Naposteletko pelkkiä leikkeleitä joskus? Mikä on suosikkisi?
Itse käärin juuri cheddarjuustosiivun ja rosvopaistifileesiivun rullalle, täydellistä 👍
Kommentit (29)
Poron kylmäsavusiivuun kääritty köntti Koskenlaskijaa on perinteinen joulunaposteltava. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sana napo tarkoittaa?
Hanki edunvalvoja itsellesi, pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa tehdä itse se. Ja yrittää löytää huumorintaju, onko se kadoksissa.
Vain jos tarjolla on 3ea eri leikkelettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napostelu on ehdottomasti yksi Suomen kielen rumimmista sanoista. Ohis.
Meetvurstia joskus. Toisinaan höylään myös juustokimpaleesta siivuja ja syön sinällään. Tai haukkaan koskenlaskija-juustoa. :D
https://www.s-kaupat.fi/tuote/rebl-eats-roast-biiffi-vegeleikkele-100g/…
Näitä joo söin hiljattain pelkästään, muuten en syö leikkeleitä muulloin kuin jouluna. Jouluna siis tiskiltä ostettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napostelu on ehdottomasti yksi Suomen kielen rumimmista sanoista. Ohis.
Kati Nappa käytti aikoinaan MTV:n aamutelevisiossa sanaa napsia. Inhosin häntä pelkästään tuon sanan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hanki oon ihan tavan nuori 17v
Vierailija kirjoitti:
Vain jos tarjolla on 3ea eri leikkelettä
Meillä oli eilen 5:aa.
Mä tykkään Muu Savulauantai -vegaanileikkeleestä. Oikein maukas naposteltava.
Maksamakkaraa menee joskus paljonkin. Hauska syödä, kun leikkaa vaan pötkön päästä auki ja pursottaa suuhun kun se on sellaista pehmeää. Nam.
Naudanlihaleikkeleitä napostelen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs steletko ?
Leipää tehdessä menee 2-4 siivua suuhun pelkiltään. En kääri niihin mitään. Meetwurstia, lauantaimakkaraa, kalkkunaleikettä, naudanpaistia...
Tai joskus, jos olen prosciuttoa ostanut, niin sen saatin kääriä hunajameloniin. Smmoisia sitten syön parin paketin verran, joku ilta...
Sellanen halpis K-Menu kalkkunaleike ja väliin suippopaprikasiivu ja remouladekastiketta. Pötkylän voi kääräistä myös salaatinlehteen ennen nautiskelua. K-Menu kalkkunaleike ei ole liian mureaa, vaan sopivan kumimaista kääryleeksi. Ai että.
Tulisi tunne, että syö raakaa lihaa. En pysty siihen.
Sipulitee pötköstä pari senttiä paksuja viipaleita. Päälle hörppy AB piimää suoraan tölkistä.
Vierailija kirjoitti:
Tulisi tunne, että syö raakaa lihaa. En pysty siihen.
Äiti maistatti aina minulla raakaa lihapullataikinaa, kun olin lapsi, että onko tarpeeksi suolaa ja mausteita. Olisin voinut syödä raakana koko taikinan.