Tindermies kertoo että on ostanut uusia päällysvaatteita viimeksi... toukokuussa 2018!
Kuuleman mukaan hän käyttää niihin vähän enemmän rahaa niin että ne kestää. Mitä ajatuksia se herättää?
Kommentit (33)
Fiksu mies, eikä mikään kertakäyttörättien shoppailija.
En minäkään ole takkeja ostanut moneen vuoteen.
Viimexi kun ostin housuja, niin joskus tuolloin
Yhdet on olleet liki päivittäisessä käytössä
Yhdet harvemmin
Yhdet käyttämättömät odottaa kaapissa
Yhdet motivaatio-housut, pari kertaa pidetty
Zinc
Mitä sitten? Minä olen ostanut viimeksi vaatteita joskus 2010. Ehkä sukkia ja kalsareita lukuunottamatta.
Totuushan voi olla mitä vaan, mutta paperilla kuulostaa hyvältä. Hyvin suunniteltua ja laadukasta vaatekaappia ei tarvitse olla jatkuvasti uusimassa. Alusvaatteet kuluvat eniten, mutta parisen vuotta voi laadukkaalla satsilla pärjäillä hyvin. Jos aika olisi 3-4 vuotta alkaisi epäilyttää juuri alusvaatteiden osalta. Itselläni ei ainakaan sukat kestä niin pitkää aikaa siisteinä ja ehjinä.
Mulla on untuvatakki ostettu 2006. Pidän sitä edelleen kovilla pakkasilla.
Täällä päin niitäkin on.
Idiootit vain ostaa vaatteita jokavuosi. 5-10 välein on ok. Ootko joku vi tun teini?
Joskus 2015 viimeksi ostanut takin. Paitoja, housuja ehkä 2017, kenkiä useammin, alusvaatteita ja sukkia puolen vuoden välein. Niin kauan kun on ehjiä, niin käyvät.
Mikä se on ammatiltaan? Jos on vaikka opiskelija eikä ole rahaa?
Fiksu kaveri. Paljon parempi ostaa harvemmin ja kunnollista. Minulla on vieläkin aktiivisessa käytössä takki, joka 15 v. vanha. Osa talvivaatteistani periytyy yläasteajoilta (olen 36-v.).
Minä käytän aina kalsaritkin niin kauan, ennen kuin ne repeää aivan kappaleiksi.
Taas nirppanokkanaiset vauhdissa, voi perhana mitä pel lejä, alkaa taas oikein vit uttaa!
Mitä sitten? Omaki takki noin 7 vuotta vanha. Ostin kaks uutta vähän aikaa sitte mut ei ne oo yhtä hyvät.
Miks hitossa kysyisin/tietäisin/keskustelisin jonkun vaatteiden ostosta, ellei todella olisi jotain erikoista kyseessä...
Mitä sitten, itse olen viimeksi about tuolloin vaihtanut uudet kalsarit, olen ymäristötietoinen jamppa
Mitä tarkoitatte päällysvaatteilla? Mielestäni siihen kuuluu takin, suoja aatteet yms, mutta ei paidat, farkut yms. "Voitte jättää päällysvaatteet alakerran naulakkoon"....
On ne tinder-miehet kovia kertomaan ja tekemään. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitatte päällysvaatteilla? Mielestäni siihen kuuluu takin, suoja aatteet yms, mutta ei paidat, farkut yms. "Voitte jättää päällysvaatteet alakerran naulakkoon"....
Mikä sinun suoja-aatteesi on? Minun on feminismi.
Että on ostanut vaatteita toukokuussa 2018
Zinc