Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko kykenevä murhaan

14.02.2020 |

Tuli vaan mieleen että kuinka moni pystyisi tappamaan vaikka olisi ollut koko ikänsä rauhallinen, tunnollinen, työssä käyvä. Itse olen aina ollut hyvin tasapainoinen ihminen mutta minulla on myös kaksi lasta ja jos joku tekisi heille jotain todella julmaa niin olisin kyllä valmis vaikka kiduttamaan kuukausia tätä henkilöä ja lopuksi murhaisin hänet. Ja tämä ihan vain siksi että Suomessa tuomiot ovat naurettavia joten en sallisi pahan ihmisen päästä helpolla ja jatkaa sitten tekojaan, vapauduttuaan.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin, että tyyppi on pahis ja olisin varma etten jää kiinni, niin mikä ettei.

Vierailija
42/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä siinä onkin, että siinä kohtaa se todella vasta punnitaan kun jotain pahaa tapahtuu lähimmäiselle ja suomen oikeuslaitos kusee omaisten päälle antamalla tekijälle jonkin vittuilutuomion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoitan hakeutumaan apua hakemaan ap, ei ole normaalia puhetta. Oikeuttaisit toisen murhaamisen vaan lapsillasi. Puhut henkirikoksen hyväksymisestä kuitenkin. Vakavampi hommeli.

Vierailija
44/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ampuminen kauempaa tai myrkky olis munkin valinta. Ei mitään sotkuista puukkohippaa.

Vierailija
45/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesssa murhat tapahtuu pääosin kännissä ja teräaseeella sanaharkan päätteeksi. Joku olisi valmis tappamaan toisen vaikkapa kostaakseeen jos esim heidän lapsensa olisi jäänyt autonalle. Toinen olisi valmis tappamaan huumevelkojen vuoksi. Yksi oliisi valmis tappamaaan miljoonasta eurosta, toineen miljardista eurosta. Onhaan niiitä syitä.

Vierailija
46/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyisin.

Vierailija
47/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla edes arvata miten toimisin, jos näkisin jonkun tekevän jotain pahaa lapsilleni (esim. hyväksikäyttö).

Vierailija
48/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikaistuksissa tehty tappo ja suunnitelmallisen harkitusti toteutettu murha ovat kaksi eri asiaa lainsäädännössäkin.

(tuntuvat täällä monelta menevän nämä käsitteet sekaisin)

Menee helposti sekaisin ihan sen takia koska lopputulos on sama, henki on pois joltakin.

Vierailija
49/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kyllä. Suurin este on teon merkitys ja mahdollinen seuraamus.

Vierailija
50/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mur haan? En. Itsepuolustuksena aiheutettuun tap  poon? Ehkä, tai sitten en. En tiedä miten tositilanteessa toimisin. 

Vaikka ajattelenkin, että monet sadistiset paskiaiset ansaitsisivat kokea kidu tusta, itse en sitä kyllä pystyisi suorittamaan enkä haluaisi edes nähdä sellaista. Vaikka siis toisaalta ehkä kokisin pientä vahingoniloa jos kuulisin, että joku Peter Madsen tai vastaava hullu on saanut kunnolla turpaan...

Näen toisinaan unia joissa joudun puolustamaan itseäni puu kottamalla tai am pumalla ihmisiä ja niissäkin se tuntuu todella vaikealta ja vastenmieliseltä ja traumatisoivalta toiminnalta. 

Mutta ymmärrän täysin tuon että jos joku vahingoittaisi tarkoituksellisesti ja sadistisesti läheisiä niin varmasti syntyisi murh anhimoja. Eri asia pystyisikö niitä totetuttamaan. Suurin osa ei toteuta. Harvoin sitä kuulee että joku hullu on "oikeutetusti" murh attu. Ja hyvä niin toisaalta. Osoittaahan se kuitenkin, että ihminen ei ole yhtään samanlainen kuin se joku pipipää. 

Vierailija
51/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pystyisin. Vastustan myös kuolemantuomiota. Olisi yksi suurimmista painajaisista olla esim. Amerikassa valamiehenä, jossa pitäisi päättää annetaanko jollekin kuolemantuomio.

Ja en, ole kukkahattutäti ja päänsilittelijä. Suomessa on liian lepsut tuomiot. Mutta vankien kuntouttamiseen juurikin sen takia pitäisi olla enemmän resursseja. Melekosia reppanoita ne siellä olevat yleensä ovat.

Tietynlaista porukkaa porukkaa ei pysty "kuntouttamaan", siksi kuoleman/elinikäinen tuomio

Vierailija
52/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että olisin kykenevä. Eikä se vaatisi edes lapseeni kohdistuvaa, vaan ihan joku Hitler menisi myös,

N51

Zionistijutku spotattu

Vierailija
53/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsilleni tai lapsenlapsilleni joku tahallaan tekee jotain hirveää, niin TODELLAKIN. Ei mitään epäilystä.

Aika vähän todellisuudessa kumminkaan sellaisia keissejä,missä lasten vanhemmat olisi ryhtyneet kostotoimiin. Epäilen, että toimintakyky menee selviämiseen ja sillä aikaa vihan kohde on jo turvassa kiven sisällä.

Tuomiot ovat kyllä usein liian lyhyitä.

Mutta minä kostaisin, olen aivan varma! Tunnen itseni.

Vierailija
54/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, ja on tiedossa suunnilleen miten sen suorittaisin niin että välttäisin linnan.

Kallista ja aikaavievää se olisi joten syy pitää olla sen verta painava, ettei ole muuta tapaa hoitaa asia.

Vierailija
55/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsilleni tai lapsenlapsilleni joku tahallaan tekee jotain hirveää, niin TODELLAKIN. Ei mitään epäilystä.

Aika vähän todellisuudessa kumminkaan sellaisia keissejä,missä lasten vanhemmat olisi ryhtyneet kostotoimiin. Epäilen, että toimintakyky menee selviämiseen ja sillä aikaa vihan kohde on jo turvassa kiven sisällä.

Nauran vedet silmissä. Ei,jos sä teet lapsille jotain niin et ole turvassa linnassa,et edes liskolla. Muut vangit kyllä kostaa/kouluttaa😂😂😂😂

Vierailija
56/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesssa murhat tapahtuu pääosin kännissä ja teräaseeella sanaharkan päätteeksi. Joku olisi valmis tappamaan toisen vaikkapa kostaakseeen jos esim heidän lapsensa olisi jäänyt autonalle. Toinen olisi valmis tappamaan huumevelkojen vuoksi. Yksi oliisi valmis tappamaaan miljoonasta eurosta, toineen miljardista eurosta. Onhaan niiitä syitä.

Sekoitit taas käsitteet.

Aluksi kuvaamassasi tapauksessahan kyse on taposta.

Vierailija
57/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran vedet silmissä. Ei,jos sä teet lapsille jotain niin et ole turvassa linnassa,et edes liskolla. Muut vangit kyllä kostaa/kouluttaa😂😂😂😂

Senpä vuoksi noille tapauksille onkin  vankilassa omat (muista vangeista) erilliset, valvotut osastonsa ja sellinsä. 

Vierailija
58/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN pyysty käsittämäään tätä tekoa muutoin kuiin ajattelemalla että ihminen ei käsitä mitä on kuolema ja kuinka lopulllista se on. Ja mitä se tarkoitttaa kun riistää toiselta elämän. Ihmiinen ei kykene käsittämään sitä hetkessä, minusta "täydellistä ymmärrystä" eii ole olemasssakaan vai onko?

Vierailija
59/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on kuitenkn niin, että vasta sitten voisi noin mielessäsi alkaa (käytännön kannalta)ajatella oikeasti, jos jotain tuollaista olisi oikeasti ensin sattunut.  (puhuahan siitä suunnitelmasta ei silloin tietenkään kannattaisi kenellekään ,eikä edes hiiskahtaa niistä ).

Toivottavasti sinun ei kuitenkaan koskaan tarvitse sellaisia kostotoimia ja niiden käytännössä loppuun viemistä alkaa miettimäänkään, eli toivotaan ettei sinulle mitään aihettakaan sellaisiin ryhtymisiin edes tule. 

Vierailija
60/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, jos joku vahingoittaisi perhettäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi