Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL

Vierailija
14.02.2020 |

Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.

Kommentit (342)

Vierailija
241/342 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tämä hyödytön kaipaaminen loppuisi jo!

Vierailija
242/342 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa pystyisin päästämään irti lopullisesti. Jokin pieni sitkeä säie pitää minua vielä kiinni sinussa ajatuksissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/342 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lähellä mutta niin kaukana. Enää et pääse lähelleni vaikka olisit vierellä.

Vierailija
244/342 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästit...?

Sinä olet hyvästellyt minut

oikeassa elämässä, oikeasti.

Et jättänyt siellä takaporttia.

En uskonut sitä,

en halunnut uskoa

en pystynyt uskomaan

en vielä silloin.

Olisiko viimein aika

sulkea tämäkin portti,

umpikujaan johtava?

Harhoihin ja pimeyteen,

täältä en sinua löydä.

Ei usko ja toivo enää riitä.

Jotain jää silti sydämeen...

Vierailija
245/342 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hylkäsit mut, ei ollut muita vaihtoehtoja kuin hyvästely. En voinut elää harhaluuloissa ja unelmissa. Sinä määritit todellisuuden rajat. Hyvästit olivat niiden tunnustus. Rakkauteni on silti ikuinen.

Vierailija
246/342 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä viimeinen pisara ja tämä nyt se lopullinen piste.

Vierailija
247/342 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun nimi on väärä koska siinä puhutaan kaivatusta henkilöstä. En kaipaa, mutta jätän jäähyväiset. Älä vaivaa enää päätäsi. Minulla ei ole mitään tunteita sinua kohtaan. Pärjäile ja käännä uusi sivu.

Vierailija
248/342 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun nimi on väärä koska siinä puhutaan kaivatusta henkilöstä. En kaipaa, mutta jätän jäähyväiset. Älä vaivaa enää päätäsi. Minulla ei ole mitään tunteita sinua kohtaan. Pärjäile ja käännä uusi sivu.

Ei sinun olisi tarvinnut tuota erikseen sanoa, tiesin sen jo muutenkin.

Vierailija
249/342 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K Jätän jäähyväiset. Meidän tarina on nyt ohi. Oli hyviä päiviä, mutta enemmän niitä huonoja. Rikoit mun sydämen niin pieniksi pirstaleiksi, ettei sitä enää voi korjata. Olen surullinen - ja niin vihainen. Sinulle, että teit tämän ja minulle, että annoin sinun tehdä, enkä päättänyt tätä kaikkea jo vuosia sitten. En halua nähdä sua enää koskaan, en halua puhia sun kanssa enää ikinä. Enkä todellakaan toivo sulle mitään hyvää. Haluan, et suhun sattuu yhtä paljon kuin muhunkin tai mielellään enemmän. Haluan, et sun elämä tuhoutuu.

Vierailija
250/342 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi kaivattuni. Yritän mennä eteenpäin

.

Vierailija
251/342 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskota. Ei kuulosta todelliselta.

Vierailija
252/342 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K Jätän jäähyväiset. Meidän tarina on nyt ohi. Oli hyviä päiviä, mutta enemmän niitä huonoja. Rikoit mun sydämen niin pieniksi pirstaleiksi, ettei sitä enää voi korjata. Olen surullinen - ja niin vihainen. Sinulle, että teit tämän ja minulle, että annoin sinun tehdä, enkä päättänyt tätä kaikkea jo vuosia sitten. En halua nähdä sua enää koskaan, en halua puhia sun kanssa enää ikinä. Enkä todellakaan toivo sulle mitään hyvää. Haluan, et suhun sattuu yhtä paljon kuin muhunkin tai mielellään enemmän. Haluan, et sun elämä tuhoutuu.

Paheksun tätä, ei ollut minulta.

Kaipaan edelleen omaa K: tani, naista, ja toivon hälle kaikkea hyvää.

Vierailija
253/342 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paheksun tätä, ei ollut minulta.

Kaipaan edelleen omaa K: tani, naista, ja toivon hälle kaikkea hyvää.

Minäkin kaipaan edelleen omaa K:tani, mutten paheksu viestiä, vaikka hätkähdin ensin.

Vierailija
254/342 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsellesi apua. Terapiaa, hoitoa, mitä tahansa. Et ole terve.

Vierailija
255/342 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästi kaivattuni. Yritän mennä eteenpäin

.

Sama täällä. Halaus ja pysy terveenä!

Vierailija
256/342 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsellesi apua. Terapiaa, hoitoa, mitä tahansa. Et ole terve.

Ihan terve hän on. Häntä on vain satutettu. Sinä tietysti annat potkia päähäsi, sylkeä kasvoillesi ja vaikka tuhota elämäsi ja lammasmaisesti kiität kohtelustasi ettet vain olisi normaali tunteisiin pystyvä henkilö. Ap:lle voimia. Minäkin olen ollut tuossa tilanteessa. Hyvä että pystyt vihaan. Se vapauttaa ja on tervettä, varsinkin jos olet ollut pitkään alistettu ja sinulta on riistetty oikeus puolustaa itseäsi. Vihaa rauhassa. Paremmat päivät tulevat.

Vierailija
257/342 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja hyvästi.

Vierailija
258/342 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että sain olla pienen hetken osa elämääsi. Se oli minulle monin tavoin merkittävää, vaikka sellaisissa olosuhteissa voisit kuvitella toisin. Kiitos, että olit aito ja rehellinen oma itsesi. Juuri siitä minä pidin. Pidin sinussa monesta seikasta. Yksi tärkeimmistä oli se, mitä näin sydämessäsi. Tiedätkö, että se kulta loisti vahvana ja kauas. Se häikäisi minut.

Tiedätkö, olen ajatellut sinua todella paljon, mutta nyt on aika tehdä sille mielettömyydelle loppu. Minä en voi jatkaa näin. Elämä menee eteenpäin ja mieleni ei voi näin takertua jokaiseen sydäntä lähelle tulevaan ihmiseen.

Minä toivon sinulle pelkästään hyvää. Toivon, että sinua ympäröi rakkaus. Kulkekoon onni kanssasi missä ikinä tulet kulkemaan.

Hyvästi sinä mieltäni kovin askarruttanut. Minä yritän tämän viestin jälkeen totuttaa mieltäni ja sydäntäni siihen ajatukseen, että sinua ei enää ole. Ei missään. Olet rakas!

T. Nainen

Vierailija
259/342 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
260/342 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulla koko ajan ne mun aavistukseni, mut ihan en olis uskonut millainen nyrpistelijä sä oikeasti oletkaan, vaikka muuta niille muille yritätkin esittää.

Sä jätit roikkumaan ja pitkään mä jaksoinkin. En oikein edes tiedä miksi.

Mä näen sut kokonaan uusin silmin nyt.

Ärsyttävää että joudutaan kohtaamaan jatkossakin, mut ei mun ole mikään pakko suhun reagoida. Niinhän se metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Tämmöinen ikimetsäkin.

Hyvästi. Lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi