Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä
Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D
Kommentit (1468)
Rillit pitää ottaa pois. Kiva siinä sitten melkein sokkona killittää kohti valokuvaajan epämääräistä hahmoa. Kuvasta tulee sen mukainen.
Mun passikuvassa mun naama on jotenkin neliön muotoinen ja leuka on ihan eri muotoinen kuin oikeasti. Oikeasti mulla on aika pyöreä pää, mutta kuvassa olen aivan kulmikas. Ihan kuin joku Roblox-hahmo! Äidilleni kävi sama homma, mutta isäni ja mieheni näyttävät kuvissaan normaaleita. En sit tiedä, mistä tämä johtuu.
Aiemmalla passilla reissatessa ja kaupasta alkoholia ostaessa tilanteet meni nopeasti ohi ja nyt kaikki henkkareita tarkastavat oikein pysähtyvät vertailemaan tarkkaan. Näytän vaan niin erilaiselta.
Siinä J Deppin ja H Hopon välimaastossa kasvoni 1passikuvassa polveilee. Vois vaikka yhden passikuvan isontaa ja raamittaa vanhanajan kullanvärisiin kehyksiin. Ja myydä nettihuutokaupassa: Toinen toipilas.
Passikauhua kuvastaa se kuinka stressaat siihen menemistä eniten vaikka samaan aikaan on miljoona asiaa jotka pitää hoitaa viranomaisille päin. Mutta päällimmäisenä on se stressi passikuvaan menemisestä. Kadehdin miestäni joka vain menee kuvaan eikä pidä sitä minään, tosin hänellä on kasvonpiirteet jotka onnistuu aina kuvissa. . Samoin lapseni ovat sellaisia että mitä sä tuollaista jännität 😆.
Vierailija kirjoitti:
Näytän ihan omalta äidiltäni.
Näin myös minä. 70v äitini ilmestyi passikuvaani.
T: N36
Näytän siltä Blade leffan läskivampyyriltä joka ei edes pääse ylös vaan on levinnyt pitkin lattiaa,mikä Pearl sen hahmo nimi nyt oli.
Mun passikuvasta tuijottaa joku täti? Aivan oudon näköinen hyypiö. Ja puolisoni passikuvassa on joku etsintäkuulutetun rosvon näköinen otus. Näytetään kyllä tavallisesti vähän muulta kuin tädiltä ja rosvolta, mutta näillä mennään. :-D
Luulen ettei heitä kiinnosta hevon v..kaan. päivät pääksytysten katsovat noita kuvia ja on heidän työtään. Vähän kuin gyne. Työtä katsoa naisten alapäitä.