Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä
Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D
Kommentit (1431)
Nuori kuvaaja sanoi useamman yrityksen jälkeen: "Yritä ottaa sellainen vähän neutraalimpi ilme." Ihmettelin, kun olin yrittänyt olla sellainen ystävällisen näköinen..mitä hän tarkoitti?
Lopputulos, kun keskityin näyttämään neutraalilta, oli bitchy resting face. Eli sellainen vähän vittuuntunut ilme suomeksi sanottuna.
Kuvaaja ei jutellut mitään muuta kuvatessaan kuin heitti tuon kommentin, jonka koin vähän hämmentävänä. Kaikki piti erikseen kysyä muutenkin.
Pakko hankkia passi. Olen tsempannut itseäni kuvan suhteen. Se tulee olemaan keljuttava. Mutta mitä sitten. Asialle ei voi mitään, joten ei auta kuin hyväksyä.
Kävin just eilen kun tajusin että henkkarit menneet vanhaksi ja tarvitsen niitä.. V""u että tuli hieno kuva. Hikinen,helteestä pöhöttynyt läski naikkonen. Edes meikkiä ei viitsinyt laittaa tällä ilmalla. Näytän joltain limaiselta pallolta joka nousi alkusuosta.
Parempi pallo kuin tämmöinen laatikkopää. Pakko meikata ja laittaa hiukset kuvaan, muuten luulevat mieheksi.
Näytän Addamsin perheen isoäidiltä.
Eileen Vuornos on mun passikuvassani jostakin syystä
Passikuvassani olen yes box pallinaamana.
Tämä on jo vanha juttu ja kertaalleen johonkin kirjoitettu vuosia sitten...
- Oltiin valmistelemassa matkaa Neuvostoliittoon ja siellä Viipuriin ja niille haminoille pikkuautolla. Piti sitten ryhmäviisumia varten hankkia passikuvat ja lähin paikka oli pikapassikuvaamo Turun rautatieasemalla. Kuvat onnistuivat teknisesti, mutta kuvasta tuijotti takaisin mafian palkkamurhaajan näköinen roisto. Niin ajattelin itse, enklä ollut ainoa...
- Meni muutama päivä ja tuttu matkanjärjestäjä soittaa ja kysyy, saisinko mitenkään suurennettua sitä passikuvaa A3-kokoon?
?? + ? Mitä..??
Kertoo sitten, että auton uskaltaisi varmasti jättää Viipurissa parkkiin mihin vaan yön yli, jos se kuva olisi suurennettuna raameissa vaikka siinä auton keulalle kiinnitettynä. Paikallinen mafia kun kuulemma kunnioittaa toisten mafiosojen autoja😎
Ensin on ihminen ja sitten jollain laitteella imaistaan se ihmisyys pois. Tyhjä, väritön kuori jää kuvaan, jotain likaa seinässä?
Näytän pulloposkimurmelilta, kuva otettu alaviistosta yöspäin, pulleat posket, naama kapenee ylöspäin kuin päärynällä. Kävin ihan valokuvausliikkeessä kuvauttamassa naamani passia varten. Itsekin otan parempia kuvia ihmisistä. Miksi siinä kuvaustilanteessa on aina vähän kiire, vaikka liikkeessä ei ollut ketään muuta kuin minä.
Minun passikuvassani toljottaa Eileen Wuornos :D