Näin eilen todella komean miehen ison ja ei niin kauniin naisen seurassa
Tirskahdin.
Mietin vain mitä vikaa siinä miehessä oli. Heikko itsetuntoko?
Jälkeen päin kaduin reaktiotani. Vaikuttivat onnellisilta.
Ehkäpä sillä miehellä olikin vahva itsetunto. Ehkä nainen oli luonteeltaan ihana?
Mikä minussa on vikana? Olen kaunis mutta yksin. Ottajia on kyllä riittänyt, mutta ei vaan ole natsannut :(
En ole niin ilkeä ja pinnallinen mitä ensireaktioni oli. En ehkä pystyisi kiinnostumaan rumasta miehestä, mutta ei pelkkä ulkonäkökään riitä. Pitää olla myös sisäisesti hyvä ihminen.
Surettaa... Siksi purkauduin
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mä olin nuori ja timmi mimmi, kun tapasin mieheni, joka ei varmaan monen mielestä ollut "samaa tasoa", mutta kuitenkin varsin normaalin näköinen ja kokoinen. Olisi ollut muitakin "ottajia" minulla, mutta tämä yksi vaan vei luonteellaan ja teoillaan jalat alta! :)
Meillä hieman samoin. Nuorena yhteen, minä tuolloin hieman vaatimaton, nykyinen vaimoni taas silloin upea ilmestys. Nyt on sitten osat kääntyneet toisinpäin. Eikä tämä ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin nuori ja timmi mimmi, kun tapasin mieheni, joka ei varmaan monen mielestä ollut "samaa tasoa", mutta kuitenkin varsin normaalin näköinen ja kokoinen. Olisi ollut muitakin "ottajia" minulla, mutta tämä yksi vaan vei luonteellaan ja teoillaan jalat alta! :)
Meillä hieman samoin. Nuorena yhteen, minä tuolloin hieman vaatimaton, nykyinen vaimoni taas silloin upea ilmestys. Nyt on sitten osat kääntyneet toisinpäin. Eikä tämä ole ongelma.
Miksi ei ole ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole ongelma?
Miksi ihmeessä olisi? Vaimoni on erittäin hieno puoliso, enkä usko löytäväni vastaavaa.
Voih, jos tirskuu toisille ei kyllä ole kiltti sielultaan. Olen pahoillani puolestasi, mutta tämä oli hyvä herätys sinulle.
Mitähän se kertoo miehestä kun yhdellä miehellä on miehen näköinen ja ääninen nainen. Ei kyllä naiseksi uskoisi. Kyseinen mies seuraa netissä transseksuaaleja. No maailmaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä.