Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kova flirttailemaan?

Vierailija
22.02.2020 |

Miten flirttailet?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin kova vi##uilemaan.

Vierailija
2/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on flirttailua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä, myönnän. Aina on flirtti mukana keskusteluissa miesten kanssa. Sellaista kiusoittelevaa hymyä ja pilkettä silmäkulmassa, vaivihkaisia kosketuksia. Läppä menee aika usein "siihen suuntaan". En voi itselleni mitään. Muutenkin tietysti huomioin keskustelukumppanin kuuntelemalla tätä ja olemalla kiinnostunut. Treffikutsuja satelee, vaikkei minua edes kiinnostaisi.

Vierailija
4/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, en! 😁 Siinä pitää olla itsetuntoa, mitä mulla ei ole.

Lisäksi se on usein liian teennäistä, varsinkin kun kuuntelen miten jotkut kikattelijat vetää homman ihan överiksi. Tulee myötähäpeä. Vaikka miehet kyllä varmaan tykkäävät.

Vierailija
5/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos olen oikeasti kiinnostunut. Silloin olen täysin pitelemätön.

Miehet luulevat jo pelkkää perusystävällisyyttä niin usein kiinnostukseksi, että kellekään epäkiinnostavalle ei kyllä tulisi mieleenkään flirttailla.

Vierailija
6/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailuni riippuu miehestä. Sellainen tietynlainen kiusoittelu tuo kyllä piristystä päivää.

Vierailija
7/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, en. En ole ikinä osannut, vaan aina ajatellut, että teen itseni naurettavaksi, että se kohde ajattelee, missä on hätäuloskäynti :D

Vierailija
8/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jos olen oikeasti kiinnostunut. Silloin olen täysin pitelemätön.

Miehet luulevat jo pelkkää perusystävällisyyttä niin usein kiinnostukseksi, että kellekään epäkiinnostavalle ei kyllä tulisi mieleenkään flirttailla.

Sama täällä ja samoista syistä. Joskus ihan hävettää, kun en osaa yhtään pidätellä ihastustani.

Vierailija
9/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ihastuksenne näyttäjät hyvännäköisiä?

Vierailija
10/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus minun tosin tulkitaan flirttailevan, koska en oikein osaa olla sosiaalisissa tilanteissa. Kerran joku jopa kommentoi, kuinka aina flirttailen kadulla kävellessämme vastaantulijoille!

Vierailija
11/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailetko myös k-ilttiksille?

ZNC

Vierailija
12/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ihastuksenne näyttäjät hyvännäköisiä?

Mihin tällä taas tähtäät? Hyvä flirtti tekee vähemmän nätistä kiinnostavamman, sosiaalinen kömpelyys ei pue ketään.

Vierailija
13/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan joo, mutta yleensä uskallan flirtata vasta kun mies ensin aloittaa. Yllättävän usein löydän itseni kuitenkin flirttiväleistä miesten kanssa, esim. töissä "kierroksissa" on montakin. Joskus minulla on vaikeuksia pitää rajoja itseni kanssa, etten ylitulkitse flirttiä kiinnostukseksi. Ihastun itse kohtuu helposti, joten liian usein luulen miehenkin olevan ihastunut. Mutta mistäpä muusta kuin flirtistä ne parisuhteetkin alkaa, eli kyllä moni flirttailu on myös kertonut ihastumisesta ja on johtanut sitte muuhun.

Olen kai ihan kaunis, pitkät punaiset hiukset ja aina meikkiä. Ylipainoa on semmoiset 25kg, mutta se on ilmeisesti jakautunut siten, että yllättävän monia miehiä se vain kiinnostaa. Ihan jees ulkonäköön yhdistyy iloinen, lämmin ja huumorintajuinen luonne, sekin varmasti vaikuttaa.

Vierailija
14/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen!!! Flirttailu on hauskaa. Lisäksi se nostaa molempien itsetuntoa. Läheskään aina flirttailu ei johda yhtään mihinkään eikä sen ole tarkoituskaan johtaa. Flirttailen ilmein ja elein. Sanoilla ja kosketuksilla vasta sitten, kun ollaan päästy jutteluasteelle ja toinen on edelleen "leikissä mukana". 

Vierailija
15/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa enkä tunnista moista.

M37

Vierailija
16/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kova väritämään juttuja huumorilla ja hauskuus joskus tulkitaan flirtiksi.

Vierailija
17/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan flirttailua! Ei yhtään hyvää kohdetta.

Vierailija
18/18 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen itse flirtti, mua ärsyttää, jos vastapuolella jää se flirttivaihe päälle eikä se johda koskaan mihinkään. Kyllä se pitää osata lopettaa ajoissa, jos ei ole kiinnostunut etenemään. Pelkkää härnäämistähän se alkaa olla.