Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miesten osata vaihtaa auton renkaat itse?

Vierailija
09.10.2024 |

Uusi poikaystäväni varasi ajan renkaanvaihtoon. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni miesten pitäisi osata vaihtaa autoon renkaat itse.

Kommentit (331)

Vierailija
1/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä naisten että miesten pitää osata, mutta se on jokaisen oma asia viitsiikö itse tehdä.

Vierailija
2/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö naisten osata korjata vaatteet? Laittaa ruokaa? Virkata villasukat? Aika seksististä ajattelua AP.

Vierailija
4/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.

Tämä.

Vierailija
5/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni osaa mutta käyttää silti auton renkaanvaihdossa. Eikä siinä mitään. Jos ei halua jotain tehdä niin sitten maksaa jollekin muulle siitä että tekee.

Vierailija
6/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hikoilla? On osaavia palvelijoitakin.

Vierailija
7/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan vaihtaa renkaat mutta en halua, koska ei kiinnosta. Maksan mielummin siitä että joku muu tekee sen minun puolestani.

M50

Vierailija
8/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää osata laittaa ruokaa ja tiskata. Mutta niin siinä käy, että miehelle nuo tehtävät kääntyy parisuhteessa 83 prosenttisesti.

Vierailija
9/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä välineitä siihen muka tarvii? Miksi ei kannattaisi

Vierailija
10/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitäisi osata, sillä helppo ja nopea juttu hoitaa. Tosin nykyään sähköautoissa taitaa usein olla hankalampaa, joten se eri asia. -mies

Vierailija
11/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tyttöystäväni tilasi ruokaa Woltista eikä tehnyt itse. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni naisen pitäisi osata tehdä ruokaa itse.

Vierailija
12/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ranskaan ja Japaniin mennään, on yleistäkin, että kaikki miehet eivät edes hoida lapsiaan, vaan hankitaan hoitaja.

Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
13/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono on kunto jos tuossa hiki tulee. Tai sitten pitää miettiä pitikö ostaa möhköauto jonka renkaita ei jaksa liikutella.

Vierailija
14/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä välineitä siihen muka tarvii? Miksi ei kannattaisi

Kunnon tunkin esim https://testaajat.com/paras-hallitunkki/ ja sitten https://www.k-rauta.fi/tuote/rengasavain-teleskooppi-171921-ja-23mm/643… rengasavaimen. Niillä pärjää

Vierailija
15/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä osata. Maailmassa on paljon tärkeämpiäkin asioita mitä voi osata. Miksi tuhlata aikaansa renkaanvaihdon opettelemiseen?

Vierailija
16/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä osaamista tarvitaan muttereiden irrottamiseen ja takaisin laittoon?

Vierailija
17/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono on kunto jos tuossa hiki tulee. Tai sitten pitää miettiä pitikö ostaa möhköauto jonka renkaita ei jaksa liikutella.

Kyllä siinä useimmilla taitaa vähän kuuma tulla.

Vierailija
18/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitää osata vaihtaa itse. Tulee jotenkin tosi emaskuloitu olo miehestä.

Vierailija
19/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi tyttöystäväni tilasi ruokaa Woltista eikä tehnyt itse. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni naisen pitäisi osata tehdä ruokaa itse.

Tämä on naisten ongelma. Ja naiset vain rääkyy vastaan.

Vierailija
20/331 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi osata. Suurin osa niistä jotka luulee osaavansa eivät todellisuudessa osaa. Pulttien kiristyksessä on käytettävä momenttiavainta ja ne kiristetään tasaisesti valmistajan ilmoittamaan momenttiin. Peltivanteissa tällä ei ole niin väliä mutta kevytmetallivanteet on käytännössä kerrasta paskana jos tätä ei noudata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi