Paljonko saat pisteitä tästä aspergertestistä
http://xestia.net/testit/asperger.php
Ja onko sinulla diagnosoitu tai jotain muuta neurokirjoon kuuluvaa diagnoosia?
Kommentit (90)
77 ei Aspergerin. Ja aikaa käytin 2 min 44 sek
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 13 sekuntia ja testipistemääräsi on 120 eli sinussa on piirteitä, jotka ovat tyypillisiä Asperger-henkilöille."
Ei diagnoosia.
Mulle tuli melkein sama tulos.
Toisaalta, useilla introverteilla on "aspergerpiirteitä" ilman syndromaa.
En ole assi. Voin sanoa tämän, sillä tunnen muutaman assin. Heillä ei ole kykyä itsereflektioon.
Aika jyrkästi sanottu, ettei asseilla olisi kykyä itsereflektioon. Miksei olisi?
99 ja aikaa meni reilut 4 minuuttia, ei aspergeria.
Vierailija kirjoitti:
99 ja aikaa meni reilut 4 minuuttia, ei aspergeria.
Itse uskoisin tosin, että minulla olisi, lievänä. Lapsellani on todettu aspergerpiirteitä, mutta ei saanut dg hänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 13 sekuntia ja testipistemääräsi on 120 eli sinussa on piirteitä, jotka ovat tyypillisiä Asperger-henkilöille."
Ei diagnoosia.
En ole assi. Voin sanoa tämän, sillä tunnen muutaman assin. Heillä ei ole kykyä itsereflektioon.
Mistä harhaluulo ettei assilla olisi itsereflektiota?
72 pistettä, eikä ole diagnoosia.
Nentit helposti tulkisee meitä neurokirjolaisia väärin. Oikeasti yleensä nepsyihmiset ovat hyvin herkkiä, empaattisia jne. Tapamme ilmaista asioita ei kuitenkaan ole samanlainen, emmekä osaa osoittaa välttämättä esimerkiksi välittämistä kuten olisi sosiaalisesti suvaittavaa. Itse olen ilmaisultani tönkkö, mutta oikeasti tosi herkkä. Olen myös ystävieni mukaan yliempaattinen. Joku uusi ihminen kuitenkin saattaa nähdä minussa tilannetajuttoman töksäyttelijän joka ei osaa edes katsoa silmiin tarpeeksi. Osaan kyllä hävetä itseäni ja käytöstäni ja itsetunto on täysin romuna. Välttelen myös monia sosiaalisia tilanteita, koska kuulen liian usein olevani outo. Tarvitsen paljon yksinäisyyttä, mutta haluaisin myös enemmän ystäviä ja löytää parisuhteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
122 pistettä. Toisaalta vahvasti introvertillä on samoja piirteitä.
Minä sain 119, mutta pidän itseäni vain introverttinä. En esim. ole yhden asian ihminen enkä pidä rutiineista.
Sama. Rohkenen väittää, että monet introvertit saavat tästä korkeat pisteet. Eivätkä silti ole aspergereja. Nuo ominaisuudet menevät päällekkäin. Vähän kuin lihominen ja raskaus. 😁
Tei testiä koko yön eikä siitä tullut valmista.
Luultavasti minulla on assburger!
Onko kukaan todistettu asperger tehnyt tuota ja oliko testinkin mukaan asperger?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei diagnoosia.
En ole assi. Voin sanoa tämän, sillä tunnen muutaman assin. Heillä ei ole kykyä itsereflektioon.Aika jyrkästi sanottu, ettei asseilla olisi kykyä itsereflektioon. Miksei olisi?
Siksi jotkut kun itsediagnosoidut käyttävät aspergeriaan tekosyynä huonoon käytökseen
113 pistettä ja vähän päälle 3 minuuttia meni. Kumma ettei tuossa kysytty ikää ja sukupuolta. Oireethan ovat naisilla ja miehillä hyvin erilaiset. Ja iän myötä oireet lievittyvät varsinkin naisilla.
Ei aspergeria.
Mutta käytin melkein puoli tuntia testatakseni onko minulla visuaalista älykkyyttä. Tulokseksi sain vain yhden laimean lauseen että 60/66. Onko se sitten hyvä tulos? Olisin kaivannut jotain diagrammeja! Hirveää ajanhukkaa.
6 min ja 116 pistettä, ei ole diagnoosia.
Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 26 sekuntia ja testipistemääräsi on 90 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
En ole luullutkaan.
Aikaa kului 5 min 36 sek
Sain 86 pistettä minulla ei ole aspergeria.
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 29 sekuntia ja testipistemääräsi on 126 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.
Ja niinhän minulla onkin.