Alle kolmekymppiset naiset alkaneet mediatietojen mukaan etsiä Tinderistä 45+ miehiä kun haluavat perustaa perheen. Vireät ja menestyneet miehet kiinnostaa.
Kommentit (627)
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman yli 40 vuotias. Nyt on käynyt niin että kaksi parikymppistä naista on lähentynyt minua harrastuksen kautta. Kummankin ole tuntenut yli vuoden ennen kuin mitään on tapahtunut. Olen naimisissa ja en tietenkään näihin sen kummemmin reagoi. Enkä todellakaan lähtisi toiselle kierrokselle vaikka olisin sinkku. En suoraan sanoen ymmärrä mitä ne muassa näkee.
Nuoret naiset haluavat joskus testailla viehätysvoimaansa turvallisesti vanhempien miesten kanssa. Sitten, kun saavat ukon pään sekaisin, niin onkin aika taas lähteä tuoreen itsetuntobuustin voimalla kohti uusia seikkailuja oman ikäisten seuraan. Hyvä, ettet ole lähtenyt touhuun mukaan millään tavalla.
Taas joku 45+ mies metsästämässä nuorta LIHAA. Etkö jo usko, ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku news flash, että naisista about 99% ovat tunteettomia ja pinnallisia materialistia, joita kiinnostaa miehessä ainoastaan raha?
Juupa juu. Suomalaiset naiset ovat sitten niiiiiin kamalia loisia. Jostain syystä käyvät kuitenkin töissä sekä hoitavat kodin ja lapset. Mutta on ne silti jotenkin ihan hirveitä.
Suomalaisten naisten "työssäkäynti" on kulkea julkeanpuolen käsienheiluttelu & suun aukomis-"työpaikoissa" lojumassa verovaroilla. On eräänlainen koko maan kattava naisten päivähoitopaikka, jossa niitä pidetään iltapäivät säilytyksessä kun miehet kulkevat oikeissa töissä.
Haluat siis elää yhteiskunnassa, jossa ei ole sairaaloita, päiväkoteja, kouluja, kirjastoja tai vanhainkoteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki näihin mediatietoihin?
Ei ole mitään mediatietoja. Tämähän on ihan vaan ap:n omia satuja, kun ap:lla on 50 villitys, eikä kukaan nuori nainen enää huoli.
Ei kukaan nainen häntä huoli. Ei edes kahdeksankymppinen.
Johtuu siitä, että naiset ovat henkisesti tasapainoisempia kuin ap. Jos tulee häikkää, kuten nykyään monille tulee (ei vähiten naisvihan ja lisääntymispaineen ja työstressin vuoksi) , naiset hoitavat itsensä kuntoon.
Mutta tämä ap-Jammu-setämies, hän ei ole ikinä myöntänyt, että nuppinsa on pahasti kipeä.
Ei hän töihin menosta ja rahasta jankkaisi, ellei olisi psyykkisesti kykenemätön huolehtimaan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Minulla on nuorempi vakirakastaja. Nelikymppinen. Vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin erikseen. On hellyyttä, seksiä, kaikkea ihanaa.
Lienee selvää, miksei naisen kannata ottaa vanhaa: vanhemmat miehet eivät halua eivätkä pysty.
Haluaisinpa nähdä nuo "mediatiedot". Eipä taida löytyä.
Jankuttakaa mitä jankutatte, ei kukaan niin tyhmä ole, että ottaa vanhan miehen koska palstayli käskee.
N50+"Mä oon jonkun ukon vakkaripano ja proud of it."
Ei hlvtti. Vain suomalainen nainen voi olla noon tyhmä.
Vakkaripano voi kuule olla paaaljon parempi kuin perusparisuhde.
Harmi vaan kun liian moni tyrkyllä olijoista on ukkomiehiä...no tämäkin kertoo siitä miksi kannattaa sinkkuna pysyä :D
Miehet eivät ymmärrä, että monet eronneet naiset eivät enää halua asua yhdessä miehen kanssa. Heillä on oma asunto ja toimeentulo. Minäkin olen suhteessa nuoremman miehen kanssa, jota tapailen pari kertaa viikossa. En odota tämän olevan ikuista. Vanhempaa miestä en vaivoikseni ota, sillä en halua enää kotiorjaksi.
Sen takia eivät ymmärrä kun laadukas mies nyt tuskin on missään tekemisissä keski-ikäisen eronneiden naisten kanssa.
Itse olen 39v mies ja naiskohderyhmä on 18-28v. Ihan helposti niitä saab. Ei tarvii kun mennä ulkomaille. Eivät ole maksullisia.
Ei tarvi ulkomaillekaan mennä. Minulla on tintussa ikähaarukkana 25-55, ylivoimaisesti eniten matcheja tulee 25-33 vuotiailta. Oli ennen 18-55, parin 19-vuotiaan kanssa kävin kaljalla ja yksi laittoikin matchin jälkeen suoraan et taidan sittenkin olla vähän vanha hänelle. Kieltämättä kyllä tuollainen teini on jotenkin niin lapsen oloinen että en kyllä oikein jaksa innostua. 25+ on parempi.
T. M41
Jännä juttu. Minun kaveriporukka koostuu 26-34v. naisista. Moni näistä naisista on kokeillut sinkkuaikoinaan Tinderiä, yleisin asetettu ikähaarukka oli n. plus-miinus 6 vuotta. Yksikään näistä naisista ei kertonut käyneensä treffeillä YLI nelikymppisen miehen kanssa. Ylipäätään useimmat naiset etsivät suht oman ikäistä seuraa. Mutta ilmeisesti palstapapat deittailevat Mikämikä-maassa.
Niinpä. On kyllä todella jännä juttu että sinun kaveriporukkasi ei olekaan sama asia kuin jokainen nainen Suomessa. Todella, todella jännä. Mistäköhän sellainen voisi johtua?
Jaa nyt muuten valehtelin. Toinen noista 19-vuotiaista oli ihan random-baariseuraa jonka kanssa kävin sitten vielä toistekin ulkona. Toinen oli tintusta.
T. M41
Tuota roolia voit vetää vain AV-palstalla. Oikeassa elämässä et pääse treffeille minkään ikäisen naisen kanssa.
Hehehe, ja kuitenkin se on itsestäänselvyys että 50v tantoilla ihan oikeasti on jotain nuoria kolleja panokavereina.
Tuota että joku nuori nainen on kiinnostunut vanhemmasta miehestä nyt edes näkee joskus oikeassa elämässä.
Yksi miespuolinen kaverini seurusteli 25-vuotiaana 50-vuotiaan naisen kanssa. He olivat yhdessä muutaman vuoden. Samoin yhden ystäväni äidillä oli yli 20 vuotta nuorempi miesystävä, toisen tuttavan isäpuoli oli 15 vuotta vaimoaan nuorempi. Työkaverin mies on myös 15 vuotta vaimoaan nuorempi. Kyllä näitä on.
Etpä pystynyt, Lasse, taaskaan kertomaan, kuinka minä sinusta ja sinun rahoistasi parisuhteessa hyötyisin. MOT.
391
Vierailija kirjoitti:
Kiva sitten käydä vielä 20 vuotta töissä, kun se ukko on eläkkeellä. Kun itse pääsee vihdoin eläkkeelle, voikin ryhtyä omaishoitajaksi.
Hahhah. Luitko siitä juristista, joka ajatteli tienata mukavan summan lupaamalla 93-vuotiaalle mummelille 900 euroa kuukaudessa koko tämän loppuelämän, jos vastineeksi tämän kuoltua saan mummelin talon itselleen? Mummeli allekirjoitti sopimuksen ja juristi itse kerkisi kuolemaan 70 vuotiaana, mummelin vielä eläessä ja juristin perikunta joutui edelleen maksamaan sen 900 kuussa mummelille, joka lopulta eli 122-vuotiaaksi. Että aina ei kannata etukäteen olettaa jonkun elinikää, eikä myöskään sitä missä kunnossa hän vanhuudenpäivänsä viettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassuja väitteitä.
Etsin pitkään lisääntymishaluista miestä, ja kun en löytänyt, tein lapset yksin. Nyt en etsi enää miestä, mihin minä enää miestä muka tarvitsisin. Rikas tai köyhä, yhdentekevää. Nuorena totesin, että kyllä minulle kelpaa vaikka työtönkin mies, mutta jos hän elää minun tuloillani, saa hän siivota kodin, hoitaa ne yhteiset lapset ja laittaa ruoan valmiiksi kun tulen töistä. Kyllä minun tuloillani perheen elättää. Mutta nyt on tosiaan lapset tehty ihan itse klinikan avustuksella, eikä enää ole tarvetta minkäänlaiselle parisuhteelle.
Jos miehet ovat liian nirsoja, tekevät naiset lapset itsekseen. Klinikoilla kyllä riittää sukusoluja.
Ehket sinä tarvitse, mutta lapselle miehestä olisi voinut olla hyötyä
Ei mistä tahansa joutavasta ukosta ole isäksi.
Katsos kun kasvattaminen on hyvin pitkälti paitsi raakaa hoivatyötä, myös hyvän esimerkin antamista. Kuka nyt haluaisi lapsilleen tuollaisen tuilla loisivan, naisia vihaavan, rasistisen ja kaikilla elämän osa-alueilla epäonnistuneen miehen mallin?
Jos haluaisi, noita on siltojen ja veneiden aluset täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis käytännössä asutaan yhdessä. Rakastaja ei ole sama kuin vakipano.
Tosin vakipanoksikaan en vanhaa miestä huolisi. N50+Sun mielessä olet sen rakastaja. Mies kun saunaillassa kertoo susta kavereille niin oot vakkaripillu. Siis jos ollenkaan kehtaa tuoda sen esille että sillä on joku mummo pano.
Sori vaan, tavataan sen vanhempia, sisaruksia ja kavereita yhdessä. Oon ihana ja kuuma nainen, mua kehtaa esitellä ylpeänä.
Mun tahdissa ei katsos ukkelit pärjäisikään.
Ottaako koville?
Toivottavasti muutkin naiset rohkaistuu seurusteleen nuorempien kanssa. Ei tarvi kestää mitään puolilöysää ährääjää. Ymmärrät varmasti. Nuorella stondis on herkässä ja todella kova.
Onhan meillä tietysti muutakin kuin seksiä...mutta kyllä se seksi vain on hyvää!
N50+Ihan hyvä ehdotus mutta älkää lähestykö ketä tahansa nuorempaa miestä, vaan antakaa heidän tehdä itse aloite. Suurin osa meistä etsii kuitenkin omanikäistä seuraa.
M25
"Juttelitteko koulussa myös niiden kilttien poikien kanssa?"
"Nainen, mikset tee aloitetta?"
"Mies huolii naisen minkä tahansa, kunhan se on elävä"
Ikätoveriesi mietteitä.
et mitenkään enkä minä sinusta joten ollaan erillään
Mikäs siinä. Olen myös tinderissä huomannut, miten nuoret miehet tavoittelevat tällaista 40 v. naista. Että jokainen siellä vapaasti kantta vakkaansa valitsee...
Hyvin harva mies on iskussa 50 kymppisenä. Näyttävät rupsahtaneilta kääköiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45+ mies on jo auttamatta liian vanha isäksi, siittiöt eivät ole enää hyvälaatuisia. Harva nuori nainen muutenkaan syttyy ikämiehistä.
Vanhemmissa miehissä yksilölliset erot voivat olla joidenkin asioiden osalta todella suuria, on äärimmäisen epäoikeudenmukaista ja leimaavaa puhua vanhemmista miehistä ikään kuin yhtenäisenä joukkona.
Joku ehkä 1% yli 40-vuotiaista miehistä on nuorten naisten mielestä kiinnostavia. Jos miehessä ei ole tyyliin Viggo Mortensen tasoista AKUISEN viisaan miehen karismaa ja komeutta, joka ei myöskään pelkillä sanoilla yritä kohottaa itseään muiden yläpuolelle, niin turha luulla että menestystä naismarkkinoilla on luvassa.
Mielestäni on typerää antaa miehille turhaa toivoa, kun kuitenkin vain äärimmäisen pieni osa vanhemmista miehistä kiinnostaa nuoria naisia. Hyviä naisia löytyisi sieltä omastakin ikäryhmästä, ja olisi paljon todennäköisempää rakentaa tasapainoinen pysyvä suhde oman ikäluokan yksilön kanssa. Mutta jos ei kelpaa, niin sitten ei pidä itkeä yksinäisyyttään.
Edeltävässä kommentissa oli kyse siitä, että voivatko vanhemmat miehet tehdä lapsia ja suoriutua isyyden velvoitteista, ja kyllä se kuitenkin on niin, että osa pystyy tai pystyisi, jos tarve vaatii. Vanhempien miesten kohdalla yksilölliset erot ovat suuremmat kuin nuorilla miehillä, joten en kannustaisi tällaiseen yleisesti torjuvaan asenteeseen. Mutta se on sitten jokaisen oma asia, millaiseen ihmiseen tuntee vetoa, siihen en ota mitään kantaa.
Minkäs ikäinen on Petri Nygård?
En ikinä niin vanhan näköistä ukkoa ole huolinut, ja olen 54. Sinkkuna olin pidempään viimeksi 1984.
Vireä on attribuutti, jota käytetään kahdeksankymppisistä. Moni neljävitonen mies on huonommassa kunnossa kuin 85-vuotias isäni. Isääni voisi sanoa vireäksi. Meni juuri uusiin naimisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Olen myös tinderissä huomannut, miten nuoret miehet tavoittelevat tällaista 40 v. naista. Että jokainen siellä vapaasti kantta vakkaansa valitsee...
Hyvin harva mies on iskussa 50 kymppisenä. Näyttävät rupsahtaneilta kääköiltä.
Maailmassa ei varmaan ole yhtään naista joilta joku mies ei vonkaisi Tinderissä seksiä. Se ei ole mikään meriitti. Tässä nyt on ennemminkin kyse siitä että vanhemmat miehet luulevat kelpaavansa ikuisesti nuoremmille naisille kaikkiin tarkoituksiin. Rupsahtaneita on sekä naisissa että miehissä. N48.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis käytännössä asutaan yhdessä. Rakastaja ei ole sama kuin vakipano.
Tosin vakipanoksikaan en vanhaa miestä huolisi. N50+Sun mielessä olet sen rakastaja. Mies kun saunaillassa kertoo susta kavereille niin oot vakkaripillu. Siis jos ollenkaan kehtaa tuoda sen esille että sillä on joku mummo pano.
Sori vaan, tavataan sen vanhempia, sisaruksia ja kavereita yhdessä. Oon ihana ja kuuma nainen, mua kehtaa esitellä ylpeänä.
Mun tahdissa ei katsos ukkelit pärjäisikään.
Ottaako koville?
Toivottavasti muutkin naiset rohkaistuu seurusteleen nuorempien kanssa. Ei tarvi kestää mitään puolilöysää ährääjää. Ymmärrät varmasti. Nuorella stondis on herkässä ja todella kova.
Onhan meillä tietysti muutakin kuin seksiä...mutta kyllä se seksi vain on hyvää!
N50+Ihan hyvä ehdotus mutta älkää lähestykö ketä tahansa nuorempaa miestä, vaan antakaa heidän tehdä itse aloite. Suurin osa meistä etsii kuitenkin omanikäistä seuraa.
M25
Hassu juttu, en tehnyt aloitetta nuoren rakastajani suhteen. En myöskään aiemman FWB:ni jne. Ei ollut käynyt edes mielessä, että etsisin nuorempaa. Elämä kuljettaa joskus yllättävästi.
Seurustelkaa kenen ja minkä ikäisen kanssa huvittaa. Seksistä kiinnostuneelle naiselle vain harvoin on iloa esim. yli 50-vuotiaasta miehestä. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45+ mies on jo auttamatta liian vanha isäksi, siittiöt eivät ole enää hyvälaatuisia. Harva nuori nainen muutenkaan syttyy ikämiehistä.
Vanhemmissa miehissä yksilölliset erot voivat olla joidenkin asioiden osalta todella suuria, on äärimmäisen epäoikeudenmukaista ja leimaavaa puhua vanhemmista miehistä ikään kuin yhtenäisenä joukkona.
Joku ehkä 1% yli 40-vuotiaista miehistä on nuorten naisten mielestä kiinnostavia. Jos miehessä ei ole tyyliin Viggo Mortensen tasoista AKUISEN viisaan miehen karismaa ja komeutta, joka ei myöskään pelkillä sanoilla yritä kohottaa itseään muiden yläpuolelle, niin turha luulla että menestystä naismarkkinoilla on luvassa.
Mielestäni on typerää antaa miehille turhaa toivoa, kun kuitenkin vain äärimmäisen pieni osa vanhemmista miehistä kiinnostaa nuoria naisia. Hyviä naisia löytyisi sieltä omastakin ikäryhmästä, ja olisi paljon todennäköisempää rakentaa tasapainoinen pysyvä suhde oman ikäluokan yksilön kanssa. Mutta jos ei kelpaa, niin sitten ei pidä itkeä yksinäisyyttään.
Edeltävässä kommentissa oli kyse siitä, että voivatko vanhemmat miehet tehdä lapsia ja suoriutua isyyden velvoitteista, ja kyllä se kuitenkin on niin, että osa pystyy tai pystyisi, jos tarve vaatii. Vanhempien miesten kohdalla yksilölliset erot ovat suuremmat kuin nuorilla miehillä, joten en kannustaisi tällaiseen yleisesti torjuvaan asenteeseen. Mutta se on sitten jokaisen oma asia, millaiseen ihmiseen tuntee vetoa, siihen en ota mitään kantaa.
Kyllähän vanhemmat naisetkin voisivat kantaa lasta kohdussaan luovutetulla munasolulla ja varmasti moni jaksaisi vielä lastakin hoitaa. Se vaan, että kyllä vanhat ihmiset pikkulasten vanhempina on jotain niin luonnotonta... Kyllä lapset kuuluu hankkia parhaimmassa hedelmällisessä iässä, näin annetaan lapselle terveimmät geenit ja muutenkin hyvä alku. Vanhempien kuuluu olla energisiä, terveitä ja oishan se nyt hienoa, että vanhempi olisi mukana lapsensa elämässä vielä vuosikymmeninä eteenpäinkin, toisin kuin mummo-äiti tai pappa-isä ei voi olla. Toki nuorempikin vanhempi voi kuolla ennen aikojaan, mutta todennäköisyydet huomioon ottaen, suurin osa ihmisistä elää vanhuuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä muoti alkaa näkyä. Miehen veli on nyt 42 ja hän on tinderöinyt ahkerasti 5 vuotta. Fiksu hyvässä työssä oleva mies. Täytyy myöntää, ettei hän ole ehkä erityisen komea. Ainoa toive hänellä on, ettei nainen ole ylipainoinen. Pääsee kuulemma hyvin harvoin edes treffeille. Usein ihmettelen, miksei niin hyvä mies kelpaa.
Eli ruma ja vielä varmasti läskikin, mutta naisen pitää olla hoikka. Siinä sulle vastaus, pinnallinen pelle ei ole kauhean haluttu. Ja jos ei mikään kelpaa niin sitten jääkin ilman, se on voi voi.
Eli lisäksi tylsä, sieluton ja mahdollisesti vielä huumorintajuton 13/12ssa jurottaja. Sosiaaliset taidot olemattomat. Kauniimmin sanottuna epäkiinnostava ja mielenkiinnoton. Ei mitään tarjottavaa naiselle.
Huom: vaikka olisi muuten paperilla ihan ok perttiperusinsinööri, niin hyvin harva tällainen reppana on mielenkiintoinen ihminen ja/tai (seksuaalisesti) sytyttävä persoona.
Toki varmasti tämäkin hyvävelikulta ainakin omasta ja läheistensä mielestä aivan ainutlaatuinen saalis ja uniikki lumihiutale. ;'D
Jos +45 mies on sinkku markkinoilla on se joko 1) peräkammarinpoika 2) eronnut 3) karannut , ja jos on kahta edellistä, on sillä vielä teini-ikäisiä lapsia elätetyävänään
Mikään näistä ei ei ole mikään meriitti nuorten naisten markkinoilla
Mitä nämä setämiehet oikein luulee ja missä todellisuudessa oikein elävät. Jossain hyvin harhaisessa
Vierailija kirjoitti:
Jos +45 mies on sinkku markkinoilla on se joko 1) peräkammarinpoika 2) eronnut 3) karannut , ja jos on kahta edellistä, on sillä vielä teini-ikäisiä lapsia elätetyävänään
Mikään näistä ei ei ole mikään meriitti nuorten naisten markkinoilla
Mitä nämä setämiehet oikein luulee ja missä todellisuudessa oikein elävät. Jossain hyvin harhaisessa
4) etsii satunnaista yöseuraa. Se tuntuu ainakin toimivan.
T. M41
Nojaa, ehkä nainen vaan tietää että kuitenkin joutuu tukemaan tai jeesaamaan jossakin vaiheessa jos mies on aina p.a.