Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL

Vierailija
14.02.2020 |

Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.

Kommentit (342)

Vierailija
181/342 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa sitten ihana.

Mä luovutan nyt. En jahkaa enkä jankuta enää ikävääni enkä kaipaustani, en tällä palstalla enkä missään muussa muodossa.

Vierailija
182/342 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vihdoin valmis sanomaan hyvästi. Ajattelen sua edelleen enkä unohda mutta en enää kaipaa tai haaveile mistään enkä koe enää tarvetta kirjoitella tänne, joten heippa ja voi hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/342 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt sulle henkisesti hyvästi jo aikoja sitten. Ne toisessa ketjussa olevat kaipaukset ei ole sulle. Ne on rakkaimmilleni. Heiltä olen saanut elämääni aivan konkreettisesti sitä välittämistä ja rakkautta, johon et ikinä kyennyt. Varmasti niistä välittyy hyvä oloni, hyvät fibani ja rakkaus heitä kohtaan.

Vierailija
184/342 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta rakkain.

Vierailija
185/342 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nytkö on unohdettava, hymysi, kosketuksesi, tuoksusi ja katseesi. Muuttua takaisin arjen aaveeksi, zombiksi muiden joukkoon. Hetken aikaa kanssasi olin taas täynnä elämää. Olemassaolollani oli tarkoitus. Nyt katoan ja maailma värittyy harmaaksi. Mutta tätähän sinä halusit. Kunnioitan toivettasi.

Vierailija
186/342 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta rakkain.

Viestisi taisi luiskahtaa väärään ketjuun.

Ei suinkaan, tervehdin muinaista rakastani, joka hylkäsi minut kauan sitten, ja joka silti on minulle kallis.

Vierailija
187/342 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kaipaan sinua edelleenkin, vaikka häivyit elämästäni vuosia sitten. Löysin uusia rakkauksia.

Vierailija
188/342 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin susta jo kauan sitten yli, vaikka mukavaa piristystä avioliittoni toit rutkasti olemalla komea oma itsesi. Emme koskaan enää tapaa ja näin on hyvä, toivon sinulle kaikkea hyvää ja kaunista nousevalle polullesi.

Vierailija
189/342 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän irti, mies. Jos sulla todella olisi ollut kiinnostusta mua kohtaan, olisit sen ilmaissut. Olen menettänyt puoli vuotta toivottomaan haahuiluun, sinun ajattelemiseen, sinun silmäilyyn. Nyt käännän sivun, olen valmis toiseen rakkauteen. Olen valmis antamaan niitä mahdollisuuksia, joita sinä mielessäni viime ajat käännytin pois. Tule kesä ja vapaus :)

Vierailija
190/342 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästän irti, mies. Jos sulla todella olisi ollut kiinnostusta mua kohtaan, olisit sen ilmaissut. Olen menettänyt puoli vuotta toivottomaan haahuiluun, sinun ajattelemiseen, sinun silmäilyyn. Nyt käännän sivun, olen valmis toiseen rakkauteen. Olen valmis antamaan niitä mahdollisuuksia, joita sinä mielessäni viime ajat käännytin pois. Tule kesä ja vapaus :)

Peräti puoli vuotta, kuusi kuukautta, oi nuoruus!

Vierailija
191/342 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin. Nyt alan katsomaan muita naisia tosi mielessä. Johan tässä kaipausta olikin reilun vuoden verran ja sen yksipuolisuus tuli lopulta selväksi elekielestäsi. Hyvät jatkot sinulle ja tapaillaan kun se työnpuolesta on pakollista.

Vierailija
192/342 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin älä, älä hullu valitse minua

Vaan mene, kun en oo vielä ehtinyt rikkoa, sinua

Vaikka paidoista, jotka sult jäi mulle peiton mä teen

Älä unohda enää mitään mun eteiseen

Älä valitse minua

Äläkä vastaa yöllä kun soitan, kyllä mää kestän kipua

Ja löydän kyl laastarin haavani hoidan, Älä valitse minua."

Vierailija
193/342 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikansa kutakin. Nyt alan katsomaan muita naisia tosi mielessä. Johan tässä kaipausta olikin reilun vuoden verran ja sen yksipuolisuus tuli lopulta selväksi elekielestäsi. Hyvät jatkot sinulle ja tapaillaan kun se työnpuolesta on pakollista.

Elekielestä? Kannattaa aina keskustella. Tuommoiset jää monesti kalvamaan mieltä ja voi vaivata vielä vuosikymmenen jälkeenkin. "Mitä jos hän olikin kiinnostunut, jos tulkitsin väärin, jos, jos, jos". Ei auta ajatella, että ehkä tän piti mennä näin. Nimim. Kokemusta on

Vierailija
194/342 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi veliseni! Taisit saada elämältä sen minkä olit ansainnut. Hyvä!

Vierailija
195/342 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikat ovat vähän sellaisia paikkoja, joissa niitä tunteita ei voi päästää valloilleen vaikka miten haluaisi. Ja siinä voi silloin tapahtua pieniä väärinkäsityksiä.

Vierailija
196/342 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että pysyt terveenä! ❤️

Vierailija
197/342 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle, pysy terveenä perheinesi.

Vierailija
198/342 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin, hyvästi.

Vierailija
199/342 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobias Forgelle.. Et tiedä kuka olen, mutta rakastan ja kunnioitan sinua valtavasti. Sinä ja musiikkisi olette jättäneet minuun pysyvän vaikutuksen. Olet tärkeä minulle. Toivon kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.

Vierailija
200/342 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut edes olla kaikkien tunteideni arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi