Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko kykenevä murhaan

14.02.2020 |

Tuli vaan mieleen että kuinka moni pystyisi tappamaan vaikka olisi ollut koko ikänsä rauhallinen, tunnollinen, työssä käyvä. Itse olen aina ollut hyvin tasapainoinen ihminen mutta minulla on myös kaksi lasta ja jos joku tekisi heille jotain todella julmaa niin olisin kyllä valmis vaikka kiduttamaan kuukausia tätä henkilöä ja lopuksi murhaisin hänet. Ja tämä ihan vain siksi että Suomessa tuomiot ovat naurettavia joten en sallisi pahan ihmisen päästä helpolla ja jatkaa sitten tekojaan, vapauduttuaan.

Kommentit (87)

81/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuli vaan mieleen että kuinka moni pystyisi tappamaan vaikka olisi ollut koko ikänsä rauhallinen, tunnollinen, työssä käyvä. Itse olen aina ollut hyvin tasapainoinen ihminen mutta minulla on myös kaksi lasta ja jos joku tekisi heille jotain todella julmaa niin olisin kyllä valmis vaikka kiduttamaan kuukausia tätä henkilöä ja lopuksi murhaisin hänet. Ja tämä ihan vain siksi että Suomessa tuomiot ovat naurettavia joten en sallisi pahan ihmisen päästä helpolla ja jatkaa sitten tekojaan, vapauduttuaan."

Herttaisia ajatuksia sinulla näin ystävänpäivänä. Karma kostaa ajatuksilla rumat sanasi ystävien selän takana vuosien varrella. Selkäranka hävinnyt kokonaan. Mukavaa loppupäivää!

Ei karma kosta ajatuksia vaan tekoja. Karma joutuis Listii aika monta ihmistä pelkkien ajatusten takia.

Vierailija
82/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tekis mun lapselle pahaa niin voisin ja helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuli vaan mieleen että kuinka moni pystyisi tappamaan vaikka olisi ollut koko ikänsä rauhallinen, tunnollinen, työssä käyvä. Itse olen aina ollut hyvin tasapainoinen ihminen mutta minulla on myös kaksi lasta ja jos joku tekisi heille jotain todella julmaa niin olisin kyllä valmis vaikka kiduttamaan kuukausia tätä henkilöä ja lopuksi murhaisin hänet. Ja tämä ihan vain siksi että Suomessa tuomiot ovat naurettavia joten en sallisi pahan ihmisen päästä helpolla ja jatkaa sitten tekojaan, vapauduttuaan."

Herttaisia ajatuksia sinulla näin ystävänpäivänä. Karma kostaa ajatuksilla rumat sanasi ystävien selän takana vuosien varrella. Selkäranka hävinnyt kokonaan. Mukavaa loppupäivää!

Kyllä, pientä vihanhallintakurssia olisi paikallaan. Vähäisetkin tukijoukot tainneet hävitä jutuista päätellen.

84/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pientä vihanhallintakurssia olisi paikallaan. Vähäisetkin tukijoukot tainneet hävitä jutuista päätellen.

Ei se liity vihanhallintaan jos minusta pahan ihmisen on väärin saada elää. Eli tolla logiikalla koko Texas tarvitsee vihanhallinta kurssia koska he sallivat esim kuoleman tuomion.

Vierailija
85/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä olisin, jos teko olisi ainoa vaihtoehto ja pelastaisi muita, kyllä en epäröisi hetkeäkään. En tosin niin että joku sanelisi, jos tuolla olisi massamurhaaja ja minulla ase en epäröisi painaa liipaisinta. Olisiko murha, niin sitä sopii miettiä.

86/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a en osaa sanoa, ehkä tap*poon, tuskin harkiten suunniteltuun murhaan. Sisimässään jokaisessa ihmisessä kuitenkin asuu villieläin, joka kykenee äärimmäisessä tilanteessa brutaaliin julmuuteen. Ihan jokaisessa jossain pakottavassa tilanteessa. Oli se sitten kosto tai joku muu syy.

Vierailija
87/87 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pystyisin. Vastustan myös kuolemantuomiota. Olisi yksi suurimmista painajaisista olla esim. Amerikassa valamiehenä, jossa pitäisi päättää annetaanko jollekin kuolemantuomio.

Ja en, ole kukkahattutäti ja päänsilittelijä. Suomessa on liian lepsut tuomiot. Mutta vankien kuntouttamiseen juurikin sen takia pitäisi olla enemmän resursseja. Melekosia reppanoita ne siellä olevat yleensä ovat.

MInä taas jossain tapauksissa olisin kuolemantuomion kannalla.Siihen vaan vaikea vetää raja ja siksi varmaan kiellettykin.

Voisi myös ehkäistä vakavaa rikollisuutta.

Monessakin tapauksessa kuolemantuomio olisi oikeutettu.

Minä en ole kuolemantuomion kannalla, etenkään raakojen sarjarikollisten kohdalla. Kuolemantuomio olis liian helppo pääsy vastuusta. Kannattaisin ennemminkin jotain "keskiaikaista" elinkautista, vedellä ja leivällä, eristyksissä ja pimeässä. Joku vois välillä käydä vähän kiduttamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä