Näytän ihan hirveältä
En edes tiennyt että olen näin ruma mutta kun näin toisen ottamia kuvia itsestäni ja näytin aivan järkyttävältä. Olin vielä laittautunut ja laittanut mielestäni kivan mekon. Mutta näytin vaan laihaläskiltä pötkylältä. Aloin oikeasti itkemään kun katsoin ne kuvat
Kommentit (34)
0/5
Tykkäätkö useinkin nauraa toisten kuville?
Vierailija kirjoitti:
0/5
Tykkäätkö useinkin nauraa toisten kuville?
En ymmärrä
Kuvissa näyttää aina kamalammalta. Aina!
Jos on huono kuvakulma niin missikin näyttää läskiltä. Pää pystyyn ja kesästä nauttimaan, Ap!
Vierailija kirjoitti:
Jos on huono kuvakulma niin missikin näyttää läskiltä. Pää pystyyn ja kesästä nauttimaan, Ap!
Niin no voihan sitä toivoa näin:D mutta en varmaan enää ikinä kehtaa laittaa edes mitään mekkoa päälle
Toki en koskaan oo ollu mikään missi ja kroppakaan ei koskaan ole ollut mitenkään kauniin muotoinen koska sen rakenne vaan ei ole sellainen. Painosta riippumatta. Mutta nyt kyllä huomaa että ylipainoa on tosiaan liikaa ja kyllä se varmaan auttaisi jos vähän laihtuisi
Kirurgia auttaisi. Se voidaan tehdä paikallispuudutuksessa.
Jos hirveys tulee siitä, että näyttää laihaläskiltä pötkylältä, niin hätä ei ole minkään näköinen :) Tuohon voi nimittäin vaikuttaa paljon. Liikuntaa ja ravitsevampaa ruokaa. Itse olin vielä 20-vuotiaana laihaläskin ruumiillistuma, olin normaalipainon alarajalla mutta silti oli pömppis ja laihat mutta hyllyvät käsivarret jne. Ei muotoja. Siis en todellakaan näyttänyt kovin hyvältä. Sitten löysin urheilullisemman elämäntavan ja innostuin syömäänkin paremmin. Nyt olen 30v. ja ulkomuotoni on muuttunut TODELLA paljon parempaan suuntaan :) Olen terveemmän näköinen ja kehossa on hyviä muotoja esim pakaraa, eikä allit hylly. Liikunta on isoin tekijä!
Vierailija kirjoitti:
Jos hirveys tulee siitä, että näyttää laihaläskiltä pötkylältä, niin hätä ei ole minkään näköinen :) Tuohon voi nimittäin vaikuttaa paljon. Liikuntaa ja ravitsevampaa ruokaa. Itse olin vielä 20-vuotiaana laihaläskin ruumiillistuma, olin normaalipainon alarajalla mutta silti oli pömppis ja laihat mutta hyllyvät käsivarret jne. Ei muotoja. Siis en todellakaan näyttänyt kovin hyvältä. Sitten löysin urheilullisemman elämäntavan ja innostuin syömäänkin paremmin. Nyt olen 30v. ja ulkomuotoni on muuttunut TODELLA paljon parempaan suuntaan :) Olen terveemmän näköinen ja kehossa on hyviä muotoja esim pakaraa, eikä allit hylly. Liikunta on isoin tekijä!
Joo mä vihaan varsinkin keskivartalolle kertynyttä läskiä ja muodotonta pyllyä ja jalkoja:D näytän ihan tädiltä vaikka oon vasta parikymppinen
Mitä väliä. Kenelle pitäs näyttää joltain muulta.
Ai niin ja kaksoisleukaa vihaan myös:D
Mua hävettää se miltä näytän:( huono ryhti ja kaikki. Masennus yms on varmaan vaikuttanut tähän
Ja anna mä arvaan, sulla on mies? Et ole ruma.
Vierailija kirjoitti:
Ja anna mä arvaan, sulla on mies? Et ole ruma.
Ei oo miestä
Varmaan pahin kuitenkin se että ylä- ja alakroppa on eri paria. Yläkroppa on leveempi mikä ei oo yhtään naisellisen näköistä
Tai no oikeestaan pahin on läski pömppö vatsa
Ihmiset eivät osaa ottaa kuvia ja piste. Osalla on luureissaan kamerassa pelkkä laajakulma, jolloin kuka tahansa levenee ja litistyy kuvissa kamalan näköisiksi. Xoomaaminen ei auta, kun kuvaa suoraan edestä tai alhaalta päin.
Olen työkseni kuvannut ihmisiä ja kuvia pitää ottaa aika rutkasti ennen kuin muutama on riittävän hyvä annettavaksi asiakkaalle. IHmiset eivät osaa olla kuvissa ja seisovat niin tiukoissa asennoissa, että maailman kauneinkin muuttuisi melko kamalaksi katsoa. Siksi niitä ns turhia kuvia otan ensi alkuun, että kuvattava rentoutuisi ja tottuisi minuun sekä kameraan.
Insta on pullollaan ohjeita, miten ihmisiä pitäisi kuvata. Kannataa etsiä ja opetella edes itse kuvaamaan inhimillisiä kuvia kavereistaan,
Katso tv2 nyt Alman keikka Sveitsistä. Hän on ylpeästi mitä on.