Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL
Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.
Kommentit (342)
Taidan olla vihdoin valmis sanomaan hyvästi. Ajattelen sua edelleen enkä unohda mutta en enää kaipaa tai haaveile mistään enkä koe enää tarvetta kirjoitella tänne, joten heippa ja voi hyvin!
Olen jättänyt sulle henkisesti hyvästi jo aikoja sitten. Ne toisessa ketjussa olevat kaipaukset ei ole sulle. Ne on rakkaimmilleni. Heiltä olen saanut elämääni aivan konkreettisesti sitä välittämistä ja rakkautta, johon et ikinä kyennyt. Varmasti niistä välittyy hyvä oloni, hyvät fibani ja rakkaus heitä kohtaan.
Kaikki nytkö on unohdettava, hymysi, kosketuksesi, tuoksusi ja katseesi. Muuttua takaisin arjen aaveeksi, zombiksi muiden joukkoon. Hetken aikaa kanssasi olin taas täynnä elämää. Olemassaolollani oli tarkoitus. Nyt katoan ja maailma värittyy harmaaksi. Mutta tätähän sinä halusit. Kunnioitan toivettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta rakkain.
Viestisi taisi luiskahtaa väärään ketjuun.
Ei suinkaan, tervehdin muinaista rakastani, joka hylkäsi minut kauan sitten, ja joka silti on minulle kallis.
Tavallaan kaipaan sinua edelleenkin, vaikka häivyit elämästäni vuosia sitten. Löysin uusia rakkauksia.
Pääsin susta jo kauan sitten yli, vaikka mukavaa piristystä avioliittoni toit rutkasti olemalla komea oma itsesi. Emme koskaan enää tapaa ja näin on hyvä, toivon sinulle kaikkea hyvää ja kaunista nousevalle polullesi.
Päästän irti, mies. Jos sulla todella olisi ollut kiinnostusta mua kohtaan, olisit sen ilmaissut. Olen menettänyt puoli vuotta toivottomaan haahuiluun, sinun ajattelemiseen, sinun silmäilyyn. Nyt käännän sivun, olen valmis toiseen rakkauteen. Olen valmis antamaan niitä mahdollisuuksia, joita sinä mielessäni viime ajat käännytin pois. Tule kesä ja vapaus :)
Vierailija kirjoitti:
Päästän irti, mies. Jos sulla todella olisi ollut kiinnostusta mua kohtaan, olisit sen ilmaissut. Olen menettänyt puoli vuotta toivottomaan haahuiluun, sinun ajattelemiseen, sinun silmäilyyn. Nyt käännän sivun, olen valmis toiseen rakkauteen. Olen valmis antamaan niitä mahdollisuuksia, joita sinä mielessäni viime ajat käännytin pois. Tule kesä ja vapaus :)
Peräti puoli vuotta, kuusi kuukautta, oi nuoruus!
Aikansa kutakin. Nyt alan katsomaan muita naisia tosi mielessä. Johan tässä kaipausta olikin reilun vuoden verran ja sen yksipuolisuus tuli lopulta selväksi elekielestäsi. Hyvät jatkot sinulle ja tapaillaan kun se työnpuolesta on pakollista.
"Niin älä, älä hullu valitse minua
Vaan mene, kun en oo vielä ehtinyt rikkoa, sinua
Vaikka paidoista, jotka sult jäi mulle peiton mä teen
Älä unohda enää mitään mun eteiseen
Älä valitse minua
Äläkä vastaa yöllä kun soitan, kyllä mää kestän kipua
Ja löydän kyl laastarin haavani hoidan, Älä valitse minua."
Vierailija kirjoitti:
Aikansa kutakin. Nyt alan katsomaan muita naisia tosi mielessä. Johan tässä kaipausta olikin reilun vuoden verran ja sen yksipuolisuus tuli lopulta selväksi elekielestäsi. Hyvät jatkot sinulle ja tapaillaan kun se työnpuolesta on pakollista.
Elekielestä? Kannattaa aina keskustella. Tuommoiset jää monesti kalvamaan mieltä ja voi vaivata vielä vuosikymmenen jälkeenkin. "Mitä jos hän olikin kiinnostunut, jos tulkitsin väärin, jos, jos, jos". Ei auta ajatella, että ehkä tän piti mennä näin. Nimim. Kokemusta on
Hyvästi veliseni! Taisit saada elämältä sen minkä olit ansainnut. Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Työpaikat ovat vähän sellaisia paikkoja, joissa niitä tunteita ei voi päästää valloilleen vaikka miten haluaisi. Ja siinä voi silloin tapahtua pieniä väärinkäsityksiä.
Toivon, että pysyt terveenä! ❤️
Kaikkea hyvää sinulle, pysy terveenä perheinesi.
Tobias Forgelle.. Et tiedä kuka olen, mutta rakastan ja kunnioitan sinua valtavasti. Sinä ja musiikkisi olette jättäneet minuun pysyvän vaikutuksen. Olet tärkeä minulle. Toivon kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.
Et tainnut edes olla kaikkien tunteideni arvoinen.
Heippa sitten ihana.
Mä luovutan nyt. En jahkaa enkä jankuta enää ikävääni enkä kaipaustani, en tällä palstalla enkä missään muussa muodossa.