Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja rahattomat Official

Vierailija
18.03.2020 |

Mielenkiintoinen formaatti! Aiotteko katsoa? Mä kattelen tässä juuri karanteenissa.

Kommentit (1107)

Vierailija
1101/1107 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vähän kornia et viimeisessä jaksossa nainen viimeisen päälle laitettuna, valitti ettei ole rahaa mihinkään "kivaan" ja parina jouluna lapsille edes joululahjoihin. Jakson alussa jo siis sen näköiset hiukset että on ihan äsken käyty kampaajalla, laitettu ja värjätty.

Itse en ole kampaajalla käynyt vuosiin vaikka ei kai köyhiä olla.

Vierailija
1102/1107 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa. Mikä tuon sarjan alkuperäinen nimi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1107 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häritsevää, että ohjelmaa käytetään Rikkaiden mainontaan esim rikkailla on Leikkiset t -paidat päällä.

Vierailija
1104/1107 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli TODELLA NOLOA, että se yksi pariskunta piti niitä "Leikkiset" t-paidat päällä. Ihan mieletön myötähäpeä tuli siitä :( 

Vierailija
1105/1107 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ohjelmaa katsoo, niin tulee tunne, että "kuuluisi rikkaisiin", vaikka aivan normaali perhe ollaan. Asutaan omakotitalossa, jossa molemmille lapsille omat huoneet + yksi vierashuone yläkerrassa. Meillä vanhemmilla alakerrassa oma makuuhuone sekä yhteinen työhuone etätöitä varten. Ulkona on pihasauna ja palju. Eli ulkoiset puitteet siis ohjelmaan kunnossa? 

No mitäpä on todellisuus. Toinen meistä (minä!) olen tällä hetkellä työttömänä. (Koska en koronarokotetta ole ottanut). Vuodenvaihteen jälkeen toivottavasti voin palata omaan työhöni takaisin (sairaanhoitaja). Mies on töissä. Meillä on neljälle ihmiselle viikkobudjettiin ruokaan n. 150e. Siihen ei kuulu siis apteekki, mahdolliset lääkärit yms. Aikuisten tulojen jälkeen "säästöön" jää n. 20-50e/kk. MUTTA ULKOISTEN PUITTEIDEN SUHTEEN voisi kuvitella  enemmän.

Joten älkää antako ohjelman hämätä!

Vierailija
1106/1107 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ohjelmaa katsoo, niin tulee tunne, että "kuuluisi rikkaisiin", vaikka aivan normaali perhe ollaan. Asutaan omakotitalossa, jossa molemmille lapsille omat huoneet + yksi vierashuone yläkerrassa. Meillä vanhemmilla alakerrassa oma makuuhuone sekä yhteinen työhuone etätöitä varten. Ulkona on pihasauna ja palju. Eli ulkoiset puitteet siis ohjelmaan kunnossa? 

No mitäpä on todellisuus. Toinen meistä (minä!) olen tällä hetkellä työttömänä. (Koska en koronarokotetta ole ottanut). Vuodenvaihteen jälkeen toivottavasti voin palata omaan työhöni takaisin (sairaanhoitaja). Mies on töissä. Meillä on neljälle ihmiselle viikkobudjettiin ruokaan n. 150e. Siihen ei kuulu siis apteekki, mahdolliset lääkärit yms. Aikuisten tulojen jälkeen "säästöön" jää n. 20-50e/kk. MUTTA ULKOISTEN PUITTEIDEN SUHTEEN voisi kuvitella  enemmän.

Joten älkää antako ohjelman hämätä!

Eihän tuohon ohjelmaan ne pelkät ulkoiset puitteet riitäkään, vaan kyse on nimenomaan isosta käytettävissä olevasta viikkobudjetista. Eihän ne kaikki ole missään hienoissa lukaaleissa ne rikkaatkaan asuneet, mutta on kuitenkin tullut viikkokäyttörahaa vaikka 1500 e / kk koska ko. ihminen käyttää niin paljon pakollisten menojen jälkeen. 

Ja minusta se on ihan ok ettei tuo ole mikään äärikurjat vs. ääririkkaat, vaan esim. vähäosainta 10%:a ja hyväosaisinta 10%. Ja tässä maassahan ei tarvi olla mikään miljonääri että sinne 10% ylimpään desiiliin jo päätyy. Esim. itse kuulun tulojeni puolesta sinne, vaikka olen perus it-duunari (ja joo, olen moneen verrattuna rikas, omistan rivitaloasunnon ja uuden auton vaikka olen sinkku, en katso hintoja ruoka- tai vaatekaupoissa jne, vaikka miljonääri en ole).

Vierailija
1107/1107 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä köyhän perheen tytöllä oli rahankiilto silmissä! Kokoajan puhui rahasta ja oli ennakkoluuloja varakkaampia kohtaan. Rahaongelmistaan puhuttaessa piti päästä heittämään se "...mutta ne muut asiat on vähän auki!" mutisi siinä toivoen, että varakas pariskunta olisi avustanut heitä rahallisesti. Toivottavasti jäi rahat saamatta.

Se on. Sukuunsa tullut tyttö. Ei hänen vanhempansakkaan yritä edes rikastua töillä. Todella uteliaita ja rahaanpäin suuntautuvia ihmisiä. Pääset kaveriks jos on rahaa, muuten olet mitätön. Tämäkin tyttö pelaa rahoja uhkapeleihin niin eikö se ole jo jotain muuta kun rahattomuutta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän