Polyamorinen Paula elää suhteessa kahden miehen kanssa
Kommentit (133)
En voisi olla kummankaan dokkarin miehen kanssa. Kyllä makuja on monia. Paula on monen miehen unelmakumppani.
Aina kun näitä tulee pintaan niin se on 1 nainen ja useampi mies. Onko se toisinpäin vieläkin tabu?
Koko ajan syödään, tyttökin jo nyt ylipainoinen vaikks 8 vuotias. Instagramista katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näitä tulee pintaan niin se on 1 nainen ja useampi mies. Onko se toisinpäin vieläkin tabu?
Ei muslimimaailmassa, somaleillakin on Suomessa usein neljä vaimoa, joista kolme on Kelan silmissä "yksinhuoltajia", jotta tuet ovat maksimaaliset.
Oikeastaan miksi pitäisi kenenkään vastustaa maahanmuuttoa ja Suomen islamisoitumista? Kantaväestökin voi kääntyä muslimeiksi ja toteuttaa tätä toisenlaista polyamoriaa.
Itse ajattelen etten kelpaa kenellekkään 80 kg naisena. Kyllä joillain on hyvä itsetunto kun miehiä on joka sormelle.
Onnellinen nainen. Arto Paasilinnan kirjassa ja elokuvassa "Onnellinen mies" hekumoitiin jo vuosikymmeniä sitten, miten yhdellä suomalaisella ukolla on muka kaksi vaimoa lapsineen samassa pihapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä suhteessa kahden miehen kanssa, jotka tietävät toisistaan, mutten luokittele itseäni polyamoriseksi. Tilanne ei ole toiselle miehelle miellyttävä, mutta hän sietää sen ja on halunnut jatkaa kanssani näin. Toista taas ei haittaa tämän toisen olemassaolo. Keskenään miehet eivät ole missään tekemisissä.
Olet ruma ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä suhteessa kahden miehen kanssa, jotka tietävät toisistaan, mutten luokittele itseäni polyamoriseksi. Tilanne ei ole toiselle miehelle miellyttävä, mutta hän sietää sen ja on halunnut jatkaa kanssani näin. Toista taas ei haittaa tämän toisen olemassaolo. Keskenään miehet eivät ole missään tekemisissä.
Olet ruma ihminen
Höpsis, sinä vain olet katkera mies.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa se tuntuu olevan lähes aina toistepäin:D itse en tuollaiseen polypskaan lähtis se on yksi elämänkumppani ja sillä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen nainen. Arto Paasilinnan kirjassa ja elokuvassa "Onnellinen mies" hekumoitiin jo vuosikymmeniä sitten, miten yhdellä suomalaisella ukolla on muka kaksi vaimoa lapsineen samassa pihapiirissä.
Sellaista kirjaa ei olisi ainakaan aiemmin edes julkaistu, jossa olisikin ollut kaksi miestä ja "Onnellinen vaimo". Miehet ottavat itsensä aina niin vakavasti.
Äitiys ei ole yhtään mitään seksuaalisuutta.
Ja aivan järkyttävä maailma olisi sellainen, missä ei saisi jakaa mitään tietoa kehosta, terveydestä, seksuaalisuudesta, raskaudesta, äitiydestä jne. Näistä asioista on tarpeen puhua.