Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä
Kommentit (1468)
Olin muka niin siistin näköinen peilistä katsottuna ja passikuvassa näytin siltä kuin olisin herännyt puskasta kolmen viikon ryyppyputken jälkeen, risu vaan puuttui hiuksista. Ei kauheasti lohduttanut kun mukana ollut äitini katsoi kuvaani mietteliäänä ja sanoi "No se näyttää ihan sinulta". Mutta hyvin kai menee, jos vuoden traumaattisin tapahtuma on passikuvien otto.😅
Mää näytän tosi hyvältä passikuvassa. Peilistä taas katsoo tylsä rumilus. Kai se sitten näinkin päin voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, en pysty käymään passikuvassa, koska siitä tulee niin ruma, olen aika kulahtaneen näköinen ja se korostuu kuvissa. Niinpä minulla ei ole ollut passia kymmeniin vuosiin. Passikuvakammo on siis tehnyt minusta matkustamattoman. Aika rajoittava fobia 😔
Kyllä muakin inhottaa mutta pakko olla varmuuden vuoksi henkilöllisyystodistus. Sitä tarvii pankissa, asuntokaupoissa jne. Voita fobiasi 😍
Edellisessä passissani oli kuva, jossa näytin zombielta. Nykyisen passini kuvassa näytän kummitukselta. Seuraavassa ehkä enää vain häivähdys jotain ääriviivoja.
Vierailija kirjoitti:
Meidön perheen passikuvat kun laittaa vierekkäin niin se on kuin kattois etsintäkuulutettujen listaa poliisiasemalla.
Ei vitsi ku sain aamun parhaat naurut kun aloin lukea näitä passikuvan kuvauksia! Tää oli paras. Mä iteki olen kuin joku jostain karannut ja silmät seisoo päässä et mitä nyt??
Vankimielisairaalasta karannut naikkonen jota uutisessa varoitetaan lähestymästä.
Näytän tympääntyneeltä peruskoulun opettajalta, jota oppilas on juuri edellisenä päivänä lyönyt ja opettaja on tästä traumatisoitunut. Jotain opettajan "auktoriteettia" (lue julmistusta) on katseessa jäljellä. Kaiken kaikkiaan kuva herättää kysymyksen " onko tolla kaikki hyvin?".
Kuvastani katsoo Henry lee Lucas. Siis sarjamur haaja jolla laiska silmä ja huonot hampaat. Ja olen nainen.
Minäkin aloin lukea näitä. Ihan mahtavia kuvauksia! Suomen kieli on rikas 😁 Mä näytän pahantuuliselta sammakolta.
Minun kasvoni näyttävät passikuvassa pahasti vääristyneiltä. Nähdessäni uuden passikuvani - edellinen passi oli mennyt vanhaksi vuosia aiemmin, joten edellisestä passikuvan ottamisesta oli yli kymmenen vuotta - kauhistuin. Naamani näytti siltä kuin joku olisi väännellyt piirteitä vähän joka suuntaan. Ensijärkytyksestä toivuttuani ymmärsin se johtuvan siitä, että kasvoni ovat epäsymmetriset. Olen tottunut peilikuvaani, jossa piirteet ovat päinvastoin kuin passikuvassa. Siksi näytän passikuvassa niin vääntyneeltä.
Kai se on niin että passikuvassa ei sa hymyillä tai nauraa. Tulee väkisin se vanki-ilme tuijottavine katseineen.
Passikuvan ei ole tarkoitus olla kauneuskuva. Se on viranomaisille tarkoitettu tunniste henkilöstä. Ei kenellekkään esittelykuva ulkonäöstään. Kuka esittelee tuttaville passikuvaa vaan esittelemisenvuoksi, sen tarkoitus ei ole se. Muut kuvat on sitä varten.
olisi kamalaa jos katoaisi ja sun passikuvasi olisi linkitettynä täällä ja ihminen ajattelisi että ymmärrän tätä ihmistä hyvin. kun katosi.
Juu tinderiin vaan. Ens vuonna mulla passikuvan uudistaminen. Auttaisko peilin edessä harjoittelu?
Iso naama ja totinen tympeä ilme. Ruma nainen. Kävin hakemassa uuden passini poliisilaitokselta ja poliisimies sanoi, verrattuaan kuvaa minuun:
Ei voi erehtyä!
Auts.
Virallisessa kuvassa katsoo aina joku tämännäköinen ukko takaisin, kuka liekkään.
🥸
Kaikki muu, mutta se jäätävä kaksoisleuka ja kaula kuin iso taikinaklimppi. Miten kaulasta saakin tuollaisen passikuvassa?😬
Paras kuvaaja on sellainen että kun oot istahtanut juuri tuoliin on jo ottanut kuvat. Ei ehdi jännittää ja inhoan kun alkaa opastaminen tyyliin leuka ylös, pää eteenpäin jne.
Miksi naama on just kuten ap sanoo venytetty passikuvissa? Onko valokuvaajaa paikalla?