Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla vaatemerkkejä, joiden brändiä inhoat niin paljon ettet osta?

Vierailija
05.04.2020 |

Huvitan itseänikin välillä huomatessani, miten tunteenomaisesti suhtaudun eri merkkien vaatteisiin. Jo vuosia minua on inhottanut Niken brändi. En osaa tarkalleen sanoa mistä moinen suhtautuminen, sinänsä urheiluvaatteet ovat laadukkaita ja osin hyvännäköisiäkin mutta minun mielessäni Nike on silti leimautunut yhdeksi kulutusjuhlan kirkkaimmaksi esimerkiksi ja minusta sen markkinointi tuntuu olevan kohdennettu lapsille sekä keskimääräistä vähän yksinkertaisemmille ihmisille, joista varsinkin ensimmäistä pidän jo sinällään arveluttavana.

Muilla vastaavia inhokkimerkkejä?

Kommentit (1123)

Vierailija
1121/1123 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Desingual! Tai en nyt inhoa, mutta en tajua, kuka noita haluaa käyttää. Jos vaate olisi muuten ok, on siihen läiskitty outoja kuvioita ja liikaa väriä. Tulee mieleen sellanen räväkkä keski-ikäinen, jolla on oranssiksi värjätyt hiukset.

Tässä esimerkii Desingualin "tyylistä": https://www.tradesy.com/i/desigual-rare-only-one-dress-or-over-dress-eu…

Kuka ja miksi haluaa pukeutua noin? Selittäkää.

Apua! Klikkasin linkin ja halusin heti ostaa 2 takkia. En voi sille mitään, mutta merkki miellyttää mua tosi paljon. Ja joo, olen keski-ikäinen, hiukset luonnostaan vaaleat ja pukeudun hillitysti beige-harmaa-musta-valkoinen (joskus jopa sininen tai ruskea). Jos heittäydyn hurjaksi, voin esim. jakun alle laittaa Desigualin paidan tai käyttää ko merkin villatakkia. Ja nyt nähtävästi myös päällystakkia voisin käyttää. Sori. En osaa selittää.

Mä olen keski-ikäinen hippi ja pidän Desigualistq värien ja kuosien (paitsi niiden mustapohjaisten) vuoksi. Rakastan värejä ja naisellisia leikkauksia ja yksityiskohtia ja näistä niitä löytyy. Pari mekkoa olen ostanut uutena, olivat huonolaatuista, ohutta, venyvää lirutrikoota ja helmet yms huonosti ommeltu. Vierastan kuitenkin näkyviä logoja ja näissä usein on. Odd Mollyn "oudot rätit" olisivat tyylillisest  juuri mun juttuni, mutten maksa niistä kirppiksellä kymmeniä euroja. Kirppiksistä tulikin mieleen, joku aiempi kysyi Espritin suosiosta. Espritin vanhemmat t-paidst ovat vielä paksua 100% puuvillaa, värit ja muoto pysyvät. Itse keräilen niitä ladyfitmalleja aluspaidoiksi, kestävät vuodesta toiseen. Uusista en tiedä, harvoin mikään uusi vaate on kivannäköinen nykyään kun missään ei ole mitään yksityiskohtia ja muodotkin oversizelaatikoita.

Vierailija
1122/1123 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mtn vaatemerkkejä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1123 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikamuoti ja markettimuoti. Toki jotain adduja, nikejä jne. voi lenkillä käyttää. Gant ja Björn Borg on jotenkin turn off, ehkä liika yleisiä tai muuten vaan herättää outoja fiboja. Itteltä löytyy mm. Moschinoa ja Givenchyä. Hinnat vähän kipurajoilla, mutta eipähän tule ihan joka nurkalla vastaan. Terveisin muotisietoinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi