Rikkaat ja rahattomat Official
Mielenkiintoinen formaatti! Aiotteko katsoa? Mä kattelen tässä juuri karanteenissa.
Kommentit (1107)
Vierailija kirjoitti:
Ministeri Skinnarilla on lapsia ensimmäisestä avioliitosta, tuskin Saarikon rahat sieltä. En tiedä saako myöskään leskeneläkettä miehensä jälkeen, sen saamiseksi edellytetään avioliiton solmimista ennen tiettyä ikää.
Saarikko näyttää kasvoista vähän turvonneelta, ehkä nukkunut huonosti vieraassa kämpässä😜
Olisiko vähän itkettynyt, kuitenkin isäpuoli kuollut pari päivää aikaisemmin, ja äitikin huonossa kunnossa. (ei päässyt edes Klasun hautajaisiin) Tertta muuten aivan äitinsä näköinen.
Ruutu +
9. jakson rikas ex-lähihoitaja oli NIIIIN raskasta katsottavaa. Eiköhän tuollaisessa ohjelmassa kuulu hieman revitellä niillä rahoilla, eikä jättää TOIVEITA siitä, kuinka vaihtoparin täytyisi rahansa käyttää. Varmastikin tarkoituksena oli mainostaa tätä hänen kirjekuoribudjetointimalliaan, mutta jotenkin nyt toteutus ontui.
Katsoin Ruutu.fi:stä osan 8. Tertta Saarikon, Bulevardin asunto vaikutti todella pieneltä. Taisi olla samaa neliökokoa kuin köyhällä taiteilijalla Terhillä. Olin yllättynyt Tertan kommentista, ettei hän tee itse ollenkaan ruokaa. Tätä on vähän vaikeaa uskoa.
Terhin annos Kappelissa näytti todella herkulliselta. Hienoa, että hän pääsi nauttimaan hieman ylellisyydestä, vaikka nuukuus iski viinin valinnassa. Vanhoista tavoista on vaikea päästää irti.
Molempien harrastukset olivat kivoja, joogaa ja kuorolaulua.
En ihan ymmärrä tuota Tertan levottomuutta, kun kesken mukavan oleskelun pitää lähteä yöksi keskustaan hotelliin. Joo, ymmärrän läheisten menetyksen, surutyön ja ahdistuksen, mutta siellä Hertsikassa Tertta olisi saanut nimen omaan rauhoittua luonnon läheisyydessä.
Lämminhenkinen lopputapaaminen. Kokonaisuudessaan kiva jakso.
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä uudestaan. Kuinka moni olisi sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä joka on tietoisesti harrastanut seksiä 12 v edessä ja ottanut kuvia puhelimeensa kun on katsonut lapoa, jossa pientä lasta r a i skataan? Ihanko kovin monikin olisi tällaisen ihmisen tukena? Moni laittaa jo murhasta välit poikki!
Joo, toi vaikuttaa jo vahvasti ystävyyteen ja luottamukseen. On syytä arvioida ystävyyden tilanne uudelleen ja laitta välit heti poikki. Omaa moraalia tulisi tutkiskella rehellisesti. Tuollainen ystävyys jättää tahran myös omaan maineeseen. Kuka sellaista muka haluaa?
Mun pisteet Tertalle. Mahtava daami, kaunis, tyylikäs ja urbaani 65-vuotiaana.Todella elämäniloinen ja mielenkiintoinen.Haluaisin itse olla tuollainen 65- vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Tertta on ihan symppis, näytti nauttivan tuosta kuorohetkestä. On täysin sydämin kulttuuri-ihminen joka nauttii häpeilemättömästi elämäntyylistään eikä välitä mitä muut siitä ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Mun pisteet Tertalle. Mahtava daami, kaunis, tyylikäs ja urbaani 65-vuotiaana.Todella elämäniloinen ja mielenkiintoinen.Haluaisin itse olla tuollainen 65- vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Tertta on ihan symppis, näytti nauttivan tuosta kuorohetkestä. On täysin sydämin kulttuuri-ihminen joka nauttii häpeilemättömästi elämäntyylistään eikä välitä mitä muut siitä ajattelevat.
Samaa mieltä. Pukeutui tyylikkäästi ja oli luonteeltaan itsevarma ja positiivinenkin. Varmasti vuodet ulkomailla ovat tehneet hänestä tuollaisen.
släpp kirjoitti:
Katsoin Ruutu.fi:stä osan 8. Tertta Saarikon, Bulevardin asunto vaikutti todella pieneltä. Taisi olla samaa neliökokoa kuin köyhällä taiteilijalla Terhillä. Olin yllättynyt Tertan kommentista, ettei hän tee itse ollenkaan ruokaa. Tätä on vähän vaikeaa uskoa.
Terhin annos Kappelissa näytti todella herkulliselta. Hienoa, että hän pääsi nauttimaan hieman ylellisyydestä, vaikka nuukuus iski viinin valinnassa. Vanhoista tavoista on vaikea päästää irti.
Molempien harrastukset olivat kivoja, joogaa ja kuorolaulua.
En ihan ymmärrä tuota Tertan levottomuutta, kun kesken mukavan oleskelun pitää lähteä yöksi keskustaan hotelliin. Joo, ymmärrän läheisten menetyksen, surutyön ja ahdistuksen, mutta siellä Hertsikassa Tertta olisi saanut nimen omaan rauhoittua luonnon läheisyydessä.
Lämminhenkinen lopputapaaminen. Kokonaisuudessaan kiva jakso.
Mikä kumma siinä on, että ihmisillä pitäisi olla iso asunto? Tertan asunto vaikutti kodikkaalta ja siellä oli paljon taidetta, jota hän rakastaa. Mihin yksi ihminen tarvitsee isoa tilaa, Tertalla ei ole lapsenlapsiakaan tulossa kylään. Tertta ja hänen sukunsa tapaavat mökillä, koko suvulla on monta mökkiä lähekkäin. Tertta ei halua rauhoittua hiljaisuudessa, vaan haluaa rauhoittua rakastamassaan kaupungin sykkeessä. Me ihmiset olemme erilaisia. Toiselle hiljainen elämä ei sovi, toinen rakastaa sitä. Tertta sanoi, että he varmaasti tapaavat Terhin kanssa kunhan korona vähän rauhoittuu. Heistä saattaa hyvinkin tulla ystäviä.
Kyllä oli säälittävä tämä Tertta S. Onko hän oikeasti noin uusavuton ihminen. Ihminen on ollut kovan demarin puoliso, joten ei luulisi olevan tuollainen. Ilmeisesti aate ja elintavat eivät hänen kohdallaan kohtaa.
Täytyy sanoa, että muut rikkaat ovat olleet fiksumpia ja sopeutuneet toisten oloihin ihan ok paitsi Sukarin puoliso.
Monta kertaa jakson aikana mietin, että laitanko telkkarin kiinni, kun on niin typerän avuton ihminen.
Jos hän on ollut Lahdessa asumassa, niin ei sekään keskusta ole niin hektinen kuin hän haluaa asuinpaikkansa olevan. Taisi olla suurin osa hänellä teatteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Pukeutui tyylikkäästi ja oli luonteeltaan itsevarma ja positiivinenkin. Varmasti vuodet ulkomailla ovat tehneet hänestä tuollaisen.
Muuten ihan jees mutta jatkuva kuuluisien nimien viljely särähti vähän korvaan... Ei voinut kertoa isäpuolensa kuolleen vaan piti oikein koko nimellä mainita - aivan kuten kaikki muutkin nimet kokonaan ja erityisellä painolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan jees mutta jatkuva kuuluisien nimien viljely särähti vähän korvaan... Ei voinut kertoa isäpuolensa kuolleen vaan piti oikein koko nimellä mainita - aivan kuten kaikki muutkin nimet kokonaan ja erityisellä painolla.
Klaus Järvinen oli Tertalle rakas ja tärkeä ihminen, ja hänen isäpuolensa 50 vuotta. Miksei olisi saanut sanoa hänen nimeään?
https://is.mediadelivery.fi/img/658/620b5e4f6106402cb0136e7d0ae34576.jp…
Ja koska Tertta on itsekin julkisuudesta tuttu, niin minusta tuossa muutaman nimen sanomisessa ei ole mitään ihmeellistä.
Tuottaja kertoo 13 asiaa, joita et vielä tiennyt ohjelman kulisseista
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/tv/yksi-rikkaat-ja-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä malttanut olla kertomatta, että itse Andy Warhol oli häntä kehunut kauneimmaksi näkemäkseen naiseksi. Vähänkö kävi kateeksi. Eipä silti, kyllä minäkin olisin tuollaisella ylpeillyt (Tertan asemassa). Ajatella, vaikka Warhol on sen tunnetun Marilynin kuvankin tehnyt!
Ei nyt liity ohjelmaan vaan tähän ketjuun; Mikä kumma niissä Kånkeneissa pistää näin kovasti ihmisissä vihaksi, että oikein joukolla haukutaan? Jos joku tykkää, niin antakaa ihmisten rauhassa käyttää minkälaisia asusteita haluavat, älkääkä huudelko lampaiksi ja wannabeiksi. En minäkään innosta hihku, kun näen jonkun Marimekon kukkakuosin tai ne raitapaidat, mutta en myöskään lähde parjaamaan. Ei ole minulta pois, jos joku muu niistä tykkää. En ala reppuani pois heittämään saatikka jättämään kaapin perukoille vain siksi, ettei jonkun silmiin vahingossa ala sattua. Oivallinen reppu retkeilyyn.
Foxy Brown kirjoitti:
Ei nyt liity ohjelmaan vaan tähän ketjuun; Mikä kumma niissä Kånkeneissa pistää näin kovasti ihmisissä vihaksi, että oikein joukolla haukutaan? Jos joku tykkää, niin antakaa ihmisten rauhassa käyttää minkälaisia asusteita haluavat, älkääkä huudelko lampaiksi ja wannabeiksi. En minäkään innosta hihku, kun näen jonkun Marimekon kukkakuosin tai ne raitapaidat, mutta en myöskään lähde parjaamaan. Ei ole minulta pois, jos joku muu niistä tykkää. En ala reppuani pois heittämään saatikka jättämään kaapin perukoille vain siksi, ettei jonkun silmiin vahingossa ala sattua. Oivallinen reppu retkeilyyn.
Totta joka sana, ei kaikkien tarvitse samasta tykätä. Saman ilmiön olen huomannut muista makuasioista, esimerkiksi TV-ohjelmista. Kun olen jollekin tuttavalle kertonut tykkääväni määrätystä ohjelmasta, olen saanut kuulla ettei hän semmoista roskaa katsele. Melkein ovat suuttuneet puhelimessa. - Missä suvaitsevaisuus ja avarakatseisuus?
Uusin Ruutu-jakso. Siis mikä ihmeen teennäisesti puhuva nainen tämä rikas. Tehnyt köyhille raukoille ohjeet miten ja mihin rahat tulisi käyttää.. Meni varmaan vähän maku 'köyhällä' perheellä. Lol mitä ahdistavaa kirjekuori-laskelmointia..
En vaan voi sille mitään, että toi Bulevardi as.alue saa mut voimaan pahoin, kun muistaa sen perhesurman sieltä, muutaman vuoden takaa. En kyllä haluais asua tuolla jos vaikka olis varaakin. Kauheen pieni elitisti asunto. Asuisin paljon mieluummin Terhin as.alueella. Mitenköhän nyt koronan aikana Tertta mahtaa pärjätä ilman "olohuonettaan" ja muutkin elitistit?
Vierailija kirjoitti:
Uusin Ruutu-jakso. Siis mikä ihmeen teennäisesti puhuva nainen tämä rikas. Tehnyt köyhille raukoille ohjeet miten ja mihin rahat tulisi käyttää.. Meni varmaan vähän maku 'köyhällä' perheellä. Lol mitä ahdistavaa kirjekuori-laskelmointia..
Katsoin kans jakson ja aivan menis hermo tuollaisiin korvamerkittyihin kirjekuorirahoihin. Ehkä joku päätön tuhlari tuosta hyötyy, mutta kyllä sitä rahaa saan säästöön ilman mitään ihme sääntöjäkin.
Jakson rikas mies oli tosi symppis, mutta tästä rouvasta jäi tosi teennäinen kuva. Mielenkiintoista olis tietää hänen tulot, onko oikeasti niin rikas mitä esittää vai onko vaan hemmetisti velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin tämä! Kai sen ohjelman idea on että rahaton perhe saa kerrankin käyttää rahaa sellaiseen, mihin sitä ei yleensä ole. Minusta oli kiva että hankkivat kummallekin jotain mistä ovat haaveilleet, toinen sai kellon ja toinen tennismailan. Pientä ylimääräistä luxusta.
Mutta tää "rikkaan" perheen nainen vaan promosi sitä omaa yritystään ja miten hän käyttää rahaa. Kai nyt on ihan eri asia jos joka kk on se 6000€ käyttää mihin haluaa kuin että on kerrankin 1500€ viikoksi. Vaikka rahaton perhe olis säästänyt koko viikkobudjetin, niin se tuskin olisi heidän taloustilannettaan ratkaissut.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla lisää tästä Sannasta:
Taloudellisesti riippumaton tarkoittaisi, ettei tarvitse käydä palkkatöissä tienatakseen elämiseen tarvittavaa rahaa, vaan sijoitukset ja niiden tuotto riittävät tuomaan toimeentulon. Olis jännä tietää, että mitä luokkaa tän varallisuusvalmentajan omaisuus nyt sitten on, kun mun mielestä tossa ohjelmassa oikeasti rikas on ollut Sukari, ja sen jälkeen se painonnostaja, joka on kiinteistösijoittaja.
Montako kämppää Sannalla on vuokralla? Entä yhtiökumppanilla, joka on kampaaja, mutta jonka aiempi ammatti on häveliäisyyssyistä häivytetty sivuilta.
Itsekin olen alkanut sijoittamaan 2011, ja vähän epäilyttää tämmöiset pari vuotta sijoittaneet, jotka neuvoo muita, ilman mitään koulutusta asiaan.
Hauska yksityiskohta oli se että Terhi löysi Tertan asunnosta kuitenkin kananmunia ja pensasmustikoita. Tertan kananmunanpaisto Terhin asunnolla ei tainnutkaan olla niin ainutkertaista :D
Ja olihan se nyt hilpeä kuunnella miten kaipasi Bulevardille, ja asuu sitten siellä ahtaasti.