Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL
Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.
Kommentit (342)
Toivottavasti olet terve ja voit hyvin siellä, missä olet. Hyvää kevättä!
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää, luovutan, en jaksa enää taistella. Ole sitten, kerran en eroon pääse,vaikka olen kaikki mahdolliset keinot käyttänyt, mitä olen keksinyt. Edistyinkin pitkään lupaavasti luopumisessa mutta viime aikoina olen mennyt vain takapakkia. Tällä viikolla yksi juttu kampitti mut rähmälleen ja jään tähän makaamaan ja keräämään voimia.
Hali sulle, koita kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää, luovutan, en jaksa enää taistella. Ole sitten, kerran en eroon pääse,vaikka olen kaikki mahdolliset keinot käyttänyt, mitä olen keksinyt. Edistyinkin pitkään lupaavasti luopumisessa mutta viime aikoina olen mennyt vain takapakkia. Tällä viikolla yksi juttu kampitti mut rähmälleen ja jään tähän makaamaan ja keräämään voimia.
Kiitos! Nyt tuntuu jo onneksi paremmalta.
Mun silmät on avautuneet ja nyt mä tajuun lopultakin. Joku heitti sen jo aikaa sitten mun kaipausviestiin, mutta mä en uskonut vielä silloin. Nyt olo on niinkun olis halolla lyöty päähän ja ilmat poispuhallettu. Mä löysin sun jutut narsistisanontaketjusta, tää selittää kaiken sun käytöksen ja sun sanat. Kaiken sen mitä mä en tajunnut. Mä en olis halunnut uskoa susta tätä. Mä en millään olis halunnut uskoa, että rakastuin väärään tyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmät on avautuneet ja nyt mä tajuun lopultakin. Joku heitti sen jo aikaa sitten mun kaipausviestiin, mutta mä en uskonut vielä silloin. Nyt olo on niinkun olis halolla lyöty päähän ja ilmat poispuhallettu. Mä löysin sun jutut narsistisanontaketjusta, tää selittää kaiken sun käytöksen ja sun sanat. Kaiken sen mitä mä en tajunnut. Mä en olis halunnut uskoa susta tätä. Mä en millään olis halunnut uskoa, että rakastuin väärään tyyppiin.
Toivottavasti havahduit asiaan ajoissa etkä tullut pahasti satutetuksi. Nää tyypit osaa kyllä olla hyvin hurmaavia. T. Toinen väärään tyyppiin ihastunut
Jää hyvin rakas, kaikkea hyvää.
Tuskin tulee enää seuraavaa kertaa. Riittää jo valheesi.
Tämä oli aiemmin ihan hyvä ketju ja jäähyväisensä tänne saattoi jättää rauhassa, vailla pelkoa negailijoista.
Tännekin ovat näemmä eksyneet. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Kivaa viikon jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Kivaa viikon jatkoa!
Väliaikainen väsähdys vain, ei hätää. Sitä samaa sullekin!
Ikävä kuitenkin menneitä aikoja. Ja sinuakin. Voi hyvin.
Vieläkin ajattelen sinua vaikka kohtelit minua huonosti, löysin itselleni uuden rakkauden. Silti ajattelen sinua, toisinaan. Nytkin. Toivottavasti voit hyvin, olet onnellinen ja terve.
Luulin alkuvuodesta, että kesään mennessä ajatuksissani on ihan muut asiat kuin sinä mutta näköjään luulin väärin.
Tää on varmaan joku tarkoitus, että tää ketju tuli mun eteeni.
+ 10 vuotta merkitsi sulle ihan muuta, kuin mulle. Lähdit pois ja sanottuasi syitä siihen ja kiitos vielä siitä, tiedän että on parempi sanoa totuus kuin jättää se sanomatta.
Siis Moi! Et sä olekaan mun puoliso tai kumppani enää, siihen tarvitaan jotain mitä meillä ei ole. Suhteessahan on aina kaksi ihmistä ja yksin sitä ei voi jatkaa.
Nähdään varmaan pakostakin vielä, mutta toivon heitän nyt ja alan varoen katsoa eteenpäin.
Tänään ex-avopuolisoni sanon sulle hyvästini
Haluan nyt lopullisesti eroon tästä kuluttavasta, aivan kaikki mehut imevästä, sisuskaluja hiljalleen jäytävästä ja turhaakin turhemmasta kaipaamisesta.
Kun en tiedä, ketä edes kaipaan. Kuka se sinä lienetkään ja mistä syystä polulleni tupsahdit.
Tai miksi tunnen, mitä tunnen.
Miksi kummassa et vain voinut kertoa silloin, mistä oli kysymys, tai olitko jotain vailla.
Osasitko yhtään edes aavistaakaan, kuinka sait pääni pyörälle. Ehkäpä asia ei sinua edes vaivannut, etkä loppujen lopuksi suonut ajatustakaan suuntaani.
Välillä kuitenkin annoit ikään kuin ymmärtää jotain ja juuri kun aloin lämmetä, olitkin jo kääntänyt kelkkasi. Vähemmästäkin pyörityksestä sitä sekoaa.
Ymmärtänet varmaan, että juuri tuosta syystä aloin ujostelemaan läsnäollessasi vain entistäkin enemmän ja välisemme kommunikointi...no sehän tyrehtyi oikeastaan lähes olemattomaksi.
Menetin puhekykyni monesti pelkästä ajatuksesta, kun tiesin sinun ilmestyvän pian maisemiin jonkun kulman takaa.
Leijuin todella, todella pitkään kuin riivattuna joissakin käsittämättömissä, omissa sfääreissäni.
Aikoihin en kuitenkaan ole enää uskonut mihinkään "meidän väliseemme," vaikka toisaalta en usko sen keväällä 2019 tapahtuneen olleen pelkkää hallusinaatiotakaan.
Kai jotain pientä vielä tuonkin jälkeen (ehkä) sattoi ilmassa olla, vaikea tietää. Siltä kuitenkin välillä tuntui.
Hyvin varovaisesti olen nyt laskeutumassa pilvilinnoistani alas, kohti maankamaraa.
Ei se järin tukevalta, tai luotettavalta tunnu vieläkään tassun alla ja hittoperhana kuinka välillä iskee se kaipuukin vielä ihan yllättäen, kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Enpä ihan olisi arvannut silloin kun aloitimme, että millaiseen liisteriin vielä itseni tulenkaan sotkemaan.
Tulipas tyhmä olo, kun kirjoitin yhden viestin eilen pitkästä aikaa kaipaus -ketjuun. Jospa tämä alkaa viimein olla ohi. Se olisi helpotus.
Haluun irti susta, mene pois mun sydämestä! Aikavaras sä vaan valehtelit ja leikit mun tunteilla. Etkö tajua miten julma oot!