Näin eilen todella komean miehen ison ja ei niin kauniin naisen seurassa
Tirskahdin.
Mietin vain mitä vikaa siinä miehessä oli. Heikko itsetuntoko?
Jälkeen päin kaduin reaktiotani. Vaikuttivat onnellisilta.
Ehkäpä sillä miehellä olikin vahva itsetunto. Ehkä nainen oli luonteeltaan ihana?
Mikä minussa on vikana? Olen kaunis mutta yksin. Ottajia on kyllä riittänyt, mutta ei vaan ole natsannut :(
En ole niin ilkeä ja pinnallinen mitä ensireaktioni oli. En ehkä pystyisi kiinnostumaan rumasta miehestä, mutta ei pelkkä ulkonäkökään riitä. Pitää olla myös sisäisesti hyvä ihminen.
Surettaa... Siksi purkauduin
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten näki että ovat pariskunta?
Kulkivat käsi kädessä, silmät loistivat ja näytti olevan hauskaa yhdessä. Ensimmäisestä jo tiesin pariskunnaksi.
Ilkeitä kommentteja täällä mikä on osin ymmärrettävääkin. Häpeän ensireaktiotani.
ap
Mukava luonne?
Pahoitteluni sinulle, koska muistutat minua.
Joo todella komean miehen iso on varmasti kuumottava näky, mutta mitä se ei niin kaunis nainen siellä teki? Siis oliko ruma nainen sinun seurassasi?
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä.
T: laatikkoleukainen amatsoninainen, melkein kuin Juha Mieto (ilman partaa)
Mullakin tuli mieleen puhutaanko minusta, mutta en liikkunut eilen kumppanini kanssa. Meillekkin tirskahdellaan. Kateutta sanon minä.
Minäkin tiedän yhden vastaavan pariskunnan, näyttävät yhdessä siltä kuin liikenteessä olisi lihava äiti komean poikansa kanssa, mutta naimisissa ovat ja lapsiakin on. Ihmettelen suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se on suunnilleen joka toinen pari täällä suomessa. Ei voi mitään kun suomen naistarjonta on skeidaa. Monen pitää tyytyä.
Matikkasi ontuu. Miehistä on komeita vain joka sadas.
No ei ne olleet pariskunta. Sisko ja veli ehkä, tai kaverit, työkaverit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se on suunnilleen joka toinen pari täällä suomessa. Ei voi mitään kun suomen naistarjonta on skeidaa. Monen pitää tyytyä.
Jep. Miehet vasta Suomessa rumia onkin, eivätkä edes yritä piitata ulkonäöstään senkään vertaa kuin naiset. Puolet suomalaisista miehistä ei viitsi edes harjata hampaitaan kaksi kertaa päivässä. Turha edes haaveilla mistään kulmuneista ja misseistä ja tisseistä jos henki haisee pskalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Miehet vasta Suomessa rumia onkin, eivätkä edes yritä piitata ulkonäöstään senkään vertaa kuin naiset. Puolet suomalaisista miehistä ei viitsi edes harjata hampaitaan kaksi kertaa päivässä. Turha edes haaveilla mistään kulmuneista ja misseistä ja tisseistä jos henki haisee pskalle.
Naisten hengitykset ne vasta haisevatkin!
Mieskin voi olla romanttinen. On moniakin miehiä, joilla on itseään huomattavasti rumempi / tyhmempi vaimo. Jokainen pitkässä parisuhteessa ollut tajuaa, että puolituttujen kanssa ei voi koskaan olla sellaista suhdetta, joka muodostuu vuosien saatossa. Rakkautta ei vaan muodostu ilman aikaa, fact of life.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet tykkäävät isoista naisista, ja sinusta ei-niin-kaunis voi olla sen miehen silmissä kaunis. Tai he voivat vain sopia täydellisesti yhteen niin persoonallisuuden kuin arvojenkin puolesta. Oma poikaystäväni on komea ja minä en ole, olemme silti onnellisia.
Kiva että osasit kyseenalaistaa oman reaktiosi, mutta toivottavasti he eivät huomanneet tirskahdustasi. Se on nimittäin todella ärsyttävää.
t. iso ei niin kaunis nainen
Tähän on pakko kommentoida. En ole koskaan pitänyt isoista naisista, mutta sellaiseen rakastuin. Tunteelle en mahtanut mitään.
Edelleenkään en pidä isoista naisista tai pidä heitä seksikkäinä, mutta omaani rakastan ja haluan.
M
Isona naisena tuo on pahin pelkoni. Sillä huuma haihtuu, ja jäljelle jää jotain muuta. Pystytkö sittenkin pitkässä parisuhteessa kiihottumaan toisesta, joka ei yhtään vastaa mieltymyksiäsi? Miten jaksat ylläpitää seksielämää naisen kanssa, jonka kehoa pidät tosiasiassa vastenmielisenä? En näe tuollaisella suhteella pitkän aikavälin mahdollisuuksia, ja naisen itsetunto on vaarassa koska tuo tulee paistamaan teoistasi ja sanoistasi läpi lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet tykkäävät isoista naisista, ja sinusta ei-niin-kaunis voi olla sen miehen silmissä kaunis. Tai he voivat vain sopia täydellisesti yhteen niin persoonallisuuden kuin arvojenkin puolesta. Oma poikaystäväni on komea ja minä en ole, olemme silti onnellisia.
Kiva että osasit kyseenalaistaa oman reaktiosi, mutta toivottavasti he eivät huomanneet tirskahdustasi. Se on nimittäin todella ärsyttävää.
Tähän on pakko kommentoida. En ole koskaan pitänyt isoista naisista, mutta sellaiseen rakastuin. Tunteelle en mahtanut mitään.
Edelleenkään en pidä isoista naisista tai pidä heitä seksikkäinä, mutta omaani rakastan ja haluan.
M
Eli rakastat ja haluat, vaikka pidät hänen kehoaan vastenmielisenä ja epäseksikkäänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Eli rakastat ja haluat, vaikka pidät hänen kehoaan vastenmielisenä ja epäseksikkäänä?
Jos mies pitää naisen kehoa vastenmielisenä ja epäseksikkäänä, miehessä on jotain vikaa. Jos nainen ei ole ihan suohirviö niin tuollainen ulkonäköhifistely on mieheltä aivan naurettavaa.
Aivan sama täällä! Nään usein miehiä joista ajattelen etten varmaan kelpaisi heille ja sitten nään heidät paljon rumempien naisten tai todella mitään sanomattomien seurassa. Mietin sitten että mikä mussa on vikana? Ehkä oon vaan sitten liian pinnallinen ja mietin liikaa ulkonäköä. Jotenkin sitä vaan olettaa että ulkonäkö olisi miehille se tärkein ja sitten katsastetaan luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Olen eri, mutta minulla on sama tilanne. En todellakaan pidä vaimoani vastenmielisenä ja epäseksikkäänä, vaan himoitsen häntä todella paljon vielä vuosienkin jälkeen. Tiedostan hänen ulkonäkönsä, mutten näe häntä sellaisena, koska tunteet ja tuoksut.
Vierailija kirjoitti:
Katso kengurun loiccaa !!
Hahhahahaha ...
Zinc
Mistä sinun nimimerkki tulee?
Ei kai vaan sinkkumiehestä? 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama täällä! Nään usein miehiä joista ajattelen etten varmaan kelpaisi heille ja sitten nään heidät paljon rumempien naisten tai todella mitään sanomattomien seurassa. Mietin sitten että mikä mussa on vikana? Ehkä oon vaan sitten liian pinnallinen ja mietin liikaa ulkonäköä. Jotenkin sitä vaan olettaa että ulkonäkö olisi miehille se tärkein ja sitten katsastetaan luonne.
Sama täälläkin!
On todella jäänyt harmittamaan kun en aikanaan uskaltanut lähestyä unelmamiestäni, koska pelkäsin etten kelpaisi hänelle ulkoisesti. Päätyi yhteen oikeasti rumahkon naisen kanssa ja tämä lisää mielipahaani entisestään. Olin väärässä hänen pinnallisuutensa suhteen.
Miten sitä pääsis omasta pinnallisuudestaan eroon... *huoh*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Isona naisena tuo on pahin pelkoni. Sillä huuma haihtuu, ja jäljelle jää jotain muuta. Pystytkö sittenkin pitkässä parisuhteessa kiihottumaan toisesta, joka ei yhtään vastaa mieltymyksiäsi? Miten jaksat ylläpitää seksielämää naisen kanssa, jonka kehoa pidät tosiasiassa vastenmielisenä? En näe tuollaisella suhteella pitkän aikavälin mahdollisuuksia, ja naisen itsetunto on vaarassa koska tuo tulee paistamaan teoistasi ja sanoistasi läpi lopulta.
Eihän se huuma väistämättä haihdu. Se voi muuttua vahvaksi kiintymykseksi ja vielä vuosien ja vuosienkin jälkeen voit huumaantua toisesta ja katsoa häntä ihaillen ja ylös päin.
Naamastakin Näytti ihan kengurulta!!
HOOOhohoohoho..
Zinc