Polyamorinen Paula elää suhteessa kahden miehen kanssa
Kommentit (133)
On muuten täyttä höpöä, kun jotkut näistä monisuhteilijoista väittää, ettei muka lainkaan esiinny mustasukkaisuutta tms. "Ei ole minulta pois", kunnes huomataan, että kas...Minä ja muutkin olemme vain ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään, mutta aina nuo polyamoriset ihmiset on vähän outoja. Tässä joku arjenhallintaongelma, vanha talo täynnä tavaraa, julmettu määrä koiria, vakavaa liikalihavuutta jne.
Outoja? Kaikilla ihmisillä on omat ongelmansa mutta saman arvoisia ollaan kaikki.
Aivan uskomattoman lihava tuo nainen. Ja hänellä on kaksi miestä. Makuuhuoneen seinässä lukee: fuck. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomattoman lihava tuo nainen. Ja hänellä on kaksi miestä. Makuuhuoneen seinässä lukee: fuck. Ihanaa.
Ai kauhee😂😂😂😂😂😂Anteeksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan harvinaista.. 🤔 Siis ite suostuisin millon vaan tuollaiseen suhteeseen, mutta tuskin löytyy helpolla sellasia miehiä joille se olis OK...
Niin onpa tosiaan yllättävää, että moni suostuisi siihen, että itsellä olisi useampi kumppani. Mutta entäs jos sillä omalla kumppanilla olisikin useampi kumppani?
Minusta on typerää esittää avoinmielistä, jos kuitenkaan toisin päin homma ei toimisikaan. Esimerkiksi se Sisarvaimot -ohjelman Kody ei koskaan suostuisi, että niillä vaimoilla olisi toiset miehet. Siksi tuo kuvio on mielestäni vain nolo.
Nos mutta eiks he kaikki ole kumppanit keskenään? Trio Kimppanuus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että kaikki nämä ryhmässä nus*iat on laitos kamaa. Eihän tossa ole mitään normaalia. Nämä nykypäivän suuntaukset on suorastaan huvittavia. Maailma menee päivä päivältä hullummaksi.
Ihanimpiin seksikokemuksiini kuuluu pari kimppakivayötä. Toisessa olin minä, 25-v. kahden samanikäisen miehen kanssa, meillä oli ihana ilta ja yö, vaikka emme edes riisuneet. Seksi ei aina ole alastomana penetraatiota. Toisella kertaa olin 50v ja vietin kuuman yön neljän hiukan yli 2-kymppisen miehen kanssa. Oli oikein tyydyttävää.
En osaa kuvitella, millaista se olisi pysyvänä kuviona. Ehkä 2 miestä menisi? N55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään, mutta aina nuo polyamoriset ihmiset on vähän outoja. Tässä joku arjenhallintaongelma, vanha talo täynnä tavaraa, julmettu määrä koiria, vakavaa liikalihavuutta jne.
Outoja? Kaikilla ihmisillä on omat ongelmansa mutta saman arvoisia ollaan kaikki.
Eivät oudot ihmiset ole vähemmän arvokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Miksi nämä polyamoriset on aina lihavia? Ja aina tatuointeja, lävistyksiä ja useampi koira. Lisäksi näidenkin kotona seinällä koriste jossa vuotavaa verta ja lukee murder. Miksi pitää olla tuollaista?
Ja makuuhuoneen seinässä lukee fuck.
Vierailija kirjoitti:
Useammassa amerikkalaisessa, tällaisista pareista kertovissa ohjelmissa on ollut ihan mielettömän ällöttävän näköisiä/ oloisia miehiä. Naiset aika usein ihan kauniita/ tavallisemman näköisiä ( toki minun mielestäni). Lisäksi näillä ukoilla on asenne, että he ovat suhteiden pomo yms. Ihmetyttää ihan oikeasti, miksi yhtään kukaan haluaa olla moisten miesten kanssa, yhtään missään suhteessa. Esim. Sisarvaimoa etsimässä tms. Makunsa todellakin kaikilla...
Sarjan pervot miestuottajat tietenkin maksavat sarjan "vapaaehtoisesti moniavioisille" naisille kuola valuen, jotta naisvihaajat saisivat katsella tv:stä ihanne-elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Perheeseen on sittemmin tullut vielä kolmas lihava mies Markus.
Polyamorinen lapsiperhe: Neljä aikuista ja lapsi - Kaksplus.fi
Oi... Onnellinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useammassa amerikkalaisessa, tällaisista pareista kertovissa ohjelmissa on ollut ihan mielettömän ällöttävän näköisiä/ oloisia miehiä. Naiset aika usein ihan kauniita/ tavallisemman näköisiä ( toki minun mielestäni). Lisäksi näillä ukoilla on asenne, että he ovat suhteiden pomo yms. Ihmetyttää ihan oikeasti, miksi yhtään kukaan haluaa olla moisten miesten kanssa, yhtään missään suhteessa. Esim. Sisarvaimoa etsimässä tms. Makunsa todellakin kaikilla...
Sarjan pervot miestuottajat tietenkin maksavat sarjan "vapaaehtoisesti moniavioisille" naisille kuola valuen, jotta naisvihaajat saisivat katsella tv:stä ihanne-elämäänsä.
Tämä. Miten nämä ihmettelijät eivät tätä tajua?
Jokainen elää, kuten onnelliseksi kokee.
Ite tiedän 2 tai kolme polyamorikkoa, mutta heistä kukaan ei ole onnellinen. Yks meni nuorena naimisiin, petti työkuvioissa tapaamansa naisen kanssa ja meni tän kanssa naimisiin. Kritisoi aiemmin erittäin voimakkain sanankääntein pettäjiä, kunnes somessa häntä muistutettiin hänen itsensä olevan pettäjä. Sen jälkeen muuttui semmoseks, ettei pettäminen kuulu muille. No, someen alko ilmestyä ihme juttuja vaimon mielenterveysongelmista ja miten hän on jostain pahoillaan. En tiedä mistä kyse, mut hyvin hämärää settiä somessa julkaistavaksi. Pian olivatkin eronneet, mutta asuivat lasten kanssa yhdessä kuitenkin. Nyt yhtäkkiä ovat polyamorikkoja.
Toinen on rankasti koulukiusattu mies, joka on rakentanut identiteettinsä marginaaliryhmiin "kuulumalla" saadakseen olla jossain huomattu. Oli perus avoliitossa, kunnes nainen lähti ja nyt yhtäkkiä on polyamorikko, alkanu käyttää naisten vaatteita ja some täyttyny itsesäälisistä masennus/yksinäisyys viesteistä.
Kolmannesta en tiedä onko itse polyamorikko vai tuoko vain heidän elämäänsä somessa esille, niin en kommentoi muuta ku hänelläkin some täynnä "elämän rankkuutta", jatkuvia mielenterveyspostauksia, Kelan " Väärinkäytöksiä", avun pyyntöjä mm. siivoamisen, koska itse ei elämän rakkauden vuoksi jaksa yms.
Eli, on olemassa ihan normaaleja polyamorikkoja varmasti, jotka elää elämäänsä hissunnkissun muiden tapaan. Mutta on valtava ryhmä ihmisiä, jotka pakenee ahdistusta, masennusta, epätoivoa, itsetunto-ongelmia ja muita siihen, että on mukamas polyamorikko.
Tunteeko kukaan muuten fyysisesti erittäin viehättävää polyamorikko-naista? Itellä ei koskaan oo tullu vastaan, heh.
Yksi puolituttu mies on tälläisessä suhteessa. Naisella oli ensin aviomies, sitten ottivat tämän toisen miehen vielä siihen. Miehet sellaisia kunnon "äijiä" ja heteroita, eivät toistensa kanssa. Nainen ei ole yhtään kaunis tai edes erityisen mukava, että en tiedä mitä he siinä näkee :D, mutta eipä ole minun asiani. Lapsiakin jo molempien kanssa.
Minulle ei sovi, ne ketkä semmoisesta suhteilusta tykkäävät niin olkoot mun puolesta onnellisia niin. Kaikille ei sovi ja sellasen tuputtaminenkin ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei sovi, ne ketkä semmoisesta suhteilusta tykkäävät niin olkoot mun puolesta onnellisia niin. Kaikille ei sovi ja sellasen tuputtaminenkin ärsyttää.
Seksuaalinen ahdistelu voi tarkoittaa myös tungettelua toisen intiimielämään tai rajatonta jakamista omastaan.
Ihmisten tulisi käsittää, että intiimielämä ei yksinkertaisesti kuulu kenellekään kuin yksilölle itselleen ja niille, joiden kanssa hän valitsee ne jakaa.
Ja huom. Tämä pitää sisällään kaikki intiimiasiat, mukaanlukien keho ja terveys, seksuaalisuus SISÄLTÄEN raskaus ja äitiys sekä kaikki siihen liittyvä. Äitiys on osa naisen yksityistä seksuaalisuutta, ei koko kylän yhteinen seksuaalisuuden muoto.
Miehille kelpaa kuka vain keneltä saa aina...nauset ihan turhaan meikkaa, kuntoilee jne, antaa vaan seksiä niin saa miehen tai vaikka monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen ahdistelu voi tarkoittaa myös tungettelua toisen intiimielämään tai rajatonta jakamista omastaan.
Ihmisten tulisi käsittää, että intiimielämä ei yksinkertaisesti kuulu kenellekään kuin yksilölle itselleen ja niille, joiden kanssa hän valitsee ne jakaa.
Ja huom. Tämä pitää sisällään kaikki intiimiasiat, mukaanlukien keho ja terveys, seksuaalisuus SISÄLTÄEN raskaus ja äitiys sekä kaikki siihen liittyvä. Äitiys on osa naisen yksityistä seksuaalisuutta, ei koko kylän yhteinen seksuaalisuuden muoto.
Näitä asioita pohdin itse miehenä, ku joskus tullu käytyä Threadsissä. Aikuiset naiset kertovat milloin ja missä ovat milloin minkäkin säädöksiä kanssa tehneet, jakavat semituhmia kuvia itsestään "hauskana juttuna" ja vähän vitsillä hei!
Itellä on kyllä silmää naiskauneudelle, mut hämmentää minkä esimerkin antaa nuorille tytöilleen, jotka Threadsiä selaavat. Ja just oman seksielämän/fetissien yms. läpikäyminen tuolla ei mielestäni todellakaan ole fine. Eri asia, jos olisi joku suljettu ryhmä.
Mitä mieltä palstamammat ovat, jos alan postailla boksereissa timantin kovana pullottavan k*llini kuvia Threadsissä ja julistamaan sanaa kisakireiden 20v tyttöjen ihanuudesta ja miten taas oli villi yö ja toteutettiin tää ja toi ja se yks fetissi viel. Elämäst pitää nauttia hei ja seksuaalisuus on ihan normaali juttu, miks siitä ei voi puhua ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuputtaminen ja monogamisessa suhteessa elävien tuomitseminen varmaan eniten aiheuttaa närää polyamoriaa kohtaan. Kukaan fiksu ihminen ei vedä herneitä nenään siitä, jos joku kokee polyamorian itselleen sopivaksi suhdemuodoksi ja elää onnellisesti sellaisessa. Yksiavioisten leimaaminen yhteiskunnan aivopesemiksi, mustasukkaisiksi ja omistushaluisiksi taas menee sen verran härskin keittiöpsykologisoinnin puolelle, etten ihmettele, jos se herättää vastareaktioita.
terveisin yksiavioinen, jolla tuttavapiirissä myös (suurimmaksi osaksi fiksuja) polyamorisia