Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL

Vierailija
14.02.2020 |

Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.

Kommentit (342)

Vierailija
201/342 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästi Tiina, voi hyvin ja vältä korona. Oot outo otus, asperger-nainen mutta jotenkin hellyttävä jäykässä mustavalkoisessa yksioikaisuudessasi.

Tiina ei ole assi.

Tää on muuten jäätävä ketju, kuulostaa niin lopulliselta. Hyrr

Vierailija
202/342 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei tästä mitään tule. Viesteihini vastaaminen ei taida olla mahdollinen ja ajateltavissa oleva keino. Se on harmi, koska en halua kirjoittaa täällä ja avata yksityisiä asioitani anonyymeille. (Okei, kirjoitin kaksi kertaa.) Pidän yksityisyydestä. En muutenkaan koskaan oikein ota selkoa, oletko tulossa vai menossa. Turhaan minä sitä toista lankaa yritän seurailla ja tehdä hyviä arvauksia. Ei sitten enää tarvitse. Hei sitten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/342 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin toivonut, että otat mut tosissaan. Sydäntä särki jättää sulle jäähyväiset kaiken kokemamme jälkeen ja huomata että vasta silloin aloit arvostamaan sitä mitä sulle annoin.

Kaikkea hyvää.

Vierailija
204/342 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEIDO

Vierailija
205/342 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitköhän minkä tuskan jätit jälkeesi lähimmillesi. Mutta en tuomitse sinua. Ymmärrän, että ihmiselle joskus elämä on liian raskas kantaa. Toivottavasti sinulla rajan takana kaikki olisi hyvin. Niin toivoisin mutten voi olla varma.

Vierailija
206/342 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jlle.

Kai nämä ovat jäähyväiset, en usko selviäväni tästä ajasta hengissä. Haluaisin että tiedät että sinä olit minulle se elämäni suuri rakkaus. Minun Mr. Darcyni. Toivon sulle onnea ja rakkautta, jaksamista tässä ajassa. Olen pahoillani että asiat menivät niin kuin menivät. Viimeksi kun nähtiin, viime vuonna yllättäen, se oli kai sitten viimeinen kerta.

Vierailija
207/342 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aika saa miettimään kaikenlaista. Ehkä mun pitäis olla kiitollinen, että ehdin vielä kokea elämässäni sen, kun pää menee sekaisin toisesta.

Vierailija
208/342 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei tästä mitään tule. Viesteihini vastaaminen ei taida olla mahdollinen ja ajateltavissa oleva keino. Se on harmi, koska en halua kirjoittaa täällä ja avata yksityisiä asioitani anonyymeille. (Okei, kirjoitin kaksi kertaa.) Pidän yksityisyydestä. En muutenkaan koskaan oikein ota selkoa, oletko tulossa vai menossa. Turhaan minä sitä toista lankaa yritän seurailla ja tehdä hyviä arvauksia. Ei sitten enää tarvitse. Hei sitten!

Et voi olla niin tyhmä, että kuvittelit saavasi tämän palstan kautta häneen yhteyden.

Vierailija
209/342 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt sinulle hyvästit useamman kuin yhden kerran siinä toisessa ketjussa, enkä siitä ole mielenrauhaa saanut. En jätä hyvästejä, ja toivon vain hyvää sinulle. 

Vierailija
210/342 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aika saa miettimään kaikenlaista. Ehkä mun pitäis olla kiitollinen, että ehdin vielä kokea elämässäni sen, kun pää menee sekaisin toisesta.

Hieno kommentti. Olennaista minustakin on se, että onko itse saanut rakastaa. Koska itsellähän ne tunteet on ja tuntuu, ei toisen tunteet välity itselle kuin tiedon tasolla eikä ne merkkaa jos itselläkin ei ole tunteita. Eli olennaista on vain se, onko saanut itse kokea huikeita tunne-elämyksiä vai ei.

Vierailija
211/342 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit elää ittes kanssa? Jos kaikki mitä vaimos on kertonu sun sanoneen musta on totta, en voi käsittää miksi.

Miksi kävit mun luona kymmeniä kertoja, kun oon niin hirvee? Ja miksi ylipäätään koskit muhun kun oon niin vastenmielinen ja suorastaan kuvottava??!

Ja miksi satutit mua tahallas ja annat hänen satuttaa edelleen (haukkumaviestit tallessa)??

Yhdessä asiassa olit oikeassa. SÄ olet tän tarinan paska. Hyvä, että se toinen paska antoi kaikki anteeksi. Ootte niin ansainneet toisenne. Toivottavasti joku satuttaa sua joskus näin. Jos sitten vaikka tajuaisit.

t. Haiseva löllöreisinen pitkäpilluinen säälittävä reppana, jonka ovella,ei jonoa oo edelleenkään

Vierailija
212/342 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä höperö ajattelen sua vieläkin.

Vierailija
213/342 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla aika säälittävä, kun edelleen ajattelen sinua enkä pääse eteenpäin. Tai luulin jo päässeeni mutta vetäisin kunnon takapakit. Pääsit todella ihoni alle ja se kävi valitettavan helposti.

Vierailija
214/342 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä höperö ajattelen sua vieläkin.

Minäkin sinua. Hyvää pääsiäistä!

Vierailija
215/342 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että mun pitäis luopua jo sinusta mutta toisaalta saan sinun ajattelemisesta myös lohtua ja iloa tämän kaiken stressin keskellä. Tosin mun pitäisi tukeutua johonkuhun ihan muuhun kuin sinun ajattelemiseesi. Usein ajattelen, että olisi ollut helpompaa, ettei olisi tavattu ollenkaan tai en olisi mennyt ihastumaan sinuun.

Vierailija
216/342 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen olo tänään.

Vierailija
217/342 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppuu kaipaus. Luulin, että koska olet kokenut itsekin kovia, ymmärtäisit tunteita ja huomaavaisuutta. Satutit minua. Olisin voinut antaa sen anteeksi, mutta reagoit tuskaani vähättelemällä sitä ja vain esittämällä perusteita, miksi minun ei pitäisi tuntea niin. Ymmärrän, ettet tarkoittanut satuttaa, mutta niin kuitenkin kävi. En voi rakentaa tulevaisuutta ihmisen kanssa, joka alkaa hyökkääväksi siksi, että kokee niin loukkaavana sen, että minuun sattui. Niin, et halua nähdä itseäsi sellaisena, ja olen pahoillani, että tunnet olosi loukatuksi siitä, että määrittelen miten minua saa puhutella. Voin antaa anteeksi alkuperäisen loukkauksen, mutta juoksen pois, koska syyllistät minua tunteistani. Olen kokenut sitä riittävästi jo aiemmin.

Olen kiitollinen niistä hauskoista hetkistä, joita meillä oli yhdessä nauraen. Tulen varmasti vielä kaipaamaan kaikkea sitä hyvää, mutta on aika siirtyä eteenpäin. On haikea olo, tuntuu pahalta, mutta tiedän tämän olevan oikein.

Vierailija
218/342 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Se ei tule koskaan päättymään.

Vierailija
219/342 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tainnutkaan olla niin pitkällä luopumisessa kuin luulin. Iski ikävä ja itku kuristaa kurkkua.

Vierailija
220/342 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tainnutkaan olla niin pitkällä luopumisessa kuin luulin. Iski ikävä ja itku kuristaa kurkkua.

Samoissa tunnelmissa.

Voimia.

Kiitos! Sitä samaa sullekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi