Nainen, oliko mukavaa kun rinnat kasvoivat raskausaikana?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kasvoivat?
Täh? Etkö ole ollut koskaan biologiantunneilla?
Ei ne mitään kasvaneet ennen kuin synnytyksen jälkeen kun maito nousi niihin. Senkin vain kerran. Seuraavia imetin puolityhjillä lapasilla.
Vierailija kirjoitti:
Alkuraskaudessa rinnat paisuu kuin pullataikina 🤗
Hehe, muijalla pomppas a->d kokoon parissa kuukaudessa eikä löytänyt kaupasta enää sopivia rintsikoita. Häntä harmitti ja yritin myötäelää salaa hymyillen 😅
No ei ollut, olivat kipeät ja hankalat. Mulla kasvoi monta kuppikokoa, mutta kunpa eivät olisi kasvaneet, nyt niistä ei ole mitään jäljellä.
Mun kuppikoko on valmiiksi 70H, ja nyt on sitten 70I. Ei oo hauskaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Mut sun miehellä varmaan on hauskaa. ;)
Sittenpä muuttuivatkin kansallispuvun taskuiksi. Ensin täynnä ja sitten tyhjää täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, vaan kuoleman lähellä käy aina :(
Olihan se. Kasvoivat peräti Aa:sta A:han. Ilahdutti, koska olin ollut käytännössä rinnaton nänneillä. Raskauden ja imetyksen myötä tuli sentään pienet rinnat. Imetyksen aikana taisi olla jopa b:tä jossain vaiheessa. Nyt vuosia myöhemmin a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, vaan kuoleman lähellä käy aina :(
Julmuri. Painat miehen kasvot rinnoillesi niin ettei hän saa happea. Juuri kun euforinen happivaje alkaa tuntumaan päästät irti ja toistat sitten saman uudelleen. Mies on lopulta niin naatti että osaa vain hymyillä kuin lapsi joka on saanut rintaruokinnan.
Vierailija kirjoitti:
Sittenpä muuttuivatkin kansallispuvun taskuiksi. Ensin täynnä ja sitten tyhjää täynnä.
Voi kääriä rullalle kun laittaa liivit.
Alkuraskaudessa rinnat paisuu kuin pullataikina 🤗