Pitäisikö miesten osata vaihtaa auton renkaat itse?
Uusi poikaystäväni varasi ajan renkaanvaihtoon. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni miesten pitäisi osata vaihtaa autoon renkaat itse.
Kommentit (331)
Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.
Pitäisikö naisten osata korjata vaatteet? Laittaa ruokaa? Virkata villasukat? Aika seksististä ajattelua AP.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole oikein mitään osaamista. Kyse on pikemminkin siitä, että kannattaako se tehdä itse.
Tämä.
Minun mieheni osaa mutta käyttää silti auton renkaanvaihdossa. Eikä siinä mitään. Jos ei halua jotain tehdä niin sitten maksaa jollekin muulle siitä että tekee.
Miksi hikoilla? On osaavia palvelijoitakin.
Minä osaan vaihtaa renkaat mutta en halua, koska ei kiinnosta. Maksan mielummin siitä että joku muu tekee sen minun puolestani.
M50
Naisen pitää osata laittaa ruokaa ja tiskata. Mutta niin siinä käy, että miehelle nuo tehtävät kääntyy parisuhteessa 83 prosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä välineitä siihen muka tarvii? Miksi ei kannattaisi
Mielestäni pitäisi osata, sillä helppo ja nopea juttu hoitaa. Tosin nykyään sähköautoissa taitaa usein olla hankalampaa, joten se eri asia. -mies
Uusi tyttöystäväni tilasi ruokaa Woltista eikä tehnyt itse. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni naisen pitäisi osata tehdä ruokaa itse.
Jos Ranskaan ja Japaniin mennään, on yleistäkin, että kaikki miehet eivät edes hoida lapsiaan, vaan hankitaan hoitaja.
Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Huono on kunto jos tuossa hiki tulee. Tai sitten pitää miettiä pitikö ostaa möhköauto jonka renkaita ei jaksa liikutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä välineitä siihen muka tarvii? Miksi ei kannattaisi
Kunnon tunkin esim https://testaajat.com/paras-hallitunkki/ ja sitten https://www.k-rauta.fi/tuote/rengasavain-teleskooppi-171921-ja-23mm/643… rengasavaimen. Niillä pärjää
Ei tietenkään pidä osata. Maailmassa on paljon tärkeämpiäkin asioita mitä voi osata. Miksi tuhlata aikaansa renkaanvaihdon opettelemiseen?
Mitä osaamista tarvitaan muttereiden irrottamiseen ja takaisin laittoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono on kunto jos tuossa hiki tulee. Tai sitten pitää miettiä pitikö ostaa möhköauto jonka renkaita ei jaksa liikutella.
Kyllä siinä useimmilla taitaa vähän kuuma tulla.
Mielestäni pitää osata vaihtaa itse. Tulee jotenkin tosi emaskuloitu olo miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Uusi tyttöystäväni tilasi ruokaa Woltista eikä tehnyt itse. Olenko ainoa jonka mielestä tuo on turn-off ja suuri ick? Mielestäni naisen pitäisi osata tehdä ruokaa itse.
Tämä on naisten ongelma. Ja naiset vain rääkyy vastaan.
Kyllä pitäisi osata. Suurin osa niistä jotka luulee osaavansa eivät todellisuudessa osaa. Pulttien kiristyksessä on käytettävä momenttiavainta ja ne kiristetään tasaisesti valmistajan ilmoittamaan momenttiin. Peltivanteissa tällä ei ole niin väliä mutta kevytmetallivanteet on käytännössä kerrasta paskana jos tätä ei noudata.
Sekä naisten että miesten pitää osata, mutta se on jokaisen oma asia viitsiikö itse tehdä.