Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua vakituista työtä. Eikä minus poljeta työelämässä.

Vierailija
08.03.2020 |

Haluan tehdä määräaiksisia töitä niin kauan kun lapset ovat pieniä. Talvet teen töitä ja kesät olen vapaalla. Tämä on meidän perheelle hyvä ratkaisu. Lapsille ei tarvi keksiä kesäksi hoitoa.
Miksi määräaikaisuutta pidetään niin huonona?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesi mahdollistaa loisimisesi.

Vierailija
2/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikainen ei saa lainaa eikä uutta luottokorttia... Riippuu ihan tilanteesta onko hyvä juttu vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on taloudellisesti niin epävakaata. Varsinkin näin ainoana palkansaajana taloudessa ei oikein ole mahdollisuutta ottaa riskiä ettei joinakin kuukausina saa palkkaa.

Vierailija
4/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Vakituinen työ on kuin joku pallo jalassa -rangaistus enkä halua sellaista enää koskaan. Tulen vähällä toimeen.

Kai vakityötä ihannoidaan siksi, että palkka tulee säännöllisesti ja siitä voi säästää helpommin plus kertyy eläkettä jatkuvasti. Mutta vaihtokauppana myyt sielusi ja parhaat päivän tuntisi ahneelle riistäjäkapitalistille ja menet töihin hampaat irvessä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Toisaalta sellaisia oikeita vakituisia työsuhteita alkaa olla jo yhä vähemmän ja vähemmän.

Vierailija
5/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käy töissä tai opiskeleniin voiko mitenkään saada luottokorttia? Jonkun muiden tulojen perusteella ehkä?

Vierailija
6/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin oli luottokortteja vaikka olin välillä kotona lasten kanssa. On minulla kyllä omaisuutta aika paljon ja yli  200 000e erilaisia talletuksia. Saan koska tahansa lainaa jos löydän jonkun sijoitusjutun. Tietenkin saa luotttokortin , riippuu  koko perheen taloudesta. Pankkihan se päättää eika joku täällä.

Vierailija
7/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määräaikainen ei saa lainaa eikä uutta luottokorttia... Riippuu ihan tilanteesta onko hyvä juttu vai ei.

No onneksi lainat on jo maksettu ja luottokortti kyllä on. Kesäisin saan ansiosidonnaista työttömyyskorvausta ja pitämöttömät lomat rahana, että kyllä pärjätään rahallisesti kesät. Mies myös töissä. AP

Vierailija
8/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla ainakin oli luottokortteja vaikka olin välillä kotona lasten kanssa. On minulla kyllä omaisuutta aika paljon ja yli  200 000e erilaisia talletuksia. Saan koska tahansa lainaa jos löydän jonkun sijoitusjutun. Tietenkin saa luotttokortin , riippuu  koko perheen taloudesta. Pankkihan se päättää eika joku täällä.

Lol on minullakin luottokortti jonka hankin sinä hetkenä kun kerrankin olin vakituisena. Eikä sitä multa ole kukaan tullut pois hakemaan, vaikka tilanteet on muuttuneet. Mutta en välttämättä nyt saisi uutta.

Vierailija
9/9 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi mahdollistaa loisimisesi.

Työttömyyskorvaus sen mahdollistaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan