksia molemmista sukupuolista, kuten oletukset naisten avuttomuudesta ja älyllisestä kyvyttömyydestä sekä miesten väkivaltaisuudesta empatiakyvyttömyydestä. Nämä oletukset alkavat toteuttaa itseään, kun ihmiset kasvatetaan ja ehdollistetaan toimimaan niiden mukaan.

Miksi vihanpitoa ei ole sitten ollut kuin viime vuosina? Se on juuri tuon kertomasi ideologian syy, se ei pidä paikkaansa ja vääristää todellisuutta. Ihmiset eivät suostu tuohon marxilta kopioituun ajattelumalliin.

Stop stop! Viime vuosina? Nyt takaisin historian pariin. Naisten piti aika pitkään taistella saadakseen oikeuden esimerkiksi äänestää tai opiskella. Kiinassa yhden lapsen politiikka johti siihen että tytöistä hankkiuduttiin eroon ja pojat pidettiin... Hallitsijasuvuissa valtaosa vallasta siirtyy isältä pojalle ensisijaisesti eikä äidiltä tyttärelle. Suomessa vasta 1900-luvun loppupuolella avioliittolaista poistettiin kohta missä puolison raiskaaminen on ok. 

Ympäri maailmaa suositaan yhä poikia, ei pelkästään Kiinassa. On useita maita, jossa vanhemmat tappavat omia lapsiaan, jos he synnyttävät paljon tyttöjä, koska se poika on nimeonomaan se, mitä he haluavat. Ja monissa maissa on myös sekin, että tyttöjen vanhempien pitää jopa MAKSAA tytön tulevalle miehelle ja tämän perheelle siitä, että tämä menee naimisiin tytön kanssa.

Taidat olla ihan seko..

Ajattelet siis, että voit muuttaa koko maailman perinnäisajattelutavat mieleisiksesi.

Tuo on jo umpisairaan ajattelun tulosta.

??? Eihän tuo aiempi kirjoittaja missään kohtaa sano, että hän voisi muuttaa muiden maiden kulttuureja. Hän vain kertoo, millainen tilanne monissa maissa on. Aiemman kirjoittajan esittämät esimerkit tosin ovat sellaisia, että muutosta kyseisissä kulttuureissa kaivattaisiin. Miten kenenkään mielestä voi olla oikein, että toisia ihmisiä (tässä tapauksessa tyttöjä ja naisia) kohdellaan kuin kauppatavaraa ja pahimmassa tapauksessa murhataan vain heidän sukupuolensa takia. Se vasta sairasta onkin.

Vierailija
159/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sukupuolen takia vähätellyksi ja syrjityksi tuleminen ei sinua haittaa ei tarkoita ettei niin jatkuvasti sinulle tapahdu. Uskovaisissa piireissä naisten vähättely on niin yleistä että on hölmöä esittää ettet sitä muka kohtaa, tai sitten tosiaan olet aivopesty. Enkä sano ettäkö sinun täytyisi vastustaa tuota kohtelua, se on oma valintasi, kommentoin vain väitettä ettet sitä muka kohtaa.

Vierailija
160/266 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kesätyöpaikkani duunariäijiltä opin, miltä sellainen rasvainen, testosteronia tihkuva naisviha oikein kuulostaa. Pyllyvako puoliksi paljaana nää äijät tytöttelivät ja laukoivat rasvaisia vitsejään, ja se oli just tätä samaa settiä, mitä persumiehet laukovat täällä nykyisestä hallituksesta: Tampax sitä, naistenvaivat tätä, keitäs kuule likka meille kahvia ja kuuntele, kun setä selittää sulle miten tää maailma toimii. Setä kertoo mikä on sáastaista ja mikä on sallittua. Naisia siedetään vain jos he ovat nöyriä ja tekevät hiljaa, mitä sedät käskee. Sun osa on kuules totella meitä, äläkä vaan piikalapsi kuvittele itsestäs mitään. Sinä tyttölapsi siivoat meikäläisten jätökset, ja teet sen joko hymyillen tai liha tummana itkien. Sinä et ole mitään. Koska olet pelkkä nainen.

Nykyään nämä samat ÄO 75 tyypit täyttävät iltapskojen kommenttikentät ja itkevät täällä vauva.fi:llä omaa naisettomuuttaan. Samat miehet raivostuvat silmittömästi etenkin akateemisista naisista, koska heistä nainen on pelkkä eläin, usein lehmä tai kalkkuna, joka kuvittelee itsestään liikoja, jos päässyt ihan sinne y l i o p i s t o o n (sanovat usein tämän venytellen päin naamaasi) asti, vaikkei naisille olisi koskaan edes äänioikeutta pitänyt antaa, koska he lopulta ovat pelkkiä tyh-miä eläimiä, joiden per_saus vuotaa kuukausittain sitä likaista vérta. Trump vetoaa näihin äijiin, koska käyttää samoja sanoja naisista kuin nää äijät, joille mahdollisimman karkea alatyylisyys on sitä oikeaa miehuutta, jonka avulla sukúrutsaisinkin Alabaman oma uuno on tähän asti voinut  palauttaa naiset paikoilleen.

Tottakai kaikki edellä mainittu oli itselleni, akateemisessa ja jokseenkin sivistyneessä perheessä kasvaneelle 18v. naisenalulle, aika raju kokemus. Enkä tosiaan voi sanoa, että se olisi parantanut kotona saamaani kuvaa duunareista. Meillä kotona koulutusta arvostettiin mutta samalla hymistiin, että kaikki ovat lopulta tasa-arvoisia, eikä ketään saisi dissata siksi, että kouluja ei ole käyty. Opin dissaamaan miespuolisia duunareita vasta kun tutustuin heidän ajatusmaailmaansa. Duunarinaisista mulla on parempia kokemuksia, vaikka sieltäkin suunnalta löytyy näitä, joiden mielestä naisen pitää palvella miestä ja jotka mielellään alatyylisesti h- rittelévat itseään nuorempia ja koulutetumpia naisia kuten juopporinkien naisetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi