Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä
Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D
Kommentit (1428)
Nuori kuvaaja sanoi useamman yrityksen jälkeen: "Yritä ottaa sellainen vähän neutraalimpi ilme." Ihmettelin, kun olin yrittänyt olla sellainen ystävällisen näköinen..mitä hän tarkoitti?
Lopputulos, kun keskityin näyttämään neutraalilta, oli bitchy resting face. Eli sellainen vähän vittuuntunut ilme suomeksi sanottuna.
Kuvaaja ei jutellut mitään muuta kuvatessaan kuin heitti tuon kommentin, jonka koin vähän hämmentävänä. Kaikki piti erikseen kysyä muutenkin.
Pakko hankkia passi. Olen tsempannut itseäni kuvan suhteen. Se tulee olemaan keljuttava. Mutta mitä sitten. Asialle ei voi mitään, joten ei auta kuin hyväksyä.
Kävin just eilen kun tajusin että henkkarit menneet vanhaksi ja tarvitsen niitä.. V""u että tuli hieno kuva. Hikinen,helteestä pöhöttynyt läski naikkonen. Edes meikkiä ei viitsinyt laittaa tällä ilmalla. Näytän joltain limaiselta pallolta joka nousi alkusuosta.
Parempi pallo kuin tämmöinen laatikkopää. Pakko meikata ja laittaa hiukset kuvaan, muuten luulevat mieheksi.
Näytän Addamsin perheen isoäidiltä.
Eileen Vuornos on mun passikuvassani jostakin syystä
Passikuvassani olen yes box pallinaamana.
Minun passikuvassani toljottaa Eileen Wuornos :D