Miltä tavisnainen näyttää? Laittakaa kuvaesimerkkejä!
Erityisesti naisten mielipiteet kiinnostavat. Täällä kun usein sanotaan, että miehet pitävät esim. Sara Sieppiä tavisnaisena, mikä on minustakin vähän älytöntä.
Kommentit (568)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on teille tavismies:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/736508ad-7d82-4cb7-b202-61296001591a
Minusta on harhaista ottaa Robin, Jason Momoa ja Leonardo DiCaprio mukaan tähän keskusteluun. Tuntuu siltä, että naisilla on aivan yhtä vääristynyt kuva tavismiehestä kuin miehillä on tavisnaisesta.
Jason Momoa ei näytä tavismieheltä ja erottuisi joukosta vaikka ei olisikaan julkkis, mutta Leonardo DiCaprio sulautuisi tavallisten kaljamahaisten suomalaismiesten joukkoon jos pistäisi päälleen jotkut kulahtaneet verkkarit ja t-paidan. Hänellähän on sellaiset pyöreät kasvonpiirteetkin, että menisi suomalaisesta.
Vierailija kirjoitti:
https://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/374/691/dc9.jpg
Tämä nyt sitten varmaan on se tavisnainen joka kaikille kelpaa, koska ei kiihota ketään.
Supahot
Vierailija kirjoitti:
Tuksulta. Yleensä vielä näiden taviskotkien minäkuva on vähintäänkin yhtä häiriintynyt.
Öö.. Tuksu on kyllä ” väriläiskä” suomalaisten joukossa eli ei mikään tavisnaisen määritelmä.
Toki jos hän lopettaisi meikkaamisen, antaisi hiuksensa kasvaa maantien harmaiksi ja käyttäisi perus tuulipukua, niin voisi jo sanoakin tavikseksi.
En todellakaan haluasi olla Jason Momoa peruskoulussa on meinaa sen verran kaukana tavallisen näköisestä suomalaisesta. Itse olin ulkomaalaisen näköinen 1993-2001 peruskoulussa ja sitä kiusaamisen määrää ulkonäköni takia en kyllä toivoisi kenellekkään. Olen aina toivonut olevani suomalaisen näköinen en komeampi vaan suomalaisen näköinen.
https://s3.scoopwhoop.com/anj/jason/11497ab3-f26e-4575-a0f2-dac142752eb…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on teille tavismies:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/736508ad-7d82-4cb7-b202-61296001591a
Minusta on harhaista ottaa Robin, Jason Momoa ja Leonardo DiCaprio mukaan tähän keskusteluun. Tuntuu siltä, että naisilla on aivan yhtä vääristynyt kuva tavismiehestä kuin miehillä on tavisnaisesta.
Jason Momoa ei näytä tavismieheltä ja erottuisi joukosta vaikka ei olisikaan julkkis, mutta Leonardo DiCaprio sulautuisi tavallisten kaljamahaisten suomalaismiesten joukkoon jos pistäisi päälleen jotkut kulahtaneet verkkarit ja t-paidan. Hänellähän on sellaiset pyöreät kasvonpiirteetkin, että menisi suomalaisesta.
Leo kyllä menee ulkonäkönsä puolesta aivan eurooppalaisesta, jopa tavan suomalaisesta, varsinkin nyt vanhemmalla iällä! Ihmekös tuo, hänellä kun on saksalais-venäläis-italialaiset sukujuuret. Jason Momoa ei omasta mielestänikään mene millään muotoa taviksesta, vaan kuuluu ehdottomasti siihen eliittimiesten osastoon. En ole eläissäni nähnyt livenä ketään lähellekään hänen kaltaistaan!
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan haluasi olla Jason Momoa peruskoulussa on meinaa sen verran kaukana tavallisen näköisestä suomalaisesta. Itse olin ulkomaalaisen näköinen 1993-2001 peruskoulussa ja sitä kiusaamisen määrää ulkonäköni takia en kyllä toivoisi kenellekkään. Olen aina toivonut olevani suomalaisen näköinen en komeampi vaan suomalaisen näköinen.
Uu! Haluaisinpa nähdä kuvasi nyt aikuisena! :D
Meistä kuka tahansa näyttää tavikselta, kun vetää keskivertovaatteet päälle, kampaa tukan ponnarille ja sipaisee vähän ripsiväriä ja puuteria.
Vierailija kirjoitti:
Ei tavisnainen mitään rumaa tarkoita.
No eipä. Mut oon huomannut, että ulkonäkönirsoilevat miehet pitää tavisnaisia samassa kastissa kuin rumia. Jos ei oo kaunotar, niin hädin tuskin on edes nainen (monien mielestä siis, etenkin täällä palstalla).
Vierailija kirjoitti:
Omituinen väite tuo "ei herätä mitään tuntemuksia, joten on tavis". Ei minussakaan joku Robin, Cheeck, Leonardo di Caprio tai Jason Momoa herätä mitään tunteita, mutta kyllä minä nyt tajuan, että he eivät mitään taviksia ole.
Cheek nyt on niin tavisnaama kuin olla ja voi...
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, niin käy huviksesi katomassa nämä kuvat. Joka ikinen kerta yllättää kuinka miehet ovat sokeita meikatuille naisille. Saattavat sana kunnon pakkelinaamoista että "tällä ei ole edes meikkiä" jos silmiin ei loista joku pikkelsinvärinen luomiväri.
Meikillä saa viemärirotastakin "kauniin". Tässä sellaisia naisia joita ette vilkaisisi muuten kertaakaan. Eikä teille tulisi mieleenkään että näin paljon meikki vaikuttaa.
Eli jokaisesta listan tavisnaisesta saisi tällä tavoin myös mieleenne "kauniin".
Melko rankkaa valotusta sun muutakin kikkailua kuvissa. Vastaavanlaisia shoppailuja näkee paljon tinderissäkin.
Tavisnaisten etsinnästä tuli näemmä tavismieheksi leimaamisketju. Kääk, Jaska Mummo, ym.
Kannattaa muistaa että meikki hämää joillakin. Jos katsoo youtubesta "makeup transformations" niin jotkut on kyllä hurjasti erinäköisiä.
Ja tarkoitan tällä näitä jotka pystyvät muuttamaan piirteitään meikillä. Toisethan vain korostavat.
Kun kuulen sanan tavisnainen, niin ajattelen heti Gwyneth Paltrow’ta, jo parinkymmenen vuoden ajan... mikä lie. Ehkä hänessä on niin pohjoismaalaiset sävyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95% Suomalaisista naisista on tavisnaisia.
95% MAAPALLON VÄESTÖSTÄ on ulkonäöltään taviksia.
Se 5% sitten molempiin suuntiin ääripäitä.
Aika rajut prosentit. Hyvännäköisyys (kauneus tai komeus) tarkoittaa sitä, että kasvon piirteet on keskiverrot, tuolla perusteella hyvännäköisiä ihmisiä pitäisi olla paljon enemmän kuin alle 5 prosenttia maailman väestöstä. Pidämme hyvännäköisenä sitä, mikä on tavallista. Tavallisesta poikkeavia piirteitä pidetään epäviehättävinä ja rumina (toki suurimmalla osalla on sekä viehättäviä, että epäviehättäviä piirteitä). Kaikki tämä johtuu tietysti evoluutiosta. Ulkonäkö kertoo siitä kuinka terve ja hedelmällinen ihminen on.
Aika moni näyttää tavikselta ilman meikkiä ja kampaajaa.
Ja melkein kaikki hyvältä nekin ja kampauksen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Helvetti, sehän on ollut ihan Momoan näköinen jo pienenä!
Olen luullut että Sara Sieppi on tra.nsu.
Niin kuin Roope Salminenkin.
Eikö ne olekaan trans.suja ?
[quotes=Vierailija]Aika moni näyttää tavikselta ilman meikkiä ja kampaajaa.
Ja melkein kaikki hyvältä nekin ja kampauksen jälkeen[/quote]
Lähes kaikki valkoiset naiset on ilman meikkiä ja tukan värjäystä lähinnä vaatimattoman näköisiä.
Auttaisi myös jo sekin, jos meikittömässä kuvassa hymyilisivät samaan malliin kuin meikatussa, eivätkä näyttäisi kuin p*skapökäleen nielleeltä. Mutta kaipa tämäkin on vaan joku kikka sen eron korostamiseen.