Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
1/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin mielestäni passikuvaan mennessä tosi nättinä ja iloisen pirteänäkin. Kas kun sitten valmiissa passissa tuijottikin oikein hehkeä Pulla-Kyllikki, joka ei 20 kissansa naukumisen vuoksi ole saanut nukuttua viikkoon ja koska tämän lauman vahtiminen on erityistaitoja vaativaa työtä, niin nähtävästi Kyllin silmät katsovat myös hieman vastakkaisiin suuntiin. Lisäksi jokin hänessä tuo mieleen ajatuksen, että hän olisi mukana jossain venäläismafian kummallisissa hämäräbisneksissä.

En kovin mielelläni passikuvaani esittele, en.

Vierailija
2/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykänen ilmestyi jostain mun passikuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kasvot levenevät kun joutuu nostamaan leukaa liikaa ylöspäin eikä kuvaaja ymmärrä ottaa kuvaa oikealta korkeudelta vaan yläviistosta. 

Parhaimman passikuvan olen itse itsestäni otattanut sellaisessa vanhanaikaisessa passikuva-automaatissa jossa pystyi istuimen säätämään niin ylös kuin oli tarvis. Nykykuvaajat eivät pysty jostain syystä samaan ollenkaan.

4/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän siltä kun leukaan olis laitettu kumilenkki. Se on jotenkin jäykän näköinen. Silmät on muutenkin isot ja pyöreät mutta passikuvassa jotenkin pullistan niitä vielä. Kuvanottohetkellä oli otsatukan poiskasvatus menossa. Tukka vedetty kireälle sykerölle, joka korostaa kilometrin mittaista otsaa.

Vierailija
5/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidön perheen passikuvat kun laittaa vierekkäin niin se on kuin kattois etsintäkuulutettujen listaa poliisiasemalla.

Vierailija
6/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suohirviö. Siis ihan aito ja oikee sellainen. Just ryöminy 20 vuoden jälkeen ylös jostain mättäästä, turpee, kalpea, silmiä tuskin ollenkaan, näppylöitä senkin eestä. Naurattais, jos en itkis noita olemattomia silmiä päästäni.

Ja se parasvielä, että kysyin mieheltä et näytänkö mä ihan oikeesti tältä, niin hän sano et juu :D

Vierailija
7/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ihan omalta äidiltäni.

Vierailija
8/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vnkikarkurilta näytän.

Vierailija
9/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kävin kanssa äskettäin siinä passikuvassa ottamassa henkkarit - pistin sitten maalia kunnolla naamaan, etten näytä niin kalpealta kapakalalta aina.

Joo, nyt näytin ihan romanialaiselta teurastamotyöntekijältä, joka on noussut väärällä jalalla ja röökit loppu krapulan lisäksi.

Niin ja noita-akan roolin saisin välittömästi - hiukka noloa näyttää sitä paketteja hakiessa ym, katsovat aina aika epäuskoisesti. Ja tota korttia pitää sitten kehdata näyttää 5 vuotta! XD

Vierailija
10/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina näyttänyt passikuvassa rikolliselta, en tiedä miksi. Nyt vanhenevana, näytän rupsahtaneelta rikolliselta. Passikuva saa mun piirteistä jotenkin luihun ja epäilyttävän oloisen. No, eipä tartte vähään aikaan testata minkään maan tullin huumorintajua. 

Vierailija
11/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän itäsaksalaiselta naispuoliselta terroristilta

Vierailija
12/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän vankilassa lojuvalta narkkorimuijalta, joka on tehnyt meikkinsä 6 promillen humalassa. Olin raskaana ja söin joka päivä kahden raksamiehen annoksia. En käsitä. Nyt kun otan kuvia puhelimella niin näytän melkein Gwyneth Paltrowin ja Carmen Diazin näköiseltä( kun olivat nuoria).

Vierailija
13/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän vankilassa lojuvalta narkkorimuijalta, joka on tehnyt meikkinsä 6 promillen humalassa. Olin raskaana ja söin joka päivä kahden raksamiehen annoksia. En käsitä. Nyt kun otan kuvia puhelimella niin näytän melkein Gwyneth Paltrowin ja Carmen Diazin näköiseltä( kun olivat nuoria).

Kumpikohan linssi sitten on oikeammassa en tiedä.

Vierailija
14/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat näyttää passikuvaltasi, olet loman tarpeessa.

Vierailija
15/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuva paljasti, että isäni on Vesa-Matti Loiri. Syyliä ei ole vielä näkynyt, mutta vielähän ne ehtii puhjeta nekin :(

Vierailija
16/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuva on ainut kuva missä näytän hyvältä!:D

Vierailija
17/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi olla niin ruma passikuvassa kuin minä! Melkein pitäisi laittaa kuva tänne.

Minusta on otettu aikuisena kaksi onnistunutta kuvaa, passikuva on aina painajainen.

Vierailija
18/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän siltä kuin pidättäisin röyhtäisyä. Jotenkin sisäänpäin kääntynyt ilme ja kauheat pussit silmien ala. Kampaus on kuitenkin ihmeen hyvä. Tosin ei se mitään pelasta.

Vierailija
19/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun siihen promilleen väestöstä, joka näyttää hyvältä _ainoastaan_ passikuvissa. 😅 Kerrankin sharpin ja ”virallisen” oloinen kuva.

Selfieitä en osaa ottaa, ja sukulaisten ja kavereiden otoksissa näytän aina perunalta. Jostain syystä se ”pelkät kasvot suoraan edestä” vain sopii minulle.

Vierailija
20/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuva sekä henkilökortti kuva...

Esimies otti kuvan ja sanoi, ettei sinua tästä kuvasta tunnista, voisitko ottaa itse selfien ja lähettää sen minulle, niin laitetaan se korttiin... 🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän