Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annika Saarikko ja Ozempic

Vierailija
19.04.2026 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011953883.html

Hassun näköinen, kun on laihtunut valtavasti, mutta on silti pyöreän muotoinen. On laihtunut nopeasti. Oizko Ozempic vai Sannulin taikajauhot? Mitä veikkaatte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Ozempic ollut pelissä tai joku muu vastaava lääke, Saarikko on ollut pitkään todella ylipainoinen eikä tasan varmasti saa painoa alas ilman lääkkeellistä tukea.

Vierailija
2/9 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitte edes selvää asioista. Nykyään ei määrätä Ozembicia laihdutuksen tueksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen pahaa siinä on jos ihminen haluaa paremman olon ja terveyden?  

Saarikko ei ole enää poliitikko joten ehkä voisi jättää ulkonäön ruotimisen. Vai onko väärin hoidettu terveyttä? Väärin laihdutettu? Moni mieskin on laihtunut laihdutuslääkkeillä. Kummasti naiset osuu aina otsikoihin 

Vierailija
4/9 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitte edes selvää asioista. Nykyään ei määrätä Ozembicia laihdutuksen tueksi. 

Höpö höpö. Itse aloitin Ozempicin helmikuussa nimenomaan laihdutuksen tueksi. Mun sokeriarvoissa ei ole runsaasta ylipainosta huolimatta mitään vikaa, joten ihan pelkkään laihduttamiseen käytän. 

Vierailija
5/9 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Itse aloitin Ozempicin helmikuussa nimenomaan laihdutuksen tueksi. Mun sokeriarvoissa ei ole runsaasta ylipainosta huolimatta mitään vikaa, joten ihan pelkkään laihduttamiseen käytän. 

Onko tapahtunut jo jotain?

Paino? Kroppa? Vointi?

Vierailija
6/9 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi on sokeritautiin niin miten käy terveen ihmisen sokerin . rupeaako heittelemään . Moni julkisuudessa on kasvoista riutuneen näköisiä vaikka olivat ihan normaalipainosia.

Vierailija
7/9 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiden tiheys heikentyy myös kun popsii noita pillereitä, kiva olla vanhana heikko ja kaikki paikat hajonneena kun otti oikotien onneen, eikä treenaamalla ja terveellä liikkumisella laihduttanut ja samalla vahvistanut luitaan.

Vierailija
8/9 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määriön Rynk näyttää jo pahalta. Liian laiha. Riutunut. 80-vuotias. 

Vierailija
9/9 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riutunut O-naama. Koska laihtuu liian nopesti.