Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikkaat ja rahattomat Official

Vierailija
18.03.2020 |

Mielenkiintoinen formaatti! Aiotteko katsoa? Mä kattelen tässä juuri karanteenissa.

Kommentit (1107)

Vierailija
781/1107 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pisteet Tertalle. Mahtava daami, kaunis, tyylikäs ja urbaani 65-vuotiaana.Todella elämäniloinen ja mielenkiintoinen.Haluaisin itse olla tuollainen 65- vuotiaana.

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tertta on ihan symppis, näytti nauttivan tuosta kuorohetkestä. On täysin sydämin kulttuuri-ihminen joka nauttii häpeilemättömästi elämäntyylistään eikä välitä mitä muut siitä ajattelevat.

Samaa mieltä. Pukeutui tyylikkäästi ja oli luonteeltaan itsevarma ja positiivinenkin. Varmasti vuodet ulkomailla ovat tehneet hänestä tuollaisen.

Muuten ihan jees mutta jatkuva kuuluisien nimien viljely särähti vähän korvaan... Ei voinut kertoa isäpuolensa kuolleen vaan piti oikein koko nimellä mainita - aivan kuten kaikki muutkin nimet kokonaan ja erityisellä painolla. 

Eikä malttanut olla kertomatta, että itse Andy Warhol oli häntä kehunut kauneimmaksi näkemäkseen naiseksi.  Vähänkö kävi kateeksi. Eipä silti, kyllä minäkin olisin tuollaisella ylpeillyt (Tertan asemassa). Ajatella, vaikka Warhol on sen tunnetun Marilynin kuvankin tehnyt!

Tertta on ollut nuorena vähän samannäköinen kuin Andy Warhol.

782/1107 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla lisää tästä Sannasta:

https://bisnesnainen.com/blogi/

En tiedä, kumpi oli raskaampaa, kuunnella häntä televisiossa vai lukea näitä hänen blogikirjoituksiaan. Jos on kymmeniä tuhansia euroja laittanut koulutukseensa (olisi mukava ensinnäkin tietää, mitä nämä "koulutukset" ovat, yleensä ihmiset kirjoittavat koulutustaustansa auki, toki tuo kuulostaa paremmalta kuin sosiaali- ja terveysalan perustutkinto, lähihoitaja), seuravaaksi kannattaisi panostaa kirjoittamiskurssiin. Nyt blogikirjoitukset ovat pelkkiä ylipitkiä jaaritteluita, joissa ei päästä asiaan. Käsittämätöntä, kuka häneltä ylipäätään ostaa minkäänlaisia palveluita. Tekstien ja verkkosivujen perusteella ei synny kovinkaan asiantuntevaa kuvaa. Ja tämä firman mainoslippis ei ainakaan sitä uskottavuutta lisää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1107 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jakso missä köyhä opiskelijapariskunta ja varakas vanhempi pari - mikseivät maksaneet heidän velkojaan pois. Brittiversiossa varakkaampi puoli usein auttaa toista. Itse auttaisin ja olen aina osallistunut projekteihin, joissa kerätään rahaa, vaatetta mitä tahansa. Suomessakin on ryhmiä  fb:ssä joissa voi auttaa suomalaisia, eikä vain antaa ulkomaille pelkästään. 

784/1107 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla lisää tästä Sannasta:

https://bisnesnainen.com/blogi/

Taloudellisesti riippumaton tarkoittaisi, ettei tarvitse käydä palkkatöissä tienatakseen elämiseen tarvittavaa rahaa, vaan sijoitukset ja niiden tuotto riittävät tuomaan toimeentulon. Olis jännä tietää, että mitä luokkaa tän varallisuusvalmentajan omaisuus nyt sitten on, kun mun mielestä tossa ohjelmassa oikeasti rikas on ollut Sukari, ja sen jälkeen se painonnostaja, joka on kiinteistösijoittaja.

Montako kämppää Sannalla on vuokralla? Entä yhtiökumppanilla, joka on kampaaja, mutta jonka aiempi ammatti on häveliäisyyssyistä häivytetty sivuilta. 

Itsekin olen alkanut sijoittamaan 2011, ja vähän epäilyttää tämmöiset pari vuotta sijoittaneet, jotka neuvoo muita, ilman mitään koulutusta asiaan.

Älä nyt, kymmeniä tuhansia euroja laittanut itsensä kouluttamiseen! ;) Yleensä kaikki tutkinnot, koulutukset ja oleelliset asiaan liittyvät kurssit kirjoitetaan auki. Sekin jo kertoo jotain, että nämä kuitataan jollain epämääräisellä rahasummalla, joka MUKA saa vaikuttamaan siltä, että olisi kovinkin koulutettu.

785/1107 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jakso missä köyhä opiskelijapariskunta ja varakas vanhempi pari - mikseivät maksaneet heidän velkojaan pois. Brittiversiossa varakkaampi puoli usein auttaa toista. Itse auttaisin ja olen aina osallistunut projekteihin, joissa kerätään rahaa, vaatetta mitä tahansa. Suomessakin on ryhmiä  fb:ssä joissa voi auttaa suomalaisia, eikä vain antaa ulkomaille pelkästään. 

Miksi kenenkään tarvitsisi maksaa jonkun muun velkoja pois, saati sitten tuntemattomien? 

Vierailija
786/1107 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä Suomen versiossakin on nähty rikkaiden auttavan köyhiä. Marko Varalahti lupasi auttaa vaihtopariaan epäonnisen kiinteistön kanssa. Niklas Nukari antoi vaihtoparillen pesämunan auton vaihtoon. Joanna Niininen auttoi Michelleä aloittamaan Mamiranchin.

Vierailija
787/1107 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

släpp kirjoitti:

En ihan ymmärrä tuota Tertan levottomuutta, kun kesken mukavan oleskelun pitää lähteä yöksi keskustaan hotelliin. Joo, ymmärrän läheisten menetyksen, surutyön ja ahdistuksen, mutta siellä Hertsikassa Tertta olisi saanut nimen omaan rauhoittua luonnon läheisyydessä.

Mutta kun kaikille se luonto ei ole se mikä rauhoittaa tai tuntuu hyvältä. Terttahan sanoi, että on läpeensä kaupunkilainen, keskusta-asuja, ja sen vuoksi juurikin surun ja ahdistuksen keskellä pakeni sinne "omaan" ympäristöönsä. Joku toinen pakenisi metsään, joku meren äärelle, toista rauhoittaa kaupunki.

788/1107 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä sarjaa on kuvattu ennen koronakriisiä, on Helsingissä ollut työvoimapulaa monella alalla, että Terhikin voisi työskennellä vaikka ruokamarketissa, siivoojana, kahvilassa tai postissa.

Vierailija
789/1107 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan laittaneeni aikoinani alle kymmenen euroa hänen "vauras nainen" tms. verkkokurssiinsa, jossa siis piti oppia vaurastumisen salat yms. En suosittele kurssia kenellekään, ellet sitten ole koskaan kuullut menojen ja tulojen budjetoinnista (= kirjaamisesta exceliin) ja muusta varsin yksinkertaisesta löpinästä, jonka kohderyhmä on mielestäni jossain toisaalla kuin oikeasti sijoittamisesta kiinnostuneissa taloustietoisissa ihmisissä. Ihmettelin todella, miten tällaista kurssia markkinoidaan edes rikastumisen keinona.

Vierailija
790/1107 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan jees mutta jatkuva kuuluisien nimien viljely särähti vähän korvaan... Ei voinut kertoa isäpuolensa kuolleen vaan piti oikein koko nimellä mainita - aivan kuten kaikki muutkin nimet kokonaan ja erityisellä painolla. [/quote]

Siis just tämä! Se name dropping oli ihan älyttömän ärsyttävää ja junttimaista! Yleensä narsistiset ihmiset käyttää tuota tehokeinona, että huomatkaa miten tärkeä ihminen minä nyt olen. Muutenkin tihrusilmä-Terttu oli ehkä kaikista ärsyttävin ”rikas”, joka ohjelmassa on ollut.

Vierailija
791/1107 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuukohan tuo Terttis sanomaan jakson aikana yhtään lausetta ilman humblebragia. Tuntuu että joka lauseessa korostetaan omaa paremmuutta, matkustelua, miehen asemaa

Tertta vamppasi Jouko Skinnarin, pyydysti vähän lepsun miehen. Haistoi helpon rahan. Muistan Lahdessa tämän ajan. Vihaisena ja mustasukkaisena tuijotteli nuorempia ja kauniimpia naisia, kenen kanssa Jouko jutteli. Joukoa vietiin vähän kun pässiä narussa, (minuakin yritti vikitellä baarissa siinä torinlaidan hotellissa, jossa oli Nelson Pub ja Cabanabar) kunnes Tertta saapui...

Vierailija
792/1107 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on outo tyyppi tämä Tertta,ei kai nyt tosissaan ole että ei tiedä mikä on uunipelti.Joka välissä kehuu ulkomailla olemisestaan.Eikä osaa tehdä ruokaa,voiko edes olla tosissaan.Olen rikkaita tavannut paljonkin,mutta harvoin rikkauksillaan pröystäilevää,se on vastenmielistä.

Vierailija
793/1107 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et silleen kirjoitti:

Kyllä on outo tyyppi tämä Tertta,ei kai nyt tosissaan ole että ei tiedä mikä on uunipelti.Joka välissä kehuu ulkomailla olemisestaan.Eikä osaa tehdä ruokaa,voiko edes olla tosissaan.Olen rikkaita tavannut paljonkin,mutta harvoin rikkauksillaan pröystäilevää,se on vastenmielistä.

Yritin suhtautua avoimin mielin mutta tämä nainen teki sen mahdottomaksi. Kuin eri planeetalta kuin me muut kuolevaiset. Onko tuon mielestä avuttomuus ja tyhmyys jotenkin hienoa vai miksi koko ajan mainostaa kun ei mitään saa kotona tehdä eikä tunnista edes uunipeltiä?

Vierailija
794/1107 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terhin koti on todella sympaattinen (en tajua miksi oli pakko päästä hotelliin) ja hänellä on uskomattoman hyvä iho!

Anteeksi mutta mikä hyvä iho?

Tiedän muutaman samanikäisen paljon paremmalla iholla.

Löysä, riippuva, plösö iho.

Vierailija
795/1107 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukavan tuo Herttoniemen Terhin koti. Sympaattisempi kuin vitivalkoinen lukaali Bulevardilla.

Samanlainen lasipöytä, kun meillä oli 80- luvulla Hakunilassa ;)

Vierailija
796/1107 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjiksellahan on tämä Naisten Oma Pörssiklubi. Jäsenmaksu 880€/vuosi. Ei siis tarkoitettu köyhille. 

Kyllähän se mummo pirun hyvin syö jos 1200€/vko käyttää lähinnä ulkona syömisiin, tai ei ainakaan mitenkään esitelty että mihin se käyttöraha kuluu.

Kyseessä on tosiaan ehta demari, se tekee tuosta kaikesta rahalla elvistelystä entistäkin koomisempaa.

Vierailija
797/1107 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tertta ja Jari Sillanpää ovat olleet ystäviä yli 25 vuotta.

Kyllä demari aina demarin löytää..

Vierailija
798/1107 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terhin koti on todella sympaattinen (en tajua miksi oli pakko päästä hotelliin) ja hänellä on uskomattoman hyvä iho!

Sympaattinen? Pelkkää vitivalkoista ja karmeita tauluja sikin sokin.

799/1107 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uiui kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sympaattinen? Pelkkää vitivalkoista ja karmeita tauluja sikin sokin.

Eikös tämä Terhi ollut se Herttoniemessä asunut taiteilija? Ei hänen asunnossaan kyllä ollut vitivalkoista. Tarkoitatko nyt Terttaa tuolla vitivalkoisella ja karmeilla tauluilla?

Vierailija
800/1107 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Ruutu +

9. jakson rikas ex-lähihoitaja oli NIIIIN raskasta katsottavaa. Eiköhän tuollaisessa ohjelmassa kuulu hieman revitellä niillä rahoilla, eikä jättää TOIVEITA siitä, kuinka vaihtoparin täytyisi rahansa käyttää. Varmastikin tarkoituksena oli mainostaa tätä hänen kirjekuoribudjetointimalliaan, mutta jotenkin nyt toteutus ontui. 

Ei ole edes hänen mallinsa vaan otettu amerikkalaiselta talousvalmentajalta jolla on oikeasti asiaan koulutus ja tieto-taito.