Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polyamorinen Paula elää suhteessa kahden miehen kanssa

Vierailija
29.02.2020 |

Mitä mieltä polyamoriasta?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mennä polyamoriseen suhteeseen Jason Momoan ja Russell Brandin kanssa...

N26

DB:n vuoksiko?

Vierailija
42/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus... Toi nainen painaa yksin noiden miesten verran. Noilla miehillä lihavuusfetissi?

Tosi lihava nainen, lihava mies ja pullava mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä tuonne sijoitettu siskon poikakin seuraamassa sivusta tuota hulluutta.. Anna mun kaikki kestää..

Varmaan "mukava" kuunnella n*innin läiskettä. :(

Vierailija
44/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se, joka sai lapsen 2018?

Vierailija
45/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tiettävästi asu enää.167

Lähde?

Henkilön oma fb ja blogi.

Eli kolmen kimppa on jo hajonnut? Just tätä mieltä olen polyamoriasta että se ei kestä. Ihminen on yksiavioinen eläin. Olen valmis muuttamaan mielipidettä heti kun nää polyamoriset liitot alkaa kestää edes vuoden, saati loppuelämän.

Juu ei kävisi mielessäkään muuttaa saman katon alle miesteni kanssa tai edes ehdottaa. Keksin montakin syytä, miksei homma toimisi, mutta vain pari niistä liittyy polyamoriaan. Eikös se muuten ole noin puolet monogamisista liitoista, kun päättyy eroon? Omanikin olisi päättynyt.

Vierailija
46/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstan naisilla videon kaltaisia miehiä puolisoinaan? Puhun nyt noiden miesten kehonkielistä, eleistä etc? Mun mielestä nämä miehet on hyvin feminiinisiä eleiltään/kehonkieleltään vaikka ovat ihan miehen näköisiä kuitenkin? Mitä tuo on tai mistä tuo johtuu tuollainen?

Vierailija
47/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Eli kolmen kimppa on jo hajonnut? Just tätä mieltä olen polyamoriasta että se ei kestä. Ihminen on yksiavioinen eläin. Olen valmis muuttamaan mielipidettä heti kun nää polyamoriset liitot alkaa kestää edes vuoden, saati loppuelämän.

Juu ei kävisi mielessäkään muuttaa saman katon alle miesteni kanssa tai edes ehdottaa. Keksin montakin syytä, miksei homma toimisi, mutta vain pari niistä liittyy polyamoriaan. Eikös se muuten ole noin puolet monogamisista liitoista, kun päättyy eroon? Omanikin olisi päättynyt.

Yksiavioisista puolet ei kuitenkaan pääty eroon. Tuntuu että polyamorisista päätyy eroon 100% ja nopeasti päätyykin. Ja tällä en meinaa sitä etteikö saisi olla polyamorinen, kaikin mokomin. Lähinnä siitä näkökulmasta mietin että polyamoriaa käytetään slippery slope -esimerkkinä kun homot perää ihmisoikeuksiaan jne. En ole ihan varma kestääkö polyamoria stressitestiä kun ruvetaan miettimään juridista liittoa ja perimistä ja lapsia sun muuta. Lisäksi epäilen että yksi tai useampi henkilö on polyamorisessa suhteessa herkästi vastoin tahtoaan. Mutta tosiaan, kukin tehköön sitä mikä itselle toimii ja kannustan polyamoriaan niitä jotka on aidosti vapaaehtoisesti mukana.

Vierailija
48/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Suomessa luku on puolet eli maailman toiseksi suurin. Suomi on maailman tasa-arvoisimpia ja feministisimpiä maita myös. Suurinosa eroista on naisten aikaanpanemia ja nainenhan Suomessa valitsee puolison.

Do the math.

Vierailija
49/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Suomessa luku on puolet eli maailman toiseksi suurin. Suomi on maailman tasa-arvoisimpia ja feministisimpiä maita myös. Suurinosa eroista on naisten aikaanpanemia ja nainenhan Suomessa valitsee puolison.

Do the math.

Poika on aina uhri.

Vierailija
50/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palstan naisilla videon kaltaisia miehiä puolisoinaan? Puhun nyt noiden miesten kehonkielistä, eleistä etc? Mun mielestä nämä miehet on hyvin feminiinisiä eleiltään/kehonkieleltään vaikka ovat ihan miehen näköisiä kuitenkin? Mitä tuo on tai mistä tuo johtuu tuollainen?

Katsoin videon puoliväliin asti ilman ääntä kiinnittääkseni paremmin huomiota kehonkieleen, eleisiin ym. En huomannut niissä mitään erikoista. En kuitenkaan myöskään kokenut kumpaakaan miehistä puoleensavetäviksi, että siinä mielessä ei ainakaan ole videon kaltaisia miehiä puolisona. Toisessa miehessä feminiiniseksi tulkitsin korvakorut.

Vierailija
51/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin videon puoliväliin asti ilman ääntä kiinnittääkseni paremmin huomiota kehonkieleen, eleisiin ym. En huomannut niissä mitään erikoista. En kuitenkaan myöskään kokenut kumpaakaan miehistä puoleensavetäviksi, että siinä mielessä ei ainakaan ole videon kaltaisia miehiä puolisona. Toisessa miehessä feminiiniseksi tulkitsin korvakorut.

Okei no sitten meillä ei ole enempää keskusteltavaa asiasta.

Vierailija
52/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse suostuisi ikinä tuohon, enkä hyväksy lasten tekemistä noissa suhteissa.

Vierailija
53/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisitko kertoa, mikä miesten eleissä ym. oli mielestäsi feminiinistä? Millainen kehonkieli on mielestäsi maskuliinista?

Vierailija
54/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse suostuisi ikinä tuohon, enkä hyväksy lasten tekemistä noissa suhteissa.

Sinun hyväksyntääsihän ei siihen touhuun tarvita.

Vierailija
55/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se vauva mikä syntynyt 2018 viety pois? Tuo koko Paulan suku on mtt-ongelmainen.

Vierailija
56/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet varmaan pan eskelee keskenään saunassa kun Paulan silmä välttää. Sen verran on erikoisen oloisia setiä. Toisella mitkäkin lie korvikset ja toinen on täysin palliton vässykkä. Tai jos se Paula pan ee strapilla näitä

Tuli heti samat fiilikset, että ne miehet on siinä suhteessa toistensa takia ja tää Paula on kulissi.

Vierailija
57/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisitko kertoa, mikä miesten eleissä ym. oli mielestäsi feminiinistä? Millainen kehonkieli on mielestäsi maskuliinista?

Kaikki. Puhdas nolla maskuliinista energiaa. Eleet ihan istumisesta seisomiseen ja kävelyyn. Siihen päälle tuo poly paska ja tissit törröttää. Come oon.

Vierailija
58/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se minulle sopisi, että olisin kahden tai useamman naisen kanssa. Mutta siihen en suostuisi, että naisilla olisi useampi mies lisäkseni. Jännä, eikö totta. M33

Vierailija
59/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti olen huomannut että tässä polyamoriassa nää ihmiset ei oo mistään kauniimmasta päästä suoraan sanottuna. Tässäkin r.u.m.a. ylipainoinen nainen ja kaksi perus pulliaista jotka vahvasti tohvelin alla.

Sit yks toinen tubessa ollut video polyamoriasta jossa oli pitkätukkainen isomahainen mies joka oli suhteessa sekä toisen miehen kanssa että naisen kanssa. Siinä toista miestä ei näytetty kameralle mutta nainen taas oli hoikka ja kaunis. Tämä kamerassa ollut mies taas lihava ja ruma.. Rasvainen tukka ja huhhuh...

Ainoa syy miksi klikkasin linkkiä oli se, että halusin nähdä onko tämäkin polyamoristi ruma ja läski niin kuin ne aina on.

Vierailija
60/96 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin on, että kaikki nämä ryhmässä nus*iat on laitos kamaa. Eihän tossa ole mitään normaalia. Nämä nykypäivän suuntaukset on suorastaan huvittavia. Maailma menee päivä päivältä hullummaksi.