Polyamorinen Paula elää suhteessa kahden miehen kanssa
Kommentit (96)
Mikä kumma siinä onkin, että nämä poly-suhteiset, etenkin naiset, eivät ole kauniisti sanottuna mitään missiainesta.
Vierailija kirjoitti:
Nuo miehet varmaan pan eskelee keskenään saunassa kun Paulan silmä välttää. Sen verran on erikoisen oloisia setiä. Toisella mitkäkin lie korvikset ja toinen on täysin palliton vässykkä. Tai jos se Paula pan ee strapilla näitä
Varmasti kaikki käy miten vaan, homompi ottaa pyllyyn kun tyrkkii tuota pirkkoa.
Mulle kävisi useampi nainen, mutta en pystyisi toisen miehen kanssa jakamaan naista, en pysty edes toisten miesten nähden panemaan naistakaan.
Paljonkohan ja kuinka usein tuo nainen joutuu harrastamaan seksiä. Yököttää ajatuskin!
Jaan elämäni kahden miehen kanssa. Emme siis kaikki asu yhdessä. Molemmat tietävät toisistaan, asia on ok, ovat tavanneet. Heillä ei siis ole mitään keskenään.
Olemme onnellisia. Tämä on toimiva kuvio ainakin tällä hetkellä. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan ja kuinka usein tuo nainen joutuu harrastamaan seksiä. Yököttää ajatuskin!
Tuplat joka yö ja noin isoa naista voi varmaan nyrkittääkin tai äijät panevat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Ois kiva kun olisi pari tai useampi mies. Ihan parasta naiselle
Ei kyl ehtis kahta enempää, ellei kyseessä olisi pelkkiä seksisuhteita.
Poly amorismi just jeees.
Meidän polyamorisessasuhteessa lapsetkin opetetaan alusta alkaen polyamorisuuteen ja meillä koulun sijaan lapset laitetaan Unschoolaukseen.
Siis kyllähän nuo edelleen yhdessä on ja lapsi ilmeisesti vanhemmillaan?
Miksi aina noi tollaset tyypit on läskejä ja rumia tai jompaa kumpaa?
Tiedän muutamia swinger-pariskuntia ja nekin on kaikkea muuta kuin viehättävän näköisiä.
Vaikka täällä on aika vihamielinen ilmapiiri, niin kerron vähän omasta tilanteestani teille.
Olen mies ja suhteessa kahden naisen kanssa. Toisella näistä naisista ei ole tällä hetkellä muita suhteita. Toinen on naimisissa ja hänellä on aviomiehensä ja minun lisäksi kolmaskin suhde. En tiedä tarkemmin, mitä juttuja näillä hänen kumppaneillaan on omilla tahoillaan, mutta käsittääkseni ainakin tällä kolmannella on puolestaan myös muita kumppaneita. Eli ne suhteet ovat meillä kaikki kahdenvälisiä, eikä mitään kommuunimeininkiä jossa kaikki ovat keskenään. Pisimpään yhdessä meistä on ollut se aviopari, nyt jo yli 15 vuotta. He luonnollisesti myös asuvat yhdessä. Itse asun yksin.
Jos jollain on asiallisia kysymyksiä, niin voin koittaa vastata. Mitään niin yksityiskohtaista en halua kertoa, mistä meidät voisi tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina noi tollaset tyypit on läskejä ja rumia tai jompaa kumpaa?
Tiedän muutamia swinger-pariskuntia ja nekin on kaikkea muuta kuin viehättävän näköisiä.
Helpompi nauttia seksistä kun ei kaikki aika ja energia mene olemattomien vatsamakkaroiden kyyläämiseen ja muihin laihojen neurooseihin.
Mä oon katellut Dplaysta niitä amerikkalaisia sarjoja, jotka kertoo polyamoriasta. Niitten myötä olen alkanut ajattelemaan tuosta ihan eri tavalla kuin aiemmin. Olisin nykyään ihan valmis polyamoriseen suhteeseen, jos siinä ois ihan rehellisesti kyse siitä, että mies rakastaa kaikkia naisiaan ihan yhtä aidosti ja oikeasti, eikä vaan haali ympärilleen haaremia panemisen ilosta. En myöskään haluaisi jakaa sänkyäni minkään ihmislauman kanssa, vaan mulle ois ihan ok niin, että mies yökyläilee vuorotellen jokaisen naisensa luona ja viettää aikaa tasapuolisesti jokaisen kanssa. Sopis mulle niinkin, että mulla on useampi mies, jos sellainen tilanne joskus tulisi että rakastuisin useampaan kuin yhteen (mut ei tässäkään tapauksessa niin, että muutettaisiin kaikki samaan makkariin, saman katon alle).
Olen elänyt sinkkuna useita vuosia, eikä mulla ole enää mitään pakottavaa tarvetta jakaa arkeani toisen aikuisen kanssa. Saattaa jopa olla, että toisen läsnäolo 24/7 ois liian ahdistavaakin. Jos luottamus on suhteessa kunnossa, en näe syytä olla mustasukkainenkaan. Ja luottamuksenhan pitää pelata, että polyamorinen suhde ylipäänsä toimisi. Mutta mun nähdäkseni suomessa nää polyamoriset suhteet on tuollaisia ahdistavia, joissa jollain rasvaisella ukolla on pari naista kainaloissa joilla sitten leuhkii ja toteuttaa jotain kimppaseksifantasioitaan. Sellaiseen en lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä on aika vihamielinen ilmapiiri, niin kerron vähän omasta tilanteestani teille.
Olen mies ja suhteessa kahden naisen kanssa. Toisella näistä naisista ei ole tällä hetkellä muita suhteita. Toinen on naimisissa ja hänellä on aviomiehensä ja minun lisäksi kolmaskin suhde. En tiedä tarkemmin, mitä juttuja näillä hänen kumppaneillaan on omilla tahoillaan, mutta käsittääkseni ainakin tällä kolmannella on puolestaan myös muita kumppaneita. Eli ne suhteet ovat meillä kaikki kahdenvälisiä, eikä mitään kommuunimeininkiä jossa kaikki ovat keskenään. Pisimpään yhdessä meistä on ollut se aviopari, nyt jo yli 15 vuotta. He luonnollisesti myös asuvat yhdessä. Itse asun yksin.
Jos jollain on asiallisia kysymyksiä, niin voin koittaa vastata. Mitään niin yksityiskohtaista en halua kertoa, mistä meidät voisi tunnistaa.
Onko teidän suhteissa rakkaus yhdessä pitävä voima, siis kaikkien välillä, vai onko teillä noita muita suhteita vain seksin takia? En teitittele, tarkoitan kaikkia ihmisiä joista puhuit :D
voisin elää tuon kaltaisessa suhteessa helpostikin. valtaosa polysuhteista ei minulle käy, koska ne ovat luonteeltaan bi-suhteita eikä minussa ole bi:tä nimeksikään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon katellut Dplaysta niitä amerikkalaisia sarjoja, jotka kertoo polyamoriasta. Niitten myötä olen alkanut ajattelemaan tuosta ihan eri tavalla kuin aiemmin. Olisin nykyään ihan valmis polyamoriseen suhteeseen, jos siinä ois ihan rehellisesti kyse siitä, että mies rakastaa kaikkia naisiaan ihan yhtä aidosti ja oikeasti, eikä vaan haali ympärilleen haaremia panemisen ilosta. En myöskään haluaisi jakaa sänkyäni minkään ihmislauman kanssa, vaan mulle ois ihan ok niin, että mies yökyläilee vuorotellen jokaisen naisensa luona ja viettää aikaa tasapuolisesti jokaisen kanssa. Sopis mulle niinkin, että mulla on useampi mies, jos sellainen tilanne joskus tulisi että rakastuisin useampaan kuin yhteen (mut ei tässäkään tapauksessa niin, että muutettaisiin kaikki samaan makkariin, saman katon alle).
Olen elänyt sinkkuna useita vuosia, eikä mulla ole enää mitään pakottavaa tarvetta jakaa arkeani toisen aikuisen kanssa. Saattaa jopa olla, että toisen läsnäolo 24/7 ois liian ahdistavaakin. Jos luottamus on suhteessa kunnossa, en näe syytä olla mustasukkainenkaan. Ja luottamuksenhan pitää pelata, että polyamorinen suhde ylipäänsä toimisi. Mutta mun nähdäkseni suomessa nää polyamoriset suhteet on tuollaisia ahdistavia, joissa jollain rasvaisella ukolla on pari naista kainaloissa joilla sitten leuhkii ja toteuttaa jotain kimppaseksifantasioitaan. Sellaiseen en lähtisi.
Noin toimii juuri telkkari heikkomieliseen eli aivopesee. Sun päähän syötetään ideoita tarpeeksi pitkään ja sitten itsekseen kelaat että why not?
Vierailija kirjoitti:
Mutta mun nähdäkseni suomessa nää polyamoriset suhteet on tuollaisia ahdistavia, joissa jollain rasvaisella ukolla on pari naista kainaloissa joilla sitten leuhkii ja toteuttaa jotain kimppaseksifantasioitaan. Sellaiseen en lähtisi.
Mistä olet sellaisen käsityksen saanut?
jos jossain esitellään itselle vieras tai epäsopiva aate tai elämäntapa,niin miksi silloin pitää alkaa haukkua sen aatteen edustavan ihmisen ulkonäköä? Kasvakaa aikuisiksi...
minusta nuo kolme ovat ihan normaalin näköisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän suhteissa rakkaus yhdessä pitävä voima, siis kaikkien välillä, vai onko teillä noita muita suhteita vain seksin takia? En teitittele, tarkoitan kaikkia ihmisiä joista puhuit :D
Se vaihtelee. Itse koen rakastavani molempia, vaikka toisen kanssa olen ollut pidempään ja hänen kanssaan olemme läheisempiä (se jolla ei ole muita kumppaneita). Tällä naimisissa olevalla luonnollisesti aikaa riittää minulle vähemmän ja asumme myös eri paikkakunnilla, joten sellaista arkista yhdessäoloa on hänen kanssaan vähemmän. Käytännössä kun näemme, niin melkein aina mukana on seksiä, vaikka teemme toki muutakin yhdessä - käymme syömässä, keikoilla, elokuvissa jne. Muiden osapuolten tunteista ja suhteista en halua puhua heidän puolestaan, mutta jos ei rakkautta niin varmasti ainakin jonkinlaista kiintymystä on kaikkien välillä. Aviopari varmasti rakastaa toisiaan.
Voisi varmaan sanoa, että jokaisella on sellainen "ensisijainen" kumppani, jonka kanssa suhde on samalla tavalla rakkauteen perustuva kuin yleensä monosuhteet. Muut suhteet sitten enemmän tai vähemmän seksin pohjalta, vaikka niissäkin voi rakkautta tai ainakin kiintymystä olla mukana.
Hyvä. Ois kiva kun olisi pari tai useampi mies. Ihan parasta naiselle