Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WHO pelkää nyt, että korona-epidemia riistäytyy hallitsemattomaksi

Vierailija
22.02.2020 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006415930.html Suomen terveysviranomaiset ja poliitikot kuitenkin lapsenomaisessa uskossaan ilmeisesti ovat edelleen sitä mieltä, että suomalaisilla ei ole hätää. Ehkä he luulevat, että suomalaisessa geeniperimässä on jotain, joka suojelee meitä virukselta. Alkuviikosta kuusi Kiinassa työskennellyttä suomalaista saapui Helsinkiin, josta he saivat edelleen jatkaa kotipaikkakunnilleen. Yksi ryhmän henkilöistä ihmetteli itsekin tätä kovasti. Kiinasta lennätettiin ihmisiä myös Air Francen koneella Pariisiin ja tuollakin lennolla oli mukana suomalaisia. Ranskan viranomaisten mukaan lennolla olleet ihmiset luovutettiin koneen laskeuduttua oman maansa viranomaisille. Näistäkään suomalaisista ei ole katsottu tarpeelliseksi tiedottaa mitään. Alkaa pikkuhiljaa sekä ärsyttämään että huolestuttamaan Suomen lepsu linja asiassa.

Kommentit (325)

Vierailija
221/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki Italiassa menehtyneet ovat olleet iäkkäitä, tuorein uhri 84- vuotias.

En millään jaksa alkaa panikoimaan tästä. Influenssaankin kuolee hyrymykket porukkaa joka vuosi.

Yhdellä oli lisäksi syöpä.

Vierailija
222/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suomen viranomaiset ajattelivat käyttää epidemiaa hyväkseen keventääkseen eläkekuormaa? Nerokasta. Jälkikäteen voidaan esittää mukamas hämmästynyttä sormi suussa ja kaikille uppoaa kuin väärä raha. Virukseen kuitenkin kuolevat lähinnä ne, joilla on jo valmiiksi heikko immuunijärjestelmä, eli pitkäaikaissairaat, vanhukset ja syöpäpotilaat, vaikka toki poikkeuksiakin on. Virus vaikuttaa muutenkin keinotekoiselta, niin pistää miettimään onko virus laitettu alun perinkin leviämään vähentämään populaatiota. Kuka tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolleita voisi olla jotain 6000 -60 000 välillä riippuen siitä kuinka suuri osa väestöstä taudin saa.

6000 jos taudin saa vain 6% väestöstä niin kuin kausi-influenssassa.

Kuolleita voisi olla jopa 60 000 jos tauti leviäisi koko väestöön siksi että kukaan ei ole taudille vastustuskykyinen.

Pääosin kuolee vanhuksia, sydänsairaita, sokeritautisia ja syöpäpotilaita. Alle 9 vuotiaille tauti ei ole vaarallinen eikä kovin vaarallinen alle 39 vuotiaille.

Suurin ongelma on että sairaalahoitoa tarvitsevia voi olla pahimmillaan 600 000 ja meillä on vain 44 000 sairaalapaikkaa jotka ovat jo ennestään aika täynnä.

Tavalliseen influenssaan kuolee suomessa vuosittain n. 600-800 ihmistä

Meinaatko, että virus ei olisi vaarallinen 38- vuotiaalle mutta 39- vuotiaalle on? Enpä usko, että virus kunnioittaa ikärajoja, selkeästi se on tietysti iäkkäille vaarallisin mutta myös esim. astmaatikoille ja perussairauden omaaville minkä ikäisille vain.

Lue tuosta

https://www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-age-sex-demograph…

Täytän parin kuukauden päästä 40. Täytyy toivoa, että saan koronan ennen sitä, koska sen jälkeen todennäköisyyteni kuolla tuplaantuu. :o

Vierailija
224/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolleita voisi olla jotain 6000 -60 000 välillä riippuen siitä kuinka suuri osa väestöstä taudin saa.

6000 jos taudin saa vain 6% väestöstä niin kuin kausi-influenssassa.

Kuolleita voisi olla jopa 60 000 jos tauti leviäisi koko väestöön siksi että kukaan ei ole taudille vastustuskykyinen.

Pääosin kuolee vanhuksia, sydänsairaita, sokeritautisia ja syöpäpotilaita. Alle 9 vuotiaille tauti ei ole vaarallinen eikä kovin vaarallinen alle 39 vuotiaille.

Suurin ongelma on että sairaalahoitoa tarvitsevia voi olla pahimmillaan 600 000 ja meillä on vain 44 000 sairaalapaikkaa jotka ovat jo ennestään aika täynnä.

Tavalliseen influenssaan kuolee suomessa vuosittain n. 600-800 ihmistä

Meinaatko, että virus ei olisi vaarallinen 38- vuotiaalle mutta 39- vuotiaalle on? Enpä usko, että virus kunnioittaa ikärajoja, selkeästi se on tietysti iäkkäille vaarallisin mutta myös esim. astmaatikoille ja perussairauden omaaville minkä ikäisille vain.

Lue tuosta

https://www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-age-sex-demograph…

Täytän parin kuukauden päästä 40. Täytyy toivoa, että saan koronan ennen sitä, koska sen jälkeen todennäköisyyteni kuolla tuplaantuu. :o

Jep, niin siinä käy. Keski-ikäisyys on vaarallinen olotila, virukset tietää sen😊

Vierailija
225/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoella useita kuolleita! Miksi media vaikenee!?

Lisätietoa?

Vierailija
226/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule Suomeen. Enemmän ihmisiä kuolee itsemurhaan ja kolareihin. Ei niidenkään takia tehdä karanteenia 😂😂😂

Ihmisiä tulee täällä Suomessa kuolemaan ihan normi kausi influenssaankin lähes 100% enemmän kuin koronaa. Olen huomenna lähdössä Lontooseen.

Kävin juuri Saksassa ja olen tällä viikolla lähdössä Tanskaan. Ensi viikolla Espanjaan ja Italiaan. Työmatkoja. Mitä ihmettä täällä höpistään jostain koronasta? Mulla on astma enkä silti ole ikinä siis ikinä sairastanut edes influessaan, vaikka en ole vielä kertaakaan ottanut rokotetta. Hyvä kunto, hyvä hygienia ja positiivinen mieli. Niillä mennään.

N53

Vierailija
227/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoella useita kuolleita! Miksi media vaikenee!?

Lisätietoa?

Ei täällä sellaista jaeta. Pelkää hysteriaa tarjolla.

Vierailija
228/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule Suomeen. Enemmän ihmisiä kuolee itsemurhaan ja kolareihin. Ei niidenkään takia tehdä karanteenia 😂😂😂

Ihmisiä tulee täällä Suomessa kuolemaan ihan normi kausi influenssaankin lähes 100% enemmän kuin koronaa. Olen huomenna lähdössä Lontooseen.

Kävin juuri Saksassa ja olen tällä viikolla lähdössä Tanskaan. Ensi viikolla Espanjaan ja Italiaan. Työmatkoja. Mitä ihmettä täällä höpistään jostain koronasta? Mulla on astma enkä silti ole ikinä siis ikinä sairastanut edes influessaan, vaikka en ole vielä kertaakaan ottanut rokotetta. Hyvä kunto, hyvä hygienia ja positiivinen mieli. Niillä mennään.

N53

Toinen matkuri ilmoittautuu. Viikonloppuna kävimme Krakovassa pitkällä viikonlopulla, kahden viikon päästä neljän päivän lomareissu miehen kanssa yhteisen ulkoiluharrastuksen tiimoilta Portugaliin. Koronavirus on ihan samanlainen kuin mikä tahansa virus. Suurempi riski on saada veritulppa tuntikausien istumisesta vauva palstan ääressä viihtyessä. 

Vierailija
229/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Kuuluisat viimeiset sanat 😂

Vierailija
230/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHO: 60% = 5,2 mrd. voi saada tartunnan, jos tauti lähtee kunnon laukalle.

Vierailija
231/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virus leviää Kiinan sisällä aivan eri tavalla kuin muissa maissa tai Euroopassa. Ei leviä niin helposti muualla.

Vierailija
232/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Toinen matkuri ilmoittautuu. Viikonloppuna kävimme Krakovassa pitkällä viikonlopulla, kahden viikon päästä neljän päivän lomareissu miehen kanssa yhteisen ulkoiluharrastuksen tiimoilta Portugaliin. Koronavirus on ihan samanlainen kuin mikä tahansa virus. Suurempi riski on saada veritulppa tuntikausien istumisesta vauva palstan ääressä viihtyessä. 

Kivaa, tuotko Suomeen ”tuliaisia”?

Vierailija
233/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Kuuluisat viimeiset sanat 😂

Ai Italiaan. Kun tuot mukanasi ”tuliaisia” niin Suomi kiittää. Vanhukset ja riskialttiit kiittävät sinun positiivista ja reipasta mieltäsi.

Vierailija
234/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WHO: 60% = 5,2 mrd. voi saada tartunnan, jos tauti lähtee kunnon laukalle.

Diagrammilla tartuntamäärät ei ole enää nousussa kiihtyen.

Vierailija
235/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Aiva, hajaantukaa, ei mitään ihmeteltävää, sillä jokaisella suomalaisella on hyvä kunto, hyvä hygienia ja positiivinen mieli.

Vierailija
236/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virus leviää Kiinan sisällä aivan eri tavalla kuin muissa maissa tai Euroopassa. Ei leviä niin helposti muualla.

Miksi näin?

Vierailija
237/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki Italiassa menehtyneet ovat olleet iäkkäitä, tuorein uhri 84- vuotias.

En millään jaksa alkaa panikoimaan tästä. Influenssaankin kuolee hyrymykket porukkaa joka vuosi.

Yhdellä oli lisäksi syöpä.

Ottakaa huomioon, että nämä iäkkäät ovat kuolleet nopeasti. Vielä ei pysty sanomaan kuoleeko nuoria myös, koska he todennäköisesti taistelevat pidempään. Eli ei hötkyillä vielä vähättelemällä, että kuolleet ovat vain ikäloppuja.

Vierailija
238/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä inhottaa nuo matkailijat, kun eivät ole aiemminkaan flunssaa sairastaneet, ja ovat niin reippaita ja positiivisia, että tieten tahtoen käyvät hakemassa sen viruksen Italiasta ja vaikka Kiinasta Suomeen jylläämään. Itsekkyys huipussaan ja ylimielisyys.

Vierailija
239/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Aiva, hajaantukaa, ei mitään ihmeteltävää, sillä jokaisella suomalaisella on hyvä kunto, hyvä hygienia ja positiivinen mieli.

Ne joilla ei ole sitten varmaan varmuuden vuoksi ilolla kustantavat tuon ihmisen elämän jos eivät halua että hän tekee töitä?

Vierailija
240/325 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä inhottaa nuo matkailijat, kun eivät ole aiemminkaan flunssaa sairastaneet, ja ovat niin reippaita ja positiivisia, että tieten tahtoen käyvät hakemassa sen viruksen Italiasta ja vaikka Kiinasta Suomeen jylläämään. Itsekkyys huipussaan ja ylimielisyys.

Jos nyt viittaat tuohon joka sanoi tymatkoilla käyvän niin aika ylimielinen on sellainen joka alkaa vaatia ettei muut saa käydä töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän