Paljonko saat pisteitä tästä aspergertestistä
http://xestia.net/testit/asperger.php
Ja onko sinulla diagnosoitu tai jotain muuta neurokirjoon kuuluvaa diagnoosia?
Kommentit (90)
Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 58 sekuntia ja testipistemääräsi on 124 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.
Löytyy kyllä muita diagnooseja mutta ei tuota.
Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 30 sekuntia ja testipistemääräsi on 98 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
- En epäillytkään, mutta olen mt-ongelmainen: masennusta ja muuta.
Huomasiko kukaan lähteekö tuon testin aika juoksemaan heti, kun avaa välilehden? En voi uskoa, että siinä olisi mennyt noin 5 minuuttia, mutta luin ketjun ennen kuin vaihdoin siihen välilehteen.
Sain 136 pistettä. Diagnoosia ei ole, mutta lähete asperger-tutkimuksiin on tehty. Lapsellani on asperger ja olen hyvin samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Sain 136 pistettä. Diagnoosia ei ole, mutta lähete asperger-tutkimuksiin on tehty. Lapsellani on asperger ja olen hyvin samanlainen.
Mitä sä sillä diagnoosilla teet kun mitä ilmeisemmin pärjäät elämässä. Sulla on perhekin.
Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 9 sekuntia ja testipistemääräsi on 98 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
Terveydenhuoltoalan ammattilaiset, opettajat jne. eivät ole koskaan edes epäilleet, että olisin as mutta joskus joiltain työkavereilta tms. on tullut "hyväntahtoisia" epäilyjä siitä, että minulla on varmaan asperger. Naisena on joskus vaikeaa poiketa vähänkään siitä sallitusta muotista ilman, että sitä yritetään heti selittää nepsy-puolen ongelmilla tai vastaavilla. Tämä oli huomattavissa varsinkin silloin, kun olin parikymppinen.
121 pistettä. En tiedä, onko vai ei, ei täällä tutkita. Minut on leimattu vaan mt-potilaaksi.
"Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 43 sekuntia ja testipistemääräsi on 124 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."
Ei ole diagnoosia, mutta kämppiksellä on asperger ja meissä on todella paljon samaa. Uskon että saisin diagnoosin jos lähtisin sitä hakemaan, mutta minulla on jo kaksisuuntainen mielialahäiriö -diagnoosi. Yritän olla kuitenkin työelämässä mukana.
7 min 10 sek, 97 pistettä ei aspergeria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sillä diagnoosilla teet kun mitä ilmeisemmin pärjäät elämässä. Sulla on perhekin.
En pärjää. En ole esimerkiksi töissä. Toivoisin diagnoosin myötä ehkä löytyvän keinojs pärjätä paremmin ja päästä mm. työrlämään. Alkujaan minunkin on leikattu my-onhelmaiseksi, mutta sen puolen hoidosta ei ole apua ollut,
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 57 sekuntia ja testipistemääräsi on 91 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
99 ja ei aspergeria. Monia piirteitä minulla kyllä on, jotka monesti liitetään as-diagnoosiin.
Olen pikkutarkka, tutkijatyyppinen, kielellisesti lahjakas, omalaatuiseksi hyvin usein sanottu henkilö, uppoudun harrastuksiini 110-prosenttiseksi muun maailman unohtaen enkä saa aikaiseksi juuri mitään, jos en ole käsillä olevasta aiheesta kiinnostunut. En kuitenkaan ole erityisen epäsosiaalinen eikä minulla ole ikinä ollut vaikeuksia muiden ihmisten aikeiden "lukemisessa".
Sen verran kuitenkin on noita as-henkilöille tyypillisiä piirteitä, että en itsekään ihmettelisi jos sellainen minulla joskus diagnosoitaisiin.
Vierailija kirjoitti:
122 pistettä. Toisaalta vahvasti introvertillä on samoja piirteitä.
Minä sain 119, mutta pidän itseäni vain introverttinä. En esim. ole yhden asian ihminen enkä pidä rutiineista.
89, ei aspergerin piirteitä. Aikaa meni 2 min 23s.
"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 56 sekuntia ja testipistemääräsi on 109 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa."
Ei ole koskaan tutkittukaan, mutta kyllä välillä mielessä on käynyt, että joku syndrooma pitää olla meikäläisellä. Normaali nyt en ainaskaan ole.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 13 sekuntia ja testipistemääräsi on 120 eli sinussa on piirteitä, jotka ovat tyypillisiä Asperger-henkilöille."
Ei diagnoosia.
Mulle tuli melkein sama tulos.
Toisaalta, useilla introverteilla on "aspergerpiirteitä" ilman syndromaa.
En ole assi. Voin sanoa tämän, sillä tunnen muutaman assin. Heillä ei ole kykyä itsereflektioon.
"Käytit testin tekemiseen 11 minuuttia 44 sekuntia ja testipistemääräsi on 80 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa."
En oikeasti käyttänyt noin paljoa aika, tein muuta samalla 😅
Ei mulla ole assia.
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 57 sekuntia ja testipistemääräsi on 59 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 . Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!