Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polyamorinen Paula elää suhteessa kahden miehen kanssa

Vierailija
29.02.2020 |

Mitä mieltä polyamoriasta?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä suhteessa kahden miehen kanssa, jotka tietävät toisistaan, mutten luokittele itseäni polyamoriseksi. Tilanne ei ole toiselle miehelle miellyttävä, mutta hän sietää sen ja on halunnut jatkaa kanssani näin. Toista taas ei haittaa tämän toisen olemassaolo. Keskenään miehet eivät ole missään tekemisissä.

Kaksi heikkoa miestä. Oikea mies ei jaa koskaan naista. Kaksi vaihtoehtoa, antaa naisen olla tai hoidella toinen osapuoli pois pelistä.

Kyllä nää on ihan oikeita miehiä, olen tarkistanut.

Vierailija
22/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sellasen kuvan, että tuo paraakkaampi mies on enemmän kiinni naisessa ja varmaan toivoo, että jättäisi tuon toisen miehen pois kuvioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, mutta aina nuo polyamoriset ihmiset on vähän outoja. Tässä joku arjenhallintaongelma, vanha talo täynnä tavaraa, julmettu määrä koiria, vakavaa liikalihavuutta jne.

Vierailija
24/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkolo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä suhteessa kahden miehen kanssa, jotka tietävät toisistaan, mutten luokittele itseäni polyamoriseksi. Tilanne ei ole toiselle miehelle miellyttävä, mutta hän sietää sen ja on halunnut jatkaa kanssani näin. Toista taas ei haittaa tämän toisen olemassaolo. Keskenään miehet eivät ole missään tekemisissä.

Kaksi heikkoa miestä. Oikea mies ei jaa koskaan naista. Kaksi vaihtoehtoa, antaa naisen olla tai hoidella toinen osapuoli pois pelistä.

Kyllä nää on ihan oikeita miehiä, olen tarkistanut.

Oikealla miehellä on reviiri. Eka juttu mitä mä sanon naiselle kun aletaan säätämään että älä pelleile mun kanssa, dont fúck me

90% naisista lähtee tässä vaiheessa koska ne tietää kuka on skipper.

Tykkäät tuosta tilanteesta, koska olet tilanteen herra ja mies. Minä haluan olla suhteessa se mies.

Vierailija
25/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa nyt Paulan elää tavallaan. Ihan kiva juttu, että hänellä miehiä riittää.

Vierailija
26/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö molemmista yhtä paljon?

Herättääkö sinussa itsessäsi mitään tunteita se, ettei toinen miehistä tykkää tilanteesta, vai onko se sinusta yhdentekevää? Onko oma halusi tärkeintä?

Kyllä se niin taitaa olla, että pidän molemmista yhtä paljon, mutta eri tavalla. Toisen kanssa ollaan oltu vuosia yhdessä, toisen kanssa tunnettu vasta kaksi. Se tietysti vaikuttaa.

Tuntuuhan se ikävältä, ettei toinen miehistä tykkää tilanteesta, mutta hän on itse vastuussa valinnoistaan. Siis siitä, jatkaako suhdetta vai lähteekö siitä.

Alunperin sovimme, että joko kokeilemme tätä tai eroamme. Mies halusi kokeilla. Seuraavaksi päätimme kuukauden määräajasta: jos kokeilu tuntuu pahalta, mietimme tilannetta uusiksi. Sovimme, että mies ottaa asian puheeksi kuukauden kuluttua, jos kokee tarpeelliseksi. Ei ottanut.

Vierailija
27/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen huomannut että tässä polyamoriassa nää ihmiset ei oo mistään kauniimmasta päästä suoraan sanottuna. Tässäkin r.u.m.a. ylipainoinen nainen ja kaksi perus pulliaista jotka vahvasti tohvelin alla.

Sit yks toinen tubessa ollut video polyamoriasta jossa oli pitkätukkainen isomahainen mies joka oli suhteessa sekä toisen miehen kanssa että naisen kanssa. Siinä toista miestä ei näytetty kameralle mutta nainen taas oli hoikka ja kaunis. Tämä kamerassa ollut mies taas lihava ja ruma.. Rasvainen tukka ja huhhuh...

Vierailija
28/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tiettävästi asu enää.167

Lähde?

Henkilön oma fb ja blogi.

Eli kolmen kimppa on jo hajonnut? Just tätä mieltä olen polyamoriasta että se ei kestä. Ihminen on yksiavioinen eläin. Olen valmis muuttamaan mielipidettä heti kun nää polyamoriset liitot alkaa kestää edes vuoden, saati loppuelämän.

Vierailija
29/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä polyamoriseen suhteeseen Jason Momoan ja Russell Brandin kanssa...

N26

Vierailija
30/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisivat pervoilun.

Vierailija
31/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tuonne sijoitettu siskon poikakin seuraamassa sivusta tuota hulluutta.. Anna mun kaikki kestää..

Vierailija
32/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisillesi naisille on ihan oma ja hyvin vanha nimitys. Se alkaa H-kirjaimella.

Kaltaisellesi jompalle on myös nimityksiä. I n c e l ja úli tulevat listalla ensimmäisinä, loppupäässä on psyykkisten häiriötilojen lyhenteitä.

Vierailija
33/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoriset ei ole koskaan kauniita.

Vierailija
34/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisillesi naisille on ihan oma ja hyvin vanha nimitys. Se alkaa H-kirjaimella.

Kaltaisellesi jompalle on myös nimityksiä. I n c e l ja úli tulevat listalla ensimmäisinä, loppupäässä on psyykkisten häiriötilojen lyhenteitä.

😀

Vierailija
35/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parhaimmillaan 3 miestä yhtä aikaa. Oi niitä aikoja... kerrankin sai lempeä lähes riittävästi.

Vierailija
36/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan harvinaista.. 🤔 Siis ite suostuisin millon vaan tuollaiseen suhteeseen, mutta tuskin löytyy helpolla sellasia miehiä joille se olis OK...

Niin onpa tosiaan yllättävää, että moni suostuisi siihen, että itsellä olisi useampi kumppani. Mutta entäs jos sillä omalla kumppanilla olisikin useampi kumppani? 

Minusta on typerää esittää avoinmielistä, jos kuitenkaan toisin päin homma ei toimisikaan. Esimerkiksi se Sisarvaimot -ohjelman Kody ei koskaan suostuisi, että niillä vaimoilla olisi toiset miehet. Siksi tuo kuvio on mielestäni vain nolo. 

Minusta tuossa tapauksessa ei voi puhua polyamoriasta, sillä se Kody ei siihen pysty. Samat säännöt pitäs olla kaikille suhteessa oleville.

Tämähän se on ongelma noiden hihhuleiden suhteissa. Vain miehellä voi olla monta suhdetta yhtäaikaa. Vastenmielistä. Hyväksyn asian sitten kun sallivat sen että naisella on viisi miestä. Ihmettelen kyllä, miten ihmeessä se sisarvaimojenies on saanut ensimmäisenkään naisen,? On se niin ällöttävä.

Vierailija
37/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polyamoriset ei ole koskaan kauniita.

No noi ihmiset oli niitä tavallisen näköisiä tavallisia ihmisiä.

Vierailija
38/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaakohan polyamorinen Paula molempiin reikiin yhtä aikaa?

2/3 rakkauden mahdollisuudesta vasta täytetty...

Vierailija
39/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus... Toi nainen painaa yksin noiden miesten verran. Noilla miehillä lihavuusfetissi?

Vierailija
40/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on varmaan harvinaista.. 🤔 Siis ite suostuisin millon vaan tuollaiseen suhteeseen, mutta tuskin löytyy helpolla sellasia miehiä joille se olis OK...

Niin onpa tosiaan yllättävää, että moni suostuisi siihen, että itsellä olisi useampi kumppani. Mutta entäs jos sillä omalla kumppanilla olisikin useampi kumppani? 

Minusta on typerää esittää avoinmielistä, jos kuitenkaan toisin päin homma ei toimisikaan. Esimerkiksi se Sisarvaimot -ohjelman Kody ei koskaan suostuisi, että niillä vaimoilla olisi toiset miehet. Siksi tuo kuvio on mielestäni vain nolo. 

Vastenmielinen tuo mainitsemasi ohjelma ja se ukko siinä, mutta ihmettelen kyllä myös sitä, että miten ne naiset suostuvat sellaiseen pelleilyyn. Tämä on miehen mielipide.