Naiset: mitä eroa näissä on (instamissit vs pelimiehet)?
Palstaketjussa naiset kertovat kuinka heitä ällöttää se jos mies on sinkkuaikoinaan kuolannut instamissejä.
Miksi se mies tavisnaista tavoittelee jos kerran instamissit kiinnostavat seksimielessä enemmän? Hakeeko se vain piikaa?
Ok. Allekirjoitan. Ymmärrän täysin.
Mutta kertokaapa minulle miten tämä eroaa tilanteesta jossa nainen on harrastanut kevytsuhteita Tinder-komistusten kanssa, ja sitten haluakin seurustella tavismiehen kanssa.
Niinpä se mies ihmettelee miksi nainen haluaa tavismiehen jos kerran puhtaasti seksimielessä kiinnostivat ihan erilaiset miehet? Pelkkää elättäjääkö se hakee?
Ihan asiallisesti. Osaatteko selittää mitä eroa näillä on...?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa kyse haaveilusta ja toisessa irtoseksistä. Sinähän ihan itse sen eron tuohon kirjoitit.
Haaveilu ei välttämättä lopu suhteessa ja irtoseksiin on pienemmät kriteerit kuin parisuhteeseen.1. Irtoseksikään ei välttämättä lopu parisuhteeseen. Pettäminen ei ole varsinaisesti harvinaista. Ja ihmiset jotka nauttivat seksiseikkailuista, usein fantasioivat niistä parisuhteessakin
2. Pienemmät kriteerit pätee vain miehiin. Useimmilla naisilla rima irtoseksiin on ainakin ulkonäön ja supliikin osalta selkeästi korkeamalla
Mitä ajattelet että se parisuhde on jos sinusta siihen tarvitaan vähemmän kuin irtoseksiin? Onko sinusta normaalissa suhteessa enemmän seksiä ja yhdessä oloa enemmän kuin yhden illan?
Parisuhteessa tarvitaan isompi määrä asioita, mutta ei välttämättä huippuluokan ulkonäköä tai supliikkia (80% miehistä ei ole komeita tai supliikeita).
Tästä on väitelty moneen kertaan, eikä miesten näkökulmaa ole pystytty kumoamaan.
80% miehistä saa parisuhteen. Fakta. Vähemmän kuin 80% pärjää kevytseksin tavoittelussa. Fakta.
Se on kuin työelämä.
Parisuhteen saa kun on riittävän monipuolinen ja joissain asioissa hyvä. Vaaditaan monia asioita, mutta ei tarvii olla huippu ja puutteita voi kompensoida.
Jos haluaa kevytseksiä, vaatimuslista on lyhyt, mutta se tekee siitä vaikeampaa, koska pitää olla todella hyvä just ulkonäössä ja supliikissa. Keskiverto ei riitä, eikä auta jos on hyvä jossain muissa asioissa. Pitää olla hyvä just näissä.
Nainen ei tätä tajua koska naiselle kevytseksin saaminen on helppoa.
Tuo on kuin naisilta vaadittaisiin että kevytseksiin riittää kun on max 25v, hoikka, isotissinen, pyöreäpeppuinen ja seksissä himokas. Lyhyt lista verrattuna parisuhdejuttuihin. Mutta onko pienemmät vaatimukset, kun vain vähemmistö ne täyttää?
Enemmistön kanssako miehet koittaa olla suhteessa ja perustaa perheen? Sillä kun ei selvästi ole väliä miten juuri se yksi nainen näkee miehen.
No itse asiassa tässä sillä ei ole väliä.
Olenaista on että naisten joukosta löytyy joku joka haluaa sen ko. miehen kanssa parisuhteeseen. 80% miehistä sellainen nainen löytyy.
Kevytsuhteissa on sitten ihan erilainen tilanne. Vaatimuslista on lyhyt mutta niissä pitää olla hyvä. Se on vähän kuin pullonkaula. Enemmistö ei ole riittävän komeita ja supliikeita, ja tippuvat kerrasta pelistä pois.
Tämä on kyllä järjettömintä mitä olen aikoihin lukenut. Tottakai kriteerit parisuhteeseen ovat huomattavasti tiukemmat kuin kriteerit kevytsuhteeseen. Niitä miehiä, joiden kanssa olen ollut kevytsuhteessa, en olisi ainuttakaan kelpuuttanut parisuhteeseen.
Ja sitten tämä väite että miehet haluavat ensisijaisesti irtoseksiä, on aika käsittämätön. En usko että kovin moni mies tuota allekirjoittaa.
Ja tuo että miksi naiset eivät heti lukioiässä muodosta pysyvää parisuhdetta - kuinka moni mies on valmis sitoutumaan tuossa iässä? Eipä kovinkaan moni ja hyvä niin.
Ne voivat olla tiukemmat jos et osaa ajatella ihmisiä joukkona.
Juju on siinä että parisuhteessa kriteerit vaihtelevat tosi paljon enemmän yksilöiden välillä, ja se tekee parisuhteen saamisen helpommaksi kuin kevytsuhteiden saamisen.
Esimerkiksi minä en saisi kevytsuhteita, koska en ole komea ja supliikki, ja olisi mahdotonta muuttua sellaiseksi. Ja ne kriteerit ovat nämä. Ei auta luotettavuus, ahkeruus, äly, vihreät arvot, viulunsoittotaito tai mikään muukaan. Se on komea ja supliikki, tai ei mitään.
Parisuhteita olen saanut, koska isosta joukosta löytyy useimmille sopiva kumppani joka arvostaa juuri minun vahvuuksiani.
Ja tämä pätee useimpiin miehiin. Ehkä poikkeuksena komeat ja supliikit - jos hekään, koska kilpailu on kovaa (irtoseksiä haluavia miehiä on paljon enemmän).
Minusta asia ei kyllä ole noin yksioikoinen. Harvoin ne kevytsuhteetkaan alkaa sillä ajatuksella, että "poimitaampas tuosta joku sänkyyn". Jollakin tavallahan näihinkin täytyy tutustua ja yleensä ihmiset haluavat tutustua itseään kiinnostaviin henkilöihin. Kriteerit näihin on todellakin laajemmat, kuin "komea ja supliikki". Normaalit ihmiset niissä yleensä on kyseessä. Ei kaikki yhdenillanjutut tai kevytsuhteet ala tarkoituksella sellaisiksi. Kyllähän ihmiset deittailevatkin tosi mielessä, mutta läheskään kaikki eivät etene parisuhteeseen asti, vaan kuivuvat kasaan syystä tai toisesta.
Tietenkin jos sitä seksiä kiertää kyselemässä tyylillä "annatko" en ihmettele ettei onnistu.
Olen samaa mieltä tuosta että kun vaadittavia ominaisuuksia on enemmän, on se helpompaa, edellyttäen ettei kaikkien lista ole tismalleen sama.
Hankalampaa on jos lista on lyhyt mutta jos ei ole juuri niitä ominaisuuksia, ei saa seksiä keneltäkään.
m34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa kyse haaveilusta ja toisessa irtoseksistä. Sinähän ihan itse sen eron tuohon kirjoitit.
Haaveilu ei välttämättä lopu suhteessa ja irtoseksiin on pienemmät kriteerit kuin parisuhteeseen.1. Irtoseksikään ei välttämättä lopu parisuhteeseen. Pettäminen ei ole varsinaisesti harvinaista. Ja ihmiset jotka nauttivat seksiseikkailuista, usein fantasioivat niistä parisuhteessakin
2. Pienemmät kriteerit pätee vain miehiin. Useimmilla naisilla rima irtoseksiin on ainakin ulkonäön ja supliikin osalta selkeästi korkeamalla
Mitä ajattelet että se parisuhde on jos sinusta siihen tarvitaan vähemmän kuin irtoseksiin? Onko sinusta normaalissa suhteessa enemmän seksiä ja yhdessä oloa enemmän kuin yhden illan?
Parisuhteessa tarvitaan isompi määrä asioita, mutta ei välttämättä huippuluokan ulkonäköä tai supliikkia (80% miehistä ei ole komeita tai supliikeita).
Tästä on väitelty moneen kertaan, eikä miesten näkökulmaa ole pystytty kumoamaan.
80% miehistä saa parisuhteen. Fakta. Vähemmän kuin 80% pärjää kevytseksin tavoittelussa. Fakta.
Se on kuin työelämä.
Parisuhteen saa kun on riittävän monipuolinen ja joissain asioissa hyvä. Vaaditaan monia asioita, mutta ei tarvii olla huippu ja puutteita voi kompensoida.
Jos haluaa kevytseksiä, vaatimuslista on lyhyt, mutta se tekee siitä vaikeampaa, koska pitää olla todella hyvä just ulkonäössä ja supliikissa. Keskiverto ei riitä, eikä auta jos on hyvä jossain muissa asioissa. Pitää olla hyvä just näissä.
Tuo on kuin naisilta vaadittaisiin että kevytseksiin riittää kun on max 25v, hoikka, isotissinen, pyöreäpeppuinen ja seksissä himokas. Lyhyt lista verrattuna parisuhdejuttuihin. Mutta onko pienemmät vaatimukset, kun vain vähemmistö ne täyttää?
Enemmistön kanssako miehet koittaa olla suhteessa ja perustaa perheen? Sillä kun ei selvästi ole väliä miten juuri se yksi nainen näkee miehen.
Olenaista on että naisten joukosta löytyy joku joka haluaa sen ko. miehen kanssa parisuhteeseen. 80% miehistä sellainen nainen löytyy.
Kevytsuhteissa on sitten ihan erilainen tilanne. Vaatimuslista on lyhyt mutta niissä pitää olla hyvä. Se on vähän kuin pullonkaula. Enemmistö ei ole riittävän komeita ja supliikeita, ja tippuvat kerrasta pelistä pois.
Tämä on kyllä järjettömintä mitä olen aikoihin lukenut. Tottakai kriteerit parisuhteeseen ovat huomattavasti tiukemmat kuin kriteerit kevytsuhteeseen. Niitä miehiä, joiden kanssa olen ollut kevytsuhteessa, en olisi ainuttakaan kelpuuttanut parisuhteeseen.
Ja sitten tämä väite että miehet haluavat ensisijaisesti irtoseksiä, on aika käsittämätön. En usko että kovin moni mies tuota allekirjoittaa.
Ja tuo että miksi naiset eivät heti lukioiässä muodosta pysyvää parisuhdetta - kuinka moni mies on valmis sitoutumaan tuossa iässä? Eipä kovinkaan moni ja hyvä niin.
Juju on siinä että parisuhteessa kriteerit vaihtelevat tosi paljon enemmän yksilöiden välillä, ja se tekee parisuhteen saamisen helpommaksi kuin kevytsuhteiden saamisen.
Esimerkiksi minä en saisi kevytsuhteita, koska en ole komea ja supliikki, ja olisi mahdotonta muuttua sellaiseksi. Ja ne kriteerit ovat nämä. Ei auta luotettavuus, ahkeruus, äly, vihreät arvot, viulunsoittotaito tai mikään muukaan. Se on komea ja supliikki, tai ei mitään.
Parisuhteita olen saanut, koska isosta joukosta löytyy useimmille sopiva kumppani joka arvostaa juuri minun vahvuuksiani.
Ja tämä pätee useimpiin miehiin. Ehkä poikkeuksena komeat ja supliikit - jos hekään, koska kilpailu on kovaa (irtoseksiä haluavia miehiä on paljon enemmän).
Minusta asia ei kyllä ole noin yksioikoinen. Harvoin ne kevytsuhteetkaan alkaa sillä ajatuksella, että "poimitaampas tuosta joku sänkyyn". Jollakin tavallahan näihinkin täytyy tutustua ja yleensä ihmiset haluavat tutustua itseään kiinnostaviin henkilöihin. Kriteerit näihin on todellakin laajemmat, kuin "komea ja supliikki". Normaalit ihmiset niissä yleensä on kyseessä. Ei kaikki yhdenillanjutut tai kevytsuhteet ala tarkoituksella sellaisiksi. Kyllähän ihmiset deittailevatkin tosi mielessä, mutta läheskään kaikki eivät etene parisuhteeseen asti, vaan kuivuvat kasaan syystä tai toisesta.
Tietenkin jos sitä seksiä kiertää kyselemässä tyylillä "annatko" en ihmettele ettei onnistu.
Oletin että tässä puhutaan suhteista joissa ajatuksena on kevytsuhde, tai ei ainakaan oleteta että haettaisiin muutakin. Rajanveto on vähän hankalaa jos kuvioihin lasketaan se kun haetaan aviopuolisoa mutta homma kuivuu kokoon tai ei osata päättää tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuin työelämä.
Oletin että tässä puhutaan suhteista joissa ajatuksena on kevytsuhde, tai ei ainakaan oleteta että haettaisiin muutakin. Rajanveto on vähän hankalaa jos kuvioihin lasketaan se kun haetaan aviopuolisoa mutta homma kuivuu kokoon tai ei osata päättää tms.
No se oli yksi esimerkki. Mutta vaikka olisikin ajatuksena kevytsuhde, yleensä ihmiset haluavat olla sellaisten kanssa joista kuitenkin pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuosta että kun vaadittavia ominaisuuksia on enemmän, on se helpompaa, edellyttäen ettei kaikkien lista ole tismalleen sama.
Hankalampaa on jos lista on lyhyt mutta jos ei ole juuri niitä ominaisuuksia, ei saa seksiä keneltäkään.
m34
Mutta miksi lyhytkään lista olisi kaikilla sama?
Jotenkin outoa kuinka naisille on täysin mahdotonta asettua miesten asemaan. Onko tämä joku biologinen juttu, miehet pitävät huolta naisista ja naiset lapsista = naiset keskittyvät ajattelemaan millä saavat tarvitsemansa itselleen ja lapsilleen ja that's it?
Totta kai miehet ihailevat ns. naistenmiehiä jotka saavat panoja ilman sitoutumista.
Miehet ovat omin silmin näheent kuinka
- nämä miehet saavat seksiä ilman sitoutumista
- nämä miehet saavat ensimmäisinä tyttöystävät
- nämä miehet saavat helposti uuden tyttöystävän jos haluavat
- nämä miehet saavat hyvin nätin tyttöystävän jopa suhteessa omaan ulkonäköönsä
- nämä miehet saavat vapaammat kädet käyttäytyä miten haluavat
- näiltä miehiltä ei edellytetä sitä että vessapaperirulla on oikein päin
- nämä miehet jättävät 10x useammin kuin tulevat jätetyiksi
= nämä miehet ovat hyvässä asemassa.
Tästä syystä suurin osa miehistä jotka haluavat tulla pelimiehiksi, oikeasti haluavat tyttöystävän mutta - mielestäni oikein - päätelevät että se onnistuu parhaiten olemalla naistenmies joka vain päättää sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m34
Johan te vastasitte tähän. Koska lyhyessä suhteessa tarvitaan vähemmän ominaisuuksia = silloin niiden onkin oltava erityisen hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoa kuinka naisille on täysin mahdotonta asettua miesten asemaan. Onko tämä joku biologinen juttu, miehet pitävät huolta naisista ja naiset lapsista = naiset keskittyvät ajattelemaan millä saavat tarvitsemansa itselleen ja lapsilleen ja that's it?
Totta kai miehet ihailevat ns. naistenmiehiä jotka saavat panoja ilman sitoutumista.
Miehet ovat omin silmin näheent kuinka
- nämä miehet saavat seksiä ilman sitoutumista
- nämä miehet saavat ensimmäisinä tyttöystävät
- nämä miehet saavat helposti uuden tyttöystävän jos haluavat
- nämä miehet saavat hyvin nätin tyttöystävän jopa suhteessa omaan ulkonäköönsä
- nämä miehet saavat vapaammat kädet käyttäytyä miten haluavat
- näiltä miehiltä ei edellytetä sitä että vessapaperirulla on oikein päin
- nämä miehet jättävät 10x useammin kuin tulevat jätetyiksi= nämä miehet ovat hyvässä asemassa.
Tästä syystä suurin osa miehistä jotka haluavat tulla pelimiehiksi, oikeasti haluavat tyttöystävän mutta - mielestäni oikein - päätelevät että se onnistuu parhaiten olemalla naistenmies joka vain päättää sitoutua.
Ihan samalla tavalla sinullakin tuntuu olevan vaikeuksia asettua naisten asemaan. Vaikka miehet keskenään kovasti ihailisivatkin pelimiehiä, naiset eivät tee niin. Ei se ole heille mitenkään ihailtava asia olla vain yksi jatkumo. Mielestäni tässä muutenkin vain vahvistat tätä mistä tässä keskustelussa alunperin oli kysymys. Kumpaa tässä nyt haluttiin panoja, vai sitä tyttöystävää? Ilmeisesti instamissejä välttelevän intuitio osuu vain oikeaan, ja niin kannattaa jatkossakin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m34
Johan te vastasitte tähän. Koska lyhyessä suhteessa tarvitaan vähemmän ominaisuuksia = silloin niiden onkin oltava erityisen hyviä.
Kuka on vastannut? Vaikka se lista olisikin lyhyempi kuka väittää, että se on sama kaikilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavismiehellä voi sitten olla maailman ihanin luonne ja hänen kanssaan nainen viihtyy pidempään kuin tunnin verran. Se tavismies onkin naisen silmissä yhtäkkiä kaikista paras mies, koska sen miehen kanssa voi suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja vaikka perhettä. Turhanpäiväisen "pelimiehen" kanssa ei mihinkään syvällisempään pysty.
Erikoista sitten että kevytseksiin ja yhden illan huvitteluun pelimies kelpaa, mutta maailman ihanin tavismies ei.
Katsot tätä näkökulmasta, jossa yhden illan jutut ovat jotain todella tavoittelemisen arvoista, ja parisuhde jotain, mihin tyydytään. Katso päinvastaisesta näkökulmasta, niin pääset lähemmäs logiikkaa, joka mahdollistaa tämän käytöksen.
(Jos tarkoitus on vain tyydyttää suolan ja rasvan himo, totta kai mennään Mäkkärille eikä kaupungin kalleimpaan ravintolaan. Silti voi rehellisesti olla sitä mieltä, että kaupungin kallein ravintola on se paras, vaikka olisikin poikennut joka Mäkkärissä ja parissa Hesessäkin ohimennen.)
Eli jos sinulla olisi taskussasi vitonen mutta huippuravintolasta huikattaisiin että kiinnostaisiko tulla syömään vitosella huippuillallinen viiden Michelin-tähden kokin laittamana, niin huikkaisit takaisin että no chance Perus-Pertsa ja swaippaisit vasemmalle moisen tylsän tavismestan?
Ei ole mitään syytä olettaa, että huippuravintolassa saisi haluamansa vitosella/minuutissa eikä ole sillä hetkellä aikaa/rahaa siihen paljon suurempaan panostukseen, jota huippuravintola vaatii. Mäkkäristä tiedät saavasi hetkessä ja halvalla sen, mitä tarvitset. Huippuravintolassa saa kyllä saman, mutta se maksaa enemmän ja vie kauemmin aikaa. Jos huippuravintola olisi oikeasti yhtä halpa ja nopea kuin Mäkkäri, se ei olisi huippuravintola vaan Mäkkäri. Huippuravintola vain kuvittelee olevansa Mäkkärin veroinen nopean tarpeen tyydyttäjä, koska huippuravintolalla itsellään ei ole sitä tarvetta, jonka Mäkkäri osaa tyydyttää, niin se ei osaa kuvitella, mitä siihen oikeasti tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
m34
Mikäs siinä jos tarkoitus on olla parisuhteessa kaikkien kanssa. Käsityksesi parisuhteesta vaan on silloin valtaosan käsityksestä aika poikkeava.
Vierailija kirjoitti:
m34
Silloinhan suhteen saaminen on vaikeampaa kun pitää löytää se jonka listaan sopii.
Väitetään että kaikilla naisilla taas on sama lista siihen irtoseksiin niin silloinhan se on huomattavasti helpompaa löytää sellainen jota kiinnostaa se kertaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m34
Silloinhan suhteen saaminen on vaikeampaa kun pitää löytää se jonka listaan sopii.
Väitetään että kaikilla naisilla taas on sama lista siihen irtoseksiin niin silloinhan se on huomattavasti helpompaa löytää sellainen jota kiinnostaa se kertaseksi.
Tismalleen!
Nyt tajusit.
Parisuhteen saaminen on vaikeampaa kuin irtoseksin saaminen. Siis naiselle.
Sen sijaan enemmistölle miehistä joilla ei ole niitä lyhyen listan ominaisuuksia, irtoseksin löytäminen on vaikeampaa.
ps. Kuka tuossa juuri sanoikaan että naiselle on mahdotonta asettua miehen asemaan? Vaikuttaisi pitävän paikkansa, tämähän on kuin joku mentaalinen blokki josta naiset eivät vain pääse ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m34
Väitetään että kaikilla naisilla taas on sama lista siihen irtoseksiin niin silloinhan se on huomattavasti helpompaa löytää sellainen jota kiinnostaa se kertaseksi.Tismalleen!
Nyt tajusit.
Sen sijaan enemmistölle miehistä joilla ei ole niitä lyhyen listan ominaisuuksia, irtoseksin löytäminen on vaikeampaa.
ps. Kuka tuossa juuri sanoikaan että naiselle on mahdotonta asettua miehen asemaan? Vaikuttaisi pitävän paikkansa, tämähän on kuin joku mentaalinen blokki josta naiset eivät vain pääse ohi.
Jos parisuhteeseen on pidempi lista niin millä logiikalla löytyy helposti sellainen jonka listaan sovit?
Te miehet täällä nyt ette asetu edes omaan asemaanne vaan teette tästä jotain yleistystä. Teille ei ole olemassa kahden ihmisen välistä suhdetta vaan vain yleinen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m34
Väitetään että kaikilla naisilla taas on sama lista siihen irtoseksiin niin silloinhan se on huomattavasti helpompaa löytää sellainen jota kiinnostaa se kertaseksi.Tismalleen!
Nyt tajusit.
Jos parisuhteeseen on pidempi lista niin millä logiikalla löytyy helposti sellainen jonka listaan sovit?
Te miehet täällä nyt ette asetu edes omaan asemaanne vaan teette tästä jotain yleistystä. Teille ei ole olemassa kahden ihmisen välistä suhdetta vaan vain yleinen mielipide.
Minäpä väännän rautalangasta.
Irtoseksissä vaaditaan ulkonäköä, supliikkia ja "heittäytymiskykyä".
Minulla ei ole mitään näistä, etenkään ulkonäköä.
= parisuhteen saaminen on helpompaa, koska on satoja tuhansia naisia joista yhden kriteereihin voisin sopia muiden ominaisuuksieni ansiota (itoseksin saamisessa ne ominaisuudet eivät auta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m34
Nyt tajusit.
Siksi koska parisuhdelistassa on enemmän vaihtelua ja vahvuuksilla voi paremmin kompensoida heikkouksia.
Ammattinyrkkeilijän vaatimuslista on lyhyempi kuin minkä tahansa tavallisen ammatin. Tarkoittako se että on helpompaa ryhtyä ammattinyrkkeilijäksi kuin saada joku ns. tavallinen työ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavismiehellä voi sitten olla maailman ihanin luonne ja hänen kanssaan nainen viihtyy pidempään kuin tunnin verran. Se tavismies onkin naisen silmissä yhtäkkiä kaikista paras mies, koska sen miehen kanssa voi suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja vaikka perhettä. Turhanpäiväisen "pelimiehen" kanssa ei mihinkään syvällisempään pysty.
Erikoista sitten että kevytseksiin ja yhden illan huvitteluun pelimies kelpaa, mutta maailman ihanin tavismies ei.
Mikä tässä nyt on niin erikoista? Pelimiehen kanssa lähtökohtaisestikaan ei haaveilla parisuhteesta (eikä täten petytä, kun sitä ei tule), mutta kun se ihana tavis osuu kohdalle, parisuhteesta haaveillaan ja toivotaan, että sinne suuntaan suhde kehittyy. Ja on iso vaara, että tulee pettymyksiä ja surua, jos suhde ei toimikaan.
Eli lopullinen totuus on se että kaikille miehille naiset eivät ole ihmisiä vain pelkkiä pillutelineitä, joten se ”kiltti” mies ei tule KOSKAAN kohtelemaan sitä huorapillua yhtään paremmin kuin se komea. Mutta se komea osaa edes teeskennellä sen pienen hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m34
Nyt tajusit.
Te miehet täällä nyt ette asetu edes omaan asemaanne vaan teette tästä jotain yleistystä. Teille ei ole olemassa kahden ihmisen välistä suhdetta vaan vain yleinen mielipide.Minäpä väännän rautalangasta.
Irtoseksissä vaaditaan ulkonäköä, supliikkia ja "heittäytymiskykyä".
Minulla ei ole mitään näistä, etenkään ulkonäköä.
= parisuhteen saaminen on helpompaa, koska on satoja tuhansia naisia joista yhden kriteereihin voisin sopia muiden ominaisuuksieni ansiota (itoseksin saamisessa ne ominaisuudet eivät auta).
Niin voisit sopia yhden naisen kriteereihin, sitten taas ne irtoseksiin käyvät sopivat useiden naisten kriteereihin irtoseksiin. Irtoseksiä siis on helpompi saada koska kriteerit siihen kaikilla samat, suhde vaikea saada koska pitää löytää se yksi jonka kriteereihin sopii.
No onnea heille sitten. Mikähän ongelma tässä nyt sitten mahtaa olla. Tarkoitatko, että parisuhteissa ei harrasteta seksiä ollenkaan? Jos parisuhteen saa tosi helposti, mikä estää näitä seksiä haluavia miehiä sitten menemästä parisuhteeseen ja sitten parin viikon päästä lopettaa se suhde? En nyt ihan ymmärrä, miksi pitäisi saada irtoseksiä esim joka toinen viikko, mutta parin viikon paneskelu sen yhden naisen kanssa ei kelpaa.