Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supernanny: Siis MITÄ mä just näin?

Vierailija
12.02.2020 |

Tässä uusimmassa jaksossa tarvittiin erityistason psykoterapeutti tuleen kotiin sanomaan, että kuuden pienen lapsen isä voisi ulkoiluttaa kolmea lapsistaan tunnin viikossa? Ymmärsinkö nyt ihan oikein?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Pia Penttilän kanssa samaa mieltä ja huolissani, miksi nykyään lapsiperheissä on vähän leluja ja kirjoja, jos niitä on, ne on lapsilta piilotettu.

Hyvä haastattelu IL Päivärinnan haastattelussa.

https://www.almamedia.fi/

Hän asioi ls-perheissä, eikä voi sanoa mitään normaaleista lapsiperheistä.

Liiallinen lelumäärä on huomattavasti suurempi ongelma. Keskivertoviisivuotiaalla on tutkimusten mukaan 6 000 lelua.

Tuohan on 1200 lelua vuodessa. Ja kun vuodessa on 365 päivää, se tarkoittaa, että keskiverto lapsi saisi ensimmäisten 5 ikävuotensa aikana keskimäärin yli 3 lelua päivässä, siis joka ikinen päivä. Toki jokaisella lapsella on niitä päiviä (synttäri ja joulu) jolloin saa enemmän leluja.

Toisaalta, jos lasketaan jokainen Lego-palikka erikseen, niin kyllähän meilläkin varmaan menee tuo 6000 rikki, tosin meillä on useita lapsia, ja kaikilla on ikää enemmän kuin 5v.

Vierailija
62/63 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla höpölöpöä tuo ”tutkimus”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yleisesti lapsia pitäisi ulkoiluttaa 2 h päivässä.

Vai oikein ulkoiluttaa :D Pistetäänkö hihnan päähän ja viedään polun varteen pissalle?

Olen joskus nähnyt lapsia hihnassa. Ai että kun on oikein silmiin ottanut ja sydänalaan pistänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi