Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?

Vierailija
13.02.2020 |

Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.

Kommentit (484)

Vierailija
461/484 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, kysy sitä jonnekin tai kerro jotain että vaikutat kivalta, haluisin tutustua suhun paremmin, jos suakin kiinnostaa tutustua/olet vapaa tms. Toivoisin ainakin niin et joku miuhun ihastunut sanoisi minulle jotain vastaavaa:) harmittaisi jos molemmat vaan katselee toisiaan kaukaa eikä kumpikaan tee mitään siirtoa:/ korona muistuttaa taas kuolevaisuudestamme lisää, kaikki voi olla ohi toisen kohdalta vaikka jo huomenna!

Vierailija
462/484 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinostaa mitä alaa ap opettaa, anna edes vihjeitä jos et suoraan halua sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/484 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsuorasti, kuten toivoit:

"Kylläpä on säitä pidellyt."

Kannattaa sanoa tämä asiayhteydessä eli ulkosalla sateen jälkeen.

Sitten suurieleisesti mutta vaatimattomasti leväytät takkisi lätäkköön, jotta daami voi kuivin jaloin astua siitä kohtaa yli vetisyyden.

Teho suhteessa takin hintaan - siis toivottavasti.

Vierailija
464/484 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaktusta gerberan sijaan. Latva edellä tällä kertaa.

Vierailija
465/484 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
466/484 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SUORA viesti tai soitto. Tämä jokaiselle ihastuneelle, joka erotettuna kaipauksen kohteesta koronan vuoksi. Ja jolla on ihastuksensa yhteystiedot. Ei se toinen ikävöimällä kotioven taakse ilmaannu.

Suora yhteyskään ei aina saa aikaan odotettua lopputulosta.

Itse laitoin sydämeni panokseksi ja kysyin mieheltä suoraan, mitä hän tarkoitti flirttailevalla käytöksellään. Lopputulos ei ollut aivan odotettu.

On siinä sellainen etu, ettei tarvitse aprikoida loputtomiin. Äkimmin siitä toipuu kuin jatkuvasta eiutumisesta.

Vierailija
467/484 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja ihana ketju, toivon tunnistavani aloittajan! Tai ainakin paljon samankaltaisia asioita kuin omassa elämässäni. Ketju on aloitettu samaan aikaan, kuin kurssini uuden opettajan kanssa alkoi, ja moni muukin asia täsmää. Olen huomannut, että tämän opettajani ja minun katseet kohtaavat hyvin usein... Tai kohtasivat ennen koronaa. Ehkä tämä on vain toiveajattelua, mutta antaisipa Ap jotain vinkkiä itsestään, jotta voisin varmistua asiasta.

Vierailija
468/484 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä dickpic

Vierailija
469/484 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ja ihana ketju, toivon tunnistavani aloittajan! Tai ainakin paljon samankaltaisia asioita kuin omassa elämässäni. Ketju on aloitettu samaan aikaan, kuin kurssini uuden opettajan kanssa alkoi, ja moni muukin asia täsmää. Olen huomannut, että tämän opettajani ja minun katseet kohtaavat hyvin usein... Tai kohtasivat ennen koronaa. Ehkä tämä on vain toiveajattelua, mutta antaisipa Ap jotain vinkkiä itsestään, jotta voisin varmistua asiasta.

*facepalm*

Vierailija
470/484 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt suoraan: Annatko tyttö pil**ua?

Vierailija
471/484 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sittenkin niin, että sisimmässään ap tietää, ettei toinen ole kiinnostunut. Välttämällä suoraa toimintaa saa pidettyä elossaa haaveen, että jospa sittenkin olisi. Itse kyllä mieluummin joko lähestyisin suoraan tai unohtaisin koko asian.

Vierailija
472/484 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisiin suhdetietojen kyselyyn ole tilaisuutta kuin korkeintaan pikkujouluissa tai vastaavissa pippaloissa. Enkä muita aio käyttää tiedustelijoina.

En tiedä missä työpaikassa työskentelet, mutta kyllä meidän hoitoalan kahvipöytäkeskusteluissa muiden suhteet tulee hyvin selviksi. Kyllä itse ainakin näen sen verran vaivaa että ainakin heti aluksi selvitän onko mies sinkku, jos olen oikeasti jostakusta kiinnostunut.

Sama, itse työskentelen ihan toimistohommissa keskisuuressa it-firmassa, ja kyllä siellä on kaikkien parisuhdetilanteet tiedossa ihan yleisesti. Ihan jo siis sillä, että porukka puhuu, mitä teki puolison / perheen / minkälie kanssa, tai treffeistään tms. 

Sinkkuutta voi tosiaan tunnustella esim kysymällä viikonloppusuunnitelmista, useimmiten parisuhteelliset ihmiset puhuvat "meistä", eikä "minä menen mökille". Tai jos on tosi jenkki, niin heittää jotain että "mitäs sun tyttöystävä tykkäsi tuosta" tms.

Useimmat, mutta eivät muuten kaikki. Itse yllätyin, kun selvisi että yksi kollega olikin naimisissa ja lapsetkin jo alakoulussa. Oltiin juteltu niitä näitä päivittäin jo yli puolen vuoden ajan ja aina hän oli tehnyt kaiken yksikössä: hänellä oli käynyt vieraita, hän oli käynyt lomalla, hänen kotinsa, hänen autonsa, hänen koiransa. Sormustakaan ei pitänyt sormessa.

Ei sillä, että itse olisin ollut kiinnostunut kyseisestä miehestä, mutta säälitti vaimo. Ainakin itse haluaisin olla muutakin kuin joku taustalle häivytetty statisti puolisoni elämässä ja puheissa.

Mutta joo, kaikki ei mainitse.

Minäkään en kerro töissä puolisostani, en mainitse edes sivulauseessa. En häpeä häntä ja huvittaisi jos tietäisin jonkun työtutun miestäni säälivän. Haluan suojella omaa ja miehen yksityisyyttä. Työ on työtä, henk.koht. elämäni omaani. On kokemusta etenkin naisvaltaisisata työpaikoista, joissa työkavereita kiinnostaa enemmän muiden parisuhdeasiat kuin työnteko. Juttelen muuten rennosti niitä näitä ja olen sosiaalinen.

Vierailija
473/484 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna pyytäisin vaimon kirjoittamaan kirjeen tytölle, jossa hän kertoo, että olet kiinnostunut. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Vierailija
474/484 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tämän herran kävi?

Vierailija
475/484 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varattu tai jos nainen on varattu ÄLÄ tee yhtikäs mitään.

Vierailija
476/484 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kysyisit ihan suoraan. Älä hukkaa aikaa.

Mitä pitäisi kysyä?

No, kysy ensin, että paljonko kello on. Ihan sama mitä. Pääasia on, että menet juttusille.

Joku muu kontakti vaan rohkeasti sen tiirailun oheen. Sanoisin, että kannattaa mahd pian mennä juttusille. Ihan niinkuin jollekin tavikselle menisit.

Vierailija
477/484 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"luettelen nyt tässä huoneessa olevat henkilöt, joista en ole kiinnostunut: xx, yy zz."

Vierailija
478/484 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Naisille tyrkyttää itseään moni mies samaan aikaan tuijotuksilla . Jos luulet että olet ainoa tuijottaja . Monilla on omat halut himot ettei pysty hillitsemään eikä näe että muutkin on kiinnostunut tai muuten vaan tuijottaa. Saatan ihmisiä katsella . Ilman että se tarkoittaa mitään . Himot on homoja jotka vaivaa pakkomielteenä joitakin . Etsi jotain muuta ajateltavaa tai harrastus . Keskity vaikka musiikkiin tai urheiluun . Jos olet vapaa voit reilusti kysyä oletko kiinnostunut minusta vakavalla mielellä eikä hyväksikäytön . Jos vastaus on että ei kiinnosta . Voit lopettaa tuijottelun . Kaikilla on vapaus valita . Voi olla että rakastaa jotain muuta . Rakkautta ei voi pakottaa .

Vierailija
479/484 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä pippelikuva

Vierailija
480/484 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro joku naiseen kohdistumaton letkeä arkivitsi ja iske silmää. Poistu paikalta ja katso mitä siitä seuraa. Jos hän on kiinnostunut, niin hän kyllä ottaa sinuun jotenkin yhteyttä.

Toinen vaihtoehto on arkipuheessa ottaa vaikka esimerkkinä hänet "puolisonasi" ja kertoa vain asiana joku teoria. "Jos me esim. Marian kanssa oltaisiin vaikka pari ja ..." Katso miten Maria reagoi siihen. Jos hymyilee, niin on mahista, jos ei niin häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Kolmas on, että käyt kysymässä naiselta parinmuodostusvinkkejä. Vaikka ihan vieattomast, millainen profiili sun tulis tehdä, että se kiinnostaaa naisia tai vaikka pyytää ottamaan deittisovellukseen itsestäsi joku siisti kuva. Kiitä ja poistu tilanteesta ja anna ajan näyttää, miten hän siihen reagoi. 

Jos tiedät naisen tykkäävän jostain, niin keskity siihen. Jos esim. koira, niin kysele mikä rotu ja ota selvää rodusta myöhemmin. Voit joskus viikkojen päästä kysyä kahvipöydässä tms. mitä naisen koiralle kuuluu ja kerro jokin detalji koiran rodusta. Esim. Russeleilla on tälläinen tapa, onko sun russelilla sama homma Tai jos joku harastus, niin jotain siihen harrastukseen liittyvää. Esim joogasta, että miten hän siitä kiinnostui tai mitä tahansa.

Älä missään nimessä sano naista nätiksi vaan kehu mieluummin vaikka hänen tapaansa tehdä töitä, tms. epäromattista positiivisuutta. Näin ollen et ole tyrkky, mutta saat hänet hyvälle mielelle. Hän kyllä hakeutuu seuraasi, jos kokee sinut miellyttävänä. Se pointti on juuri siinä, ettet ole missään kohdassa tyrkky. Anna naisen tulla luoksesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi