Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko kykenevä murhaan

14.02.2020 |

Tuli vaan mieleen että kuinka moni pystyisi tappamaan vaikka olisi ollut koko ikänsä rauhallinen, tunnollinen, työssä käyvä. Itse olen aina ollut hyvin tasapainoinen ihminen mutta minulla on myös kaksi lasta ja jos joku tekisi heille jotain todella julmaa niin olisin kyllä valmis vaikka kiduttamaan kuukausia tätä henkilöä ja lopuksi murhaisin hänet. Ja tämä ihan vain siksi että Suomessa tuomiot ovat naurettavia joten en sallisi pahan ihmisen päästä helpolla ja jatkaa sitten tekojaan, vapauduttuaan.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN pyysty käsittämäään tätä tekoa muutoin kuiin ajattelemalla että ihminen ei käsitä mitä on kuolema ja kuinka lopulllista se on. Ja mitä se tarkoitttaa kun riistää toiselta elämän. Ihmiinen ei kykene käsittämään sitä hetkessä, minusta "täydellistä ymmärrystä" eii ole olemasssakaan vai onko?

Valitetttavasti joudun sanomaaan tämän ääneen muttta ihmisen otsan korkeus ja se että se ulotttuu eteenpäin kertooo biologisesti ihmisen aivojen empatiasssta paljonkin.

Vierailija
62/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Suomalaiset miehet on koulutettu siihen. 

Ja sitä sanotaan Armeijaksi.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN pyysty käsittämäään tätä tekoa muutoin kuiin ajattelemalla että ihminen ei käsitä mitä on kuolema ja kuinka lopulllista se on. Ja mitä se tarkoitttaa kun riistää toiselta elämän. Ihmiinen ei kykene käsittämään sitä hetkessä, minusta "täydellistä ymmärrystä" eii ole olemasssakaan vai onko?

Eiköhän tuon jokainen siihen ryhtyvä kuitenkin tajunne, että miten siinä teon uhrille ja kohteelle käy, kun esim. suoraan lähietäisyydeltä päähän ammutaan.

Huumeiden ja päihteiden vaikutuksen alaisena syyntakeisuus saatetaan katsoa oikeudessa alentuneeksi, mutta mikään puolustus sekään ei ole ,eli tuomion teosta saa kyllä siinäkin tapauksessa. 

(Täysin syyntakeettomaksi taas todettuna  passitetetaan vankimielisairaalaan.  )

Vierailija
64/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsilleni tai lapsenlapsilleni joku tahallaan tekee jotain hirveää, niin TODELLAKIN. Ei mitään epäilystä.

Aika vähän todellisuudessa kumminkaan sellaisia keissejä,missä lasten vanhemmat olisi ryhtyneet kostotoimiin. Epäilen, että toimintakyky menee selviämiseen ja sillä aikaa vihan kohde on jo turvassa kiven sisällä.

Tuomiot ovat kyllä usein liian lyhyitä.

Mutta minä kostaisin, olen aivan varma! Tunnen itseni.

Nauran vedet silmissä. Ei,jos sä teet lapsille jotain niin et ole turvassa linnassa,et edes liskolla. Muut vangit kyllä kostaa/kouluttaa😂😂😂😂

Senpä vuoksi noille tapauksille onkin  vankilassa omat (muista vangeista) erilliset, valvotut osastonsa ja sellinsä. 

Paras tapa käyttää verorahoja on suojella tuomittuja lapsirakkaita oikeudelta. Hyvä Suomi!

Vierailija
65/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsilleni tai lapsenlapsilleni joku tahallaan tekee jotain hirveää, niin TODELLAKIN. Ei mitään epäilystä.

Aika vähän todellisuudessa kumminkaan sellaisia keissejä,missä lasten vanhemmat olisi ryhtyneet kostotoimiin. Epäilen, että toimintakyky menee selviämiseen ja sillä aikaa vihan kohde on jo turvassa kiven sisällä.

Tuomiot ovat kyllä usein liian lyhyitä.

Mutta minä kostaisin, olen aivan varma! Tunnen itseni.

Nauran vedet silmissä. Ei,jos sä teet lapsille jotain niin et ole turvassa linnassa,et edes liskolla. Muut vangit kyllä kostaa/kouluttaa😂😂😂😂

Senpä vuoksi noille tapauksille onkin  vankilassa omat (muista vangeista) erilliset, valvotut osastonsa ja sellinsä. 

Voi kun kovasti yrität esittää että tiedät vankilaelämästä jotain mutta et tiedä. Sitä sanotaan liskopuoleksi=pelkääjien puoli. Joskus joku muu vanki pääsee "vahingossa" tälläisen liskon luo. Varsinkin jos vartijalla itsellään on lapsi. Joten älä esitä että tiedät linnaelämästä mitään kun et tiedä. Mutta MÄ TIEDÄN

Vierailija
66/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti. Vain kiinnijäämisen pelko estää-

Vierailija
67/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitetttavasti joudun sanomaaan tämän ääneen muttta ihmisen otsan korkeus ja se että se ulotttuu eteenpäin kertooo biologisesti ihmisen aivojen empatiasssta paljonkin.

Myöös silmien etäisyyys kertoo agressiivisuuudesta, seksuaaalisuudesta ja älystä.

Vierailija
68/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaan en ole kykenevä. Ei riitä niin paljon pitkäjännitteisyyttä.

Pikaistuksissaan tehty tappo, ehkä vaikka vahinkohan se olis.

Vierailija
69/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kuolis jos ajatuksenvoimalla voisi tappaa. 

Itse hävittäisin kaikki uskovaiset pois maailmasta. Eli noin 7 miljardia ihmistä. Samalla luonto kiittäis.

Vierailija
70/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Paitsi kaikki suomalaiset miehet, eivät käy armeijaa.

Vierailija
71/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöös silmien etäisyyys kertoo agressiivisuuudesta, seksuaaalisuudesta ja älystä.

Toosta en kyllä oleee ihan varma koska kyllä tietysti huomannnut että monen näköiset naiset hakeutuvat armeijaan vapaaaehtoisesti ja tykkäävät army henkisistä tuottteista.

Vierailija
72/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toosta en kyllä oleee ihan varma koska kyllä tietysti huomannnut että monen näköiset naiset hakeutuvat armeijaan vapaaaehtoisesti ja tykkäävät army henkisistä tuottteista.

Ihhmisellä on taipumus luoda ennakkokäsityksiä erilaisista ja erinäköööisistä ihmisistä mikä on sinällään aika pölvästiiiä.

Vierailija
73/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostonhimo on luonnollinen reaktio, mutta kostaminen EI vapauta ihmistå.

Vierailija
74/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuli vaan mieleen että kuinka moni pystyisi tappamaan vaikka olisi ollut koko ikänsä rauhallinen, tunnollinen, työssä käyvä. Itse olen aina ollut hyvin tasapainoinen ihminen mutta minulla on myös kaksi lasta ja jos joku tekisi heille jotain todella julmaa niin olisin kyllä valmis vaikka kiduttamaan kuukausia tätä henkilöä ja lopuksi murhaisin hänet. Ja tämä ihan vain siksi että Suomessa tuomiot ovat naurettavia joten en sallisi pahan ihmisen päästä helpolla ja jatkaa sitten tekojaan, vapauduttuaan."

Herttaisia ajatuksia sinulla näin ystävänpäivänä. Karma kostaa ajatuksilla rumat sanasi ystävien selän takana vuosien varrella. Selkäranka hävinnyt kokonaan. Mukavaa loppupäivää!

Vierailija
75/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm jos olisin itse hengenvaarassa tai joku läheiseni olisi.

Tai jos joku olisi tehnyt jotain todella pahaa esim lapselleni.

Mieluiten ampuisin.

Vierailija
76/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihhmisellä on taipumus luoda ennakkokäsityksiä erilaisista ja erinäköööisistä ihmisistä mikä on sinällään aika pölvästiiiä.

Se pitäisi aiina muistaa etttä asioilla on monia puolia lukuisiia syyy seuraussuhteita ja siksi on olemaaassa koulutettuja psykologeja jotka ratkovat näitä onngelmia ja ihmiiset ovat monisäikeisiiiä eli ihmisessä on monia eri puoliia vaiiikaa mainosmaailma sitä toisin väittääkiin.

Vierailija
77/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Toisaalta se hengen riistäminen joltain toiselta on kyllä  ja ihan todistetustikin, onnistunut hyvin monelta sellaiselta joka ei sitä armeijaa ole käynyt.

Harvemmin nyt noissa teoissa mitään rynnäkkökivääriä tosin on käytettykään, mutta silläkään ampuminen ei periaatteessa vaadi minkäänlaista armeijan koulutusta onnistuakseen joltain sellaiselta, joka on jo muutenkin käsiaseiden käsittelyyn ja käyttöön (omissa joukkeissaan)tottunut.  (esim. moottoripyöräjengithän ovat)

Vierailija
78/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos joku tekisi pahaa lapselleni. Poliisia en sotkisi asiaan koska ei niistä ole apua kuin rikollisille (pääsevät lomalle linnaan ja saavat ”apua”).

Vierailija
79/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuli vaan mieleen että kuinka moni pystyisi tappamaan vaikka olisi ollut koko ikänsä rauhallinen, tunnollinen, työssä käyvä. Itse olen aina ollut hyvin tasapainoinen ihminen mutta minulla on myös kaksi lasta ja jos joku tekisi heille jotain todella julmaa niin olisin kyllä valmis vaikka kiduttamaan kuukausia tätä henkilöä ja lopuksi murhaisin hänet. Ja tämä ihan vain siksi että Suomessa tuomiot ovat naurettavia joten en sallisi pahan ihmisen päästä helpolla ja jatkaa sitten tekojaan, vapauduttuaan."

Herttaisia ajatuksia sinulla näin ystävänpäivänä. Karma kostaa ajatuksilla rumat sanasi ystävien selän takana vuosien varrella. Selkäranka hävinnyt kokonaan. Mukavaa loppupäivää!

Kyllä, pientä vihanhallintakurssia olisi paikallaan. Vähäisetkin tukijoukot tainneet hävitä jutuista päätellen.

Vierailija
80/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jos joku tekisi pahaa lapselleni. Poliisia en sotkisi asiaan koska ei niistä ole apua kuin rikollisille (pääsevät lomalle linnaan ja saavat ”apua”).

Se,että ihmisillä yleensä on omien jälkeläistensä suojeluvietti on aivan normaalia, mutta se mainitsemasi 'pahan' tulkinta saattaa kyllä joillain helposti mennä vikaan ja  jopa  ns. hätävarjelun liioittelunkin puolelle. Joillekin näet saattaa siihen riittää jopa jo  pelkkä  olettamuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi