Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saat pisteitä tästä aspergertestistä

Vierailija
09.02.2020 |

http://xestia.net/testit/asperger.php

Ja onko sinulla diagnosoitu tai jotain muuta neurokirjoon kuuluvaa diagnoosia?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 33 sekuntia ja testipistemääräsi on 125 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.

Ei ole diagnosoitu mitään. Siskoni kouluterkkari halusi taannoin lähettää asperger-testeihin, eli hänellä melkein on diagnoosi. Minussa on paljon samoja luonteenpiirteitä, joskin sen verran "miedompana" että minulle eivät ammattilaiset ole testejä ehdottaneet - tosin olen myös 10v siskoa vanhempi, joten ehkä näihin ei minun kouluaikanani tartuttu niin helposti. Mene ja tiedä.

Vierailija
82/90 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan aikuinen on tällä hetkellä vailla diagnoosia, kun ennen näitä ei oikein osattu diagnosoida, varsinkaan tytöillä... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

117 ja vahingossa suljin ikkunan ennen kuin hoksasin että se aika olisi ollut myös hyvä katsoa. Asperger-piirteinen tuon mukaan, minkä jo tiesinkin. Diagnosoitu ADHD, Asperger-tutkimukset myös tehty, mutta diagnoosiraja ei piirteisyydestä huolimatta ylittynyt. Lapsellani on myös diagnosoitu Adhd ja Asperger-tutkimukset hänellä tulossa.

N30

Vierailija
84/90 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

117 eli minussa on piirteitä, jotka ovat tyypillisiä Asperger-henkilöille. Ei diagnoosia enkä usko olevani asperger. On kylläkin OCD, masennus, ahdistus ja olen hyvin introvertti, joten pisteet taisivat koostua noista piirteistä suurilta osin.

Vierailija
85/90 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4min 26s 67 pistettä. Olen terve kuin pukki eikä minulla ole verenpainetta eikä ylipainoa.

Vierailija
86/90 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikohan aikuinen on tällä hetkellä vailla diagnoosia, kun ennen näitä ei oikein osattu diagnosoida, varsinkaan tytöillä... 

Ei ole diagnoosia...

Etsin käsiini muutama vuosi sitten psykologin paperit, kävin 2. luokalla kallonkutistajalla, koska en keskittynyt opetukseen, en saanut ystäviä, vaan jouduin kiusatuksi....

Löytyi yksi konekirjoitusliuska perheneuvolan arkistosta, kuvaus pieenestä minästäni oli kuin oppikirjaesimerkki asperger- pojasta....

Kävin myös koulupsykologilla, mutta ilmeisesti kyse oli älykkyystestistä, muistan, että piti kuviotestejä tehdä ja vastailla kysymyksiin.

Tuloksia tai muuta dokumenttia noista käynneistä ei löytynyt.

Pääongelma oli pakkomielteinen kiinnostukseni erilaisiin koneisiin ja se häiritsi koulutyötä.

Syytä etsittiin vanhempieni ikäerosta ja äitini masemnuksesta.

Asia alkoi kiinnostaa, kun 2 lastani on saanut autismidiagnoosin.

Nettitestiin:

,"Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 55 sekuntia ja testipistemääräsi on 126 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."

Vierailija
87/90 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Testipistemääräsi on 128 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."

Tulos ei yllättänyt yhtään.

Virallista diagnoosia ei ole, mutta itse olen jo vuosia sitten ymmärtänyt olevani assi.

Vierailija
88/90 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole diagnoosia...

Etsin käsiini muutama vuosi sitten psykologin paperit, kävin 2. luokalla kallonkutistajalla, koska en keskittynyt opetukseen, en saanut ystäviä, vaan jouduin kiusatuksi....

Löytyi yksi konekirjoitusliuska perheneuvolan arkistosta, kuvaus pieenestä minästäni oli kuin oppikirjaesimerkki asperger- pojasta....

Kävin myös koulupsykologilla, mutta ilmeisesti kyse oli älykkyystestistä, muistan, että piti kuviotestejä tehdä ja vastailla kysymyksiin.

Tuloksia tai muuta dokumenttia noista käynneistä ei löytynyt.

Pääongelma oli pakkomielteinen kiinnostukseni erilaisiin koneisiin ja se häiritsi koulutyötä.

Syytä etsittiin vanhempieni ikäerosta ja äitini masemnuksesta.

Asia alkoi kiinnostaa, kun 2 lastani on saanut autismidiagnoosin.

Nettitestiin:

,"Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 55 sekuntia ja testipistemääräsi on 126 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."

Niin, luulen, että jos menidin nepsy-tutkimuksiin, tulos voisi olla "autistisia piirteitä".

Diagnoosiin vaikuttaa varsinkin aikuisella menestys työelämässä ja ihmissuhteissa.

Olen ollut töissä muutaman kuukauden työttömyysjaksoja lukuunottamatta, toiminut viimeiset 17 vuotta elinkeinonharjoittajana, perustanut perheen...

Vierailija
89/90 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä nähny mitää testiä. 46v assi. Pakkohan tän kans on ollu oppia elämään.

Vierailija
90/90 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi