Näin eilen todella komean miehen ison ja ei niin kauniin naisen seurassa
Tirskahdin.
Mietin vain mitä vikaa siinä miehessä oli. Heikko itsetuntoko?
Jälkeen päin kaduin reaktiotani. Vaikuttivat onnellisilta.
Ehkäpä sillä miehellä olikin vahva itsetunto. Ehkä nainen oli luonteeltaan ihana?
Mikä minussa on vikana? Olen kaunis mutta yksin. Ottajia on kyllä riittänyt, mutta ei vaan ole natsannut :(
En ole niin ilkeä ja pinnallinen mitä ensireaktioni oli. En ehkä pystyisi kiinnostumaan rumasta miehestä, mutta ei pelkkä ulkonäkökään riitä. Pitää olla myös sisäisesti hyvä ihminen.
Surettaa... Siksi purkauduin
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyviä pohdintoja. Olet silti pinnallinen. Kaikki eivät selvästikään ole.
Mikä siinä pinnallisuudessa on niin pahaa? Samanlailla sen persoonankin on saanut syntyessään.
Onhan se kivaa hupia naureskella ihmisille tuolla ulkona.
Zinc
Nuorena aattelin, ettei muille saisi nauraa. Mutta nykyään on kaikki toisin ..
Zinc
Vaikka kylläkin yleensä hihittelen ihan itsekseni kaikista pullukoista ja kerron itse itselleni vain vitsejä heistä.
Kyllä, olet todella pinnallinen. Tuo tirskahdus paljasti vastenmielisen luonteesi.
Katso kengurun loiccaa !!
Hahhahahaha ...
Zinc
Jotkut miehet tykkäävät isoista naisista, ja sinusta ei-niin-kaunis voi olla sen miehen silmissä kaunis. Tai he voivat vain sopia täydellisesti yhteen niin persoonallisuuden kuin arvojenkin puolesta. Oma poikaystäväni on komea ja minä en ole, olemme silti onnellisia.
Kiva että osasit kyseenalaistaa oman reaktiosi, mutta toivottavasti he eivät huomanneet tirskahdustasi. Se on nimittäin todella ärsyttävää.
t. iso ei niin kaunis nainen
Sinussa on se vika, että tirskahtelet toisten ulkonäölle. Se on pahemman luokan vika.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olet todella pinnallinen. Tuo tirskahdus paljasti vastenmielisen luonteesi.
Kyllä vahinko tirskahduksia voi sattua kelle tahansa. Ei vaan mahda mitään eikä se kerro ilkeydestä.
-ohis
OHOH!! Nainen joka myöntää ilmiön "6/5 chad panee tavisnaista" olemassaolon. Harvinaista.¨
M/39
Ei siinä miehessä mitään vikaa ole. Fiksu mies, jolle ulkonäkö ei ole olennaisin asia naisessa. Sitä paitsi, se nainen saattoi sen miehen mielestä olla maailman kaunein. Kauneus kun on katsojan silmissä ja rumuus sinun sielussasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vahinko tirskahduksia voi sattua kelle tahansa. Ei vaan mahda mitään eikä se kerro ilkeydestä.
-ohis
No jaa, en kyllä pidä kyseenlaisia ihmisiä kovinkaan kypsinä ja fiksuina, iästä riippumatta.
No, minä olen iso kaunis nainen. Sadan kilon keijukainen, jolla on aina vientiä riittänyt. Nyt olen vakisuhteessa ihanan urheiluhullun kanssa:D Minä vihaan saleja.
Mistä muuten näki että ovat pariskunta?
Se oli minun veljeni. Hän sai ne paremmat geenit. Turhaan tirskahtelit.
Minä näin tänään kaupassa parimetrises korston jolla oli minun mittaiseni(185cm) pitkä nainen kainalossaan. Siinä sitä oli iso vakka ison kantensa löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet tykkäävät isoista naisista, ja sinusta ei-niin-kaunis voi olla sen miehen silmissä kaunis. Tai he voivat vain sopia täydellisesti yhteen niin persoonallisuuden kuin arvojenkin puolesta. Oma poikaystäväni on komea ja minä en ole, olemme silti onnellisia.
Kiva että osasit kyseenalaistaa oman reaktiosi, mutta toivottavasti he eivät huomanneet tirskahdustasi. Se on nimittäin todella ärsyttävää.
t. iso ei niin kaunis nainen
Tähän on pakko kommentoida. En ole koskaan pitänyt isoista naisista, mutta sellaiseen rakastuin. Tunteelle en mahtanut mitään.
Edelleenkään en pidä isoista naisista tai pidä heitä seksikkäinä, mutta omaani rakastan ja haluan.
M
Se olin minä.
T: laatikkoleukainen amatsoninainen, melkein kuin Juha Mieto (ilman partaa)
Ihan hyviä pohdintoja. Olet silti pinnallinen. Kaikki eivät selvästikään ole.