Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saat pisteitä tästä aspergertestistä

Vierailija
09.02.2020 |

http://xestia.net/testit/asperger.php

Ja onko sinulla diagnosoitu tai jotain muuta neurokirjoon kuuluvaa diagnoosia?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 57 sekuntia ja testipistemääräsi on 59 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 . Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!

Vierailija
22/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 58 sekuntia ja testipistemääräsi on 124 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.

Löytyy kyllä muita diagnooseja mutta ei tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 30 sekuntia ja testipistemääräsi on 98 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

- En epäillytkään, mutta olen mt-ongelmainen: masennusta ja muuta.

Vierailija
24/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasiko kukaan lähteekö tuon testin aika juoksemaan heti, kun avaa välilehden? En voi uskoa, että siinä olisi mennyt noin 5 minuuttia, mutta luin ketjun ennen kuin vaihdoin siihen välilehteen.

Vierailija
25/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 136 pistettä. Diagnoosia ei ole, mutta lähete asperger-tutkimuksiin on tehty. Lapsellani on asperger ja olen hyvin samanlainen.

Vierailija
26/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 136 pistettä. Diagnoosia ei ole, mutta lähete asperger-tutkimuksiin on tehty. Lapsellani on asperger ja olen hyvin samanlainen.

Mitä sä sillä diagnoosilla teet kun mitä ilmeisemmin pärjäät elämässä. Sulla on perhekin.

Vierailija
27/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 9 sekuntia ja testipistemääräsi on 98 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Terveydenhuoltoalan ammattilaiset, opettajat jne. eivät ole koskaan edes epäilleet, että olisin as mutta joskus joiltain työkavereilta tms. on tullut "hyväntahtoisia" epäilyjä siitä, että minulla on varmaan asperger. Naisena on joskus vaikeaa poiketa vähänkään siitä sallitusta muotista ilman, että sitä yritetään heti selittää nepsy-puolen ongelmilla tai vastaavilla. Tämä oli huomattavissa varsinkin silloin, kun olin parikymppinen.

Vierailija
28/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

121 pistettä. En tiedä, onko vai ei, ei täällä tutkita. Minut on leimattu vaan mt-potilaaksi.

Vierailija
29/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 43 sekuntia ja testipistemääräsi on 124 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."

Ei ole diagnoosia, mutta kämppiksellä on asperger ja meissä on todella paljon samaa. Uskon että saisin diagnoosin jos lähtisin sitä hakemaan, mutta minulla on jo kaksisuuntainen mielialahäiriö -diagnoosi. Yritän olla kuitenkin työelämässä mukana.

Vierailija
30/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 min 10 sek, 97 pistettä ei aspergeria

Vierailija
31/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sillä diagnoosilla teet kun mitä ilmeisemmin pärjäät elämässä. Sulla on perhekin.

En pärjää. En ole esimerkiksi töissä. Toivoisin diagnoosin myötä ehkä löytyvän keinojs pärjätä paremmin ja päästä mm. työrlämään. Alkujaan minunkin on leikattu my-onhelmaiseksi, mutta sen puolen hoidosta ei ole apua ollut,

Vierailija
32/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 57 sekuntia ja testipistemääräsi on 91 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Vierailija
33/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 ja ei aspergeria. Monia piirteitä minulla kyllä on, jotka monesti liitetään as-diagnoosiin.

Olen pikkutarkka, tutkijatyyppinen, kielellisesti lahjakas, omalaatuiseksi hyvin usein sanottu henkilö, uppoudun harrastuksiini 110-prosenttiseksi muun maailman unohtaen enkä saa aikaiseksi juuri mitään, jos en ole käsillä olevasta aiheesta kiinnostunut. En kuitenkaan ole erityisen epäsosiaalinen eikä minulla ole ikinä ollut vaikeuksia muiden ihmisten aikeiden "lukemisessa".

Sen verran kuitenkin on noita as-henkilöille tyypillisiä piirteitä, että en itsekään ihmettelisi jos sellainen minulla joskus diagnosoitaisiin.

Vierailija
34/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

122 pistettä. Toisaalta vahvasti introvertillä on samoja piirteitä.

Minä sain 119, mutta pidän itseäni vain introverttinä. En esim. ole yhden asian ihminen enkä pidä rutiineista.

Vierailija
35/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

89, ei aspergerin piirteitä. Aikaa meni 2 min 23s.

Vierailija
36/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 56 sekuntia ja testipistemääräsi on 109 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa."

Ei ole koskaan tutkittukaan, mutta kyllä välillä mielessä on käynyt, että joku syndrooma pitää olla meikäläisellä. Normaali nyt en ainaskaan ole.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
37/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

131 ei diagnoosia

Vierailija
38/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 13 sekuntia ja testipistemääräsi on 120 eli sinussa on piirteitä, jotka ovat tyypillisiä Asperger-henkilöille."

Ei diagnoosia.

Mulle tuli melkein sama tulos.

Toisaalta, useilla introverteilla on "aspergerpiirteitä" ilman syndromaa.

En ole assi. Voin sanoa tämän, sillä tunnen muutaman assin. Heillä ei ole kykyä itsereflektioon.

Vierailija
39/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

72. 3 min 33 s.

Vierailija
40/90 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käytit testin tekemiseen 11 minuuttia 44 sekuntia ja testipistemääräsi on 80 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa."

En oikeasti käyttänyt noin paljoa aika, tein muuta samalla 😅

Ei mulla ole assia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi