Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle kolmekymppiset naiset alkaneet mediatietojen mukaan etsiä Tinderistä 45+ miehiä kun haluavat perustaa perheen. Vireät ja menestyneet miehet kiinnostaa.

Vierailija
08.02.2020 |

Ikä ei ole este jos kemiat toimii

Kommentit (627)

Vierailija
381/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sperm*an laatu alkaa radikaalisti laskemaan 30-vuotiaana, joten luonto on ollut viisas kun nuoret naiset hylkii luonnostaan vanhoja , eli yli 30-vuotiaita ukkoja. Se on biologiaa

Vierailija
382/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos +45 mies on sinkku markkinoilla on se joko 1) peräkammarinpoika 2) eronnut 3) karannut , ja jos on kahta edellistä, on sillä vielä teini-ikäisiä lapsia elätetyävänään

Mikään näistä ei ei ole mikään meriitti nuorten naisten markkinoilla

Mitä nämä setämiehet oikein luulee ja missä todellisuudessa oikein elävät. Jossain hyvin harhaisessa

4) etsii satunnaista yöseuraa. Se tuntuu ainakin toimivan.

T. M41

Ne jotka oikeasti saavat eivät viihdy Mamma palstalla, Sori, mutta ei ole uskottava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Minulla on nuorempi vakirakastaja. Nelikymppinen. Vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin erikseen. On hellyyttä, seksiä, kaikkea ihanaa.

Lienee selvää, miksei naisen kannata ottaa vanhaa: vanhemmat miehet eivät halua eivätkä pysty.

Haluaisinpa nähdä nuo "mediatiedot". Eipä taida löytyä.

Jankuttakaa mitä jankutatte, ei kukaan niin tyhmä ole, että ottaa vanhan miehen koska palstayli käskee.

N50+

"Mä oon jonkun ukon vakkaripano ja proud of it."

Ei hlvtti. Vain suomalainen nainen voi olla noon tyhmä.

Vakkaripano voi kuule olla paaaljon parempi kuin perusparisuhde.

Harmi vaan kun liian moni tyrkyllä olijoista on ukkomiehiä...no tämäkin kertoo siitä miksi kannattaa sinkkuna pysyä :D

Miehet eivät ymmärrä, että monet eronneet naiset eivät enää halua asua yhdessä miehen kanssa. Heillä on oma asunto ja toimeentulo. Minäkin olen suhteessa nuoremman miehen kanssa, jota tapailen pari kertaa viikossa. En odota tämän olevan ikuista. Vanhempaa miestä en vaivoikseni ota, sillä en halua enää kotiorjaksi.

Sen takia eivät ymmärrä kun laadukas mies nyt tuskin on missään tekemisissä keski-ikäisen eronneiden naisten kanssa.

Itse olen 39v mies ja naiskohderyhmä on 18-28v. Ihan helposti niitä saab. Ei tarvii kun mennä ulkomaille. Eivät ole maksullisia.

Ei tarvi ulkomaillekaan mennä. Minulla on tintussa ikähaarukkana 25-55, ylivoimaisesti eniten matcheja tulee 25-33 vuotiailta. Oli ennen 18-55, parin 19-vuotiaan kanssa kävin kaljalla ja yksi laittoikin matchin jälkeen suoraan et taidan sittenkin olla vähän vanha hänelle. Kieltämättä kyllä tuollainen teini on jotenkin niin lapsen oloinen että en kyllä oikein jaksa innostua. 25+ on parempi.

T. M41

Jännä juttu. Minun kaveriporukka koostuu 26-34v. naisista. Moni näistä naisista on kokeillut sinkkuaikoinaan Tinderiä, yleisin asetettu ikähaarukka oli n. plus-miinus 6 vuotta. Yksikään näistä naisista ei kertonut käyneensä treffeillä YLI nelikymppisen miehen kanssa. Ylipäätään useimmat naiset etsivät suht oman ikäistä seuraa. Mutta ilmeisesti palstapapat deittailevat Mikämikä-maassa.

Niinpä. On kyllä todella jännä juttu että sinun kaveriporukkasi ei olekaan sama asia kuin jokainen nainen Suomessa. Todella, todella jännä. Mistäköhän sellainen voisi johtua?

Jaa nyt muuten valehtelin. Toinen noista 19-vuotiaista oli ihan random-baariseuraa jonka kanssa kävin sitten vielä toistekin ulkona. Toinen oli tintusta.

T. M41

Tuota roolia voit vetää vain AV-palstalla. Oikeassa elämässä et pääse treffeille minkään ikäisen naisen kanssa.

Huomenna taas. Vituttaako nami nami?

Oikeasti, miten tyhmä sinä oikein olet? Kuvitteletko tosiaan että Suomessa ei ole ainuttakaan alle kolmekymppistä naista joka lähtisi ulos nelikymppisten kanssa? Onko sinulla joku sairaus vai johtuuko tämä tosiaan ihan vaan synnynnäisestä tyhmyydestä?

T. M41

Ei ne kaltaistesi henkisesti kehityksessä jälkeenjääneiden kanssa mene treffeille. Vanhemman miehen tulee olla komea, fiksu, henkisesti kypsä, karismaattinen, mielellään ehkä jopa varakas (eli kaikkea mitä sinä et ole) jotta nuorempia naisia kiinnostaisi.

Tai voihan tietty sellaiset plösöt WhiteTrash-pizzikset olla sun tasoa.

Vierailija
384/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos +45 mies on sinkku markkinoilla on se joko 1) peräkammarinpoika 2) eronnut 3) karannut , ja jos on kahta edellistä, on sillä vielä teini-ikäisiä lapsia elätetyävänään

Mitä nämä setämiehet oikein luulee ja missä todellisuudessa oikein elävät. Jossain hyvin harhaisessa

T. M41

Ne jotka oikeasti saavat eivät viihdy Mamma palstalla, Sori, mutta ei ole uskottava

No minä ainakin viihdyn. Kiva käydä katselemassa mitä tarkoittaa toksinen naisellisuus, tämän jälkeen arvostaa aina oikeita naisia niin paljon enemmän.

Sinun uskomuksesi eivät minua kiinnosta pätkääkään. Täältäkin joskus muinaisuudessa sai vielä jotain fiksuakin juttuseuraa, ja jopa treffiseuraa mutta nykyään tämä on kyllä sellainen kusiputka ja ihmisjätteen kaatopaikka että edes minä en lähtisi sitä tonkimaan 😂

T. M41

T. M41

Ja juurikin todistit tuon edellisen henkilön väitteen todeksi

-eri-

Vierailija
385/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45+ mies on jo auttamatta liian vanha isäksi, siittiöt eivät ole enää hyvälaatuisia. Harva nuori nainen muutenkaan syttyy ikämiehistä. 

Vanhemmissa miehissä yksilölliset erot voivat olla joidenkin asioiden osalta todella suuria, on äärimmäisen epäoikeudenmukaista ja leimaavaa puhua vanhemmista miehistä ikään kuin yhtenäisenä joukkona.

Joku ehkä 1% yli 40-vuotiaista miehistä on nuorten naisten mielestä kiinnostavia. Jos miehessä ei ole tyyliin Viggo Mortensen tasoista AKUISEN viisaan miehen karismaa ja komeutta, joka ei myöskään pelkillä sanoilla yritä kohottaa itseään muiden yläpuolelle, niin turha luulla että menestystä naismarkkinoilla on luvassa.

Mielestäni on typerää antaa miehille turhaa toivoa, kun kuitenkin vain äärimmäisen pieni osa vanhemmista miehistä kiinnostaa nuoria naisia. Hyviä naisia löytyisi sieltä omastakin ikäryhmästä, ja olisi paljon todennäköisempää rakentaa tasapainoinen pysyvä suhde oman ikäluokan yksilön kanssa. Mutta jos ei kelpaa, niin sitten ei pidä itkeä yksinäisyyttään.

Totuus taitaa olla jotain 15% luokkaa. Tuon päättelen siitä että n. 10% avioliitoissa nainen on rutkasti nuorempi. Lisäksi on miehiä jotka kelpaisivat nuorille mutta heillä on vanha nainen.

Kuitenkin av mammojen satumaailmassa toi prosentti on 0.00001% luokkaa ja silloinkin nainen pitää miestä täysin vastenmielisenä.

Lähde, kiitos.

Wikipediasta luin.

Vierailija
386/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Minulla on nuorempi vakirakastaja. Nelikymppinen. Vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin erikseen. On hellyyttä, seksiä, kaikkea ihanaa.

Lienee selvää, miksei naisen kannata ottaa vanhaa: vanhemmat miehet eivät halua eivätkä pysty.

Jankuttakaa mitä jankutatte, ei kukaan niin tyhmä ole, että ottaa vanhan miehen koska palstayli käskee.

N50+

Harmi vaan kun liian moni tyrkyllä olijoista on ukkomiehiä...no tämäkin kertoo siitä miksi kannattaa sinkkuna pysyä :D

Miehet eivät ymmärrä, että monet eronneet naiset eivät enää halua asua yhdessä miehen kanssa. Heillä on oma asunto ja toimeentulo. Minäkin olen suhteessa nuoremman miehen kanssa, jota tapailen pari kertaa viikossa. En odota tämän olevan ikuista. Vanhempaa miestä en vaivoikseni ota, sillä en halua enää kotiorjaksi.

Sen takia eivät ymmärrä kun laadukas mies nyt tuskin on missään tekemisissä keski-ikäisen eronneiden naisten kanssa.

Itse olen 39v mies ja naiskohderyhmä on 18-28v. Ihan helposti niitä saab. Ei tarvii kun mennä ulkomaille. Eivät ole maksullisia.

Ei tarvi ulkomaillekaan mennä. Minulla on tintussa ikähaarukkana 25-55, ylivoimaisesti eniten matcheja tulee 25-33 vuotiailta. Oli ennen 18-55, parin 19-vuotiaan kanssa kävin kaljalla ja yksi laittoikin matchin jälkeen suoraan et taidan sittenkin olla vähän vanha hänelle. Kieltämättä kyllä tuollainen teini on jotenkin niin lapsen oloinen että en kyllä oikein jaksa innostua. 25+ on parempi.

T. M41

Jännä juttu. Minun kaveriporukka koostuu 26-34v. naisista. Moni näistä naisista on kokeillut sinkkuaikoinaan Tinderiä, yleisin asetettu ikähaarukka oli n. plus-miinus 6 vuotta. Yksikään näistä naisista ei kertonut käyneensä treffeillä YLI nelikymppisen miehen kanssa. Ylipäätään useimmat naiset etsivät suht oman ikäistä seuraa. Mutta ilmeisesti palstapapat deittailevat Mikämikä-maassa.

Niinpä. On kyllä todella jännä juttu että sinun kaveriporukkasi ei olekaan sama asia kuin jokainen nainen Suomessa. Todella, todella jännä. Mistäköhän sellainen voisi johtua?

Jaa nyt muuten valehtelin. Toinen noista 19-vuotiaista oli ihan random-baariseuraa jonka kanssa kävin sitten vielä toistekin ulkona. Toinen oli tintusta.

T. M41

Tuota roolia voit vetää vain AV-palstalla. Oikeassa elämässä et pääse treffeille minkään ikäisen naisen kanssa.

Oikeasti, miten tyhmä sinä oikein olet? Kuvitteletko tosiaan että Suomessa ei ole ainuttakaan alle kolmekymppistä naista joka lähtisi ulos nelikymppisten kanssa? Onko sinulla joku sairaus vai johtuuko tämä tosiaan ihan vaan synnynnäisestä tyhmyydestä?

T. M41

Ei ne kaltaistesi henkisesti kehityksessä jälkeenjääneiden kanssa mene treffeille. Vanhemman miehen tulee olla komea, fiksu, henkisesti kypsä, karismaattinen, mielellään ehkä jopa varakas (eli kaikkea mitä sinä et ole) jotta nuorempia naisia kiinnostaisi.

Tosiaankin en ole itseäni erityisen komeaksi koskaan mieltänyt mutta naiset kyllä ovat etenkin viime aikoina kovasti sellaiseksi kehuneet. Muuten kyllä täsmää kaikki. No varallisuutta en kyllä ole koskaan tuonut sen enempää ilmi mutta toki ammattini jo antaa ymmärtää että ihan pelkän tuulen huuhtoman perseen kanssa en ole treffeille lähdössä.

Sinäänsä jännää että jollekin oikeasti ottaa niin koville kun jokainen maailman nainen ei ajattelekaan kuin hän itse. Mistä moinen? Ei minua ainakaan haittaa pätkääkään jos joku nuorempi mies haluaa käydä ulkona 50+ naisten kanssa. Ja tosiaan onhan minulla itselläkin tintussa ylärajana 55. Välillä oon vetänyt sen kuuteenkymppiin jos on ollut lyhyt reissu eikä matcheja ole tullut.

Vierailija
387/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M41

No minä ainakin viihdyn. Kiva käydä katselemassa mitä tarkoittaa toksinen naisellisuus, tämän jälkeen arvostaa aina oikeita naisia niin paljon enemmän.

Sinun uskomuksesi eivät minua kiinnosta pätkääkään. Täältäkin joskus muinaisuudessa sai vielä jotain fiksuakin juttuseuraa, ja jopa treffiseuraa mutta nykyään tämä on kyllä sellainen kusiputka ja ihmisjätteen kaatopaikka että edes minä en lähtisi sitä tonkimaan 😂

T. M41

T. M41

-eri-

No en, vaan vääräksi. Etkö osaa lukea?

T. M41

Vierailija
388/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ajattelin toimia myös itse. 10v päästä olen 45 ja silloin omat lapset jo teinejä eli voin hyvin pistää alulle uuden perheen jonkun kivan 25-30v misun kanssa

T. Jo nyt menestynyt mies

Vierailija
389/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M41

Olen eri, mutta en minäkään usko sun juttuja pätkääkään. Ovat niin läpinäkyviä.

T. M41

T. M41

-eri-

No en, vaan vääräksi. Etkö osaa lukea?

T. M41

Vierailija
390/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä miehiä myös jotka tykkäävät vaan pyörittää lorttöjen k-karusellejä.

No minulle ainakin on täysin yhdentekevää montako muuta miestä jollain naisella on ollut minua ennen, jälkeen tai samaankin aikaan jos seksi vaan on hyvää. En ole hirveän ronkeli ulkonäönkään osalta, toki sen verran että pitää haluta sitä seksiä eli vähän joutuu karsimaan täysin oman maun vastaisia pois.

T. M41

Vierailija
391/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHEMPAA miestä? Miksi hakisin vanhaa miestä lasteni isäksi? Onko ap seonnut?

Jo sanat vireä ja nuorekas tuovat mieleen tekohampaita louskuttavan, kaljuuntuvan ukon. Hrrr.

Kuule ap, ei ole meidän vika jos et ole löytänyt naista ajoissa. Yksinäinen 45+ mies markkinoilla = jotain vikaa. Alkoholismi? Luonne?

Provoketjusi ovat hyödyttömiä.

Vierailija
392/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lois-Lassen u.l.i.naa, kun vaaditaan niinkin kohtuutonta asiaa, ettei tarvitsisi elättää miestä.

Silti Lois-Lässy vääntää sen aina nurin päin siten, että hän ei halua elättää pinnallista rahanperässäjuoksevaa naista, vakkei kyllä pystyisikään kun itsekin almujen varassa hädin tuskin kitkuttaa. (Eläminen nyt vain maksaa kaikille aikuisille jotain, lapsista ja perheestä puhumattakaan).

Kukaan normiälyinen ja itsenäinen omillaan toimeen tuleva nainen ei tätä odotakaan, koska tukien varassa sinnittelevä mies ei ole kenenkään oikeasti rahanperässä olevan naisen valinta. Miksi olisikaan?

Reaaliteetit eivät tätä puolla, vaan elättäjänetsijänaisella hakusessa on joku ökymiljonääriporvari, eikä tuikitavallinen mies puhtaasti rakkaudellisilla motiiveilla jakamaan arkea ja elämän kanssaan tasavertaisessa onnellisessa parisuhteessa.

Vierailija
393/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäinen plus miinus kaksi vuotta on sopiva. Haluan, että lasten isä jaksaa lasten kanssa ja on elossa, kun lapset aikuistuvat. Haluan, että aikanaan nautitaan lapsenlapsista yhdessä.

Vierailija
394/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VANHEMPAA miestä? Miksi hakisin vanhaa miestä lasteni isäksi? Onko ap seonnut?

Jo sanat vireä ja nuorekas tuovat mieleen tekohampaita louskuttavan, kaljuuntuvan ukon. Hrrr.

Kuule ap, ei ole meidän vika jos et ole löytänyt naista ajoissa. Yksinäinen 45+ mies markkinoilla = jotain vikaa. Alkoholismi? Luonne?

Provoketjusi ovat hyödyttömiä.

Miksi kuvittelet että koko maailma ajattelee kuten sinä?

Vierailija
395/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

T. M41

T. M41

T. M41

Setämiehen viagralla aikaan saatu 1/8 stond*s lurpahti kun kamala totuus iski vasten naamaa :D:D:D

Viagra on kyllä kiva aine. Ei sitä aika viitsi ottaa mutta joskus jos on hyvin aikaa niin kivaa vetää sellainen kuuden tunnin maraton-rakastelusessio. Yksi vakkari on varmaan edelleenkin ihan sukat sekaisin kun ei tajunnut mikä oikein iski. Ei taida riittää tusina kun mietin että montako kertaa hän mahtoi tulla sinä yönä 😊

Ai sinä vai buahahaaaa haha haaaas, huhuhuhuuuu, heeeeehehhehhe, ahahahahaaaaa

Ainoa uskottava Tässä "stoorissa" on Viagra, ja sitäkin olet saanut sydänvaivoihin

”Työperäisen stressin aiheuttaman tilapäisen erektiohäirion hoitoon” vai mitä siinä reseptissä mahtoikaan lukea... Tuttu lääkäri niin tietää toki mihin käyttöön ne oikeasti on.

Suosittelen muuten mammoillekin lämpimästi, kannattaa heittää ukoillenne että nyt tuli sellainen ”pro tipsi” makkarin puolelle että oksat pois. Tuo ei reseptillä paljoa maksa, väitän että mistään kaalimadoista ei saa niin hyvää hinta/laatusuhdetta kuin sildenafilista. Ei sitä tosiaan viitsi muutoin ottaa kuin jos tietää että on oikeasti koko yö aikaa peuhailla, muuten terveellä miehellä vaikutus on sen verran tehokas että se jatkuva stondis alkaa ketuttamaan jos sitä ei saa työntää jonnekin... 😘

Voi jessus sentään. Ei ole vielä tullut makkarin puolella tarvetta käyttää potenssilääkkeitä, joten käytä sinä vain ihan yksinäsi niitä ja säästä vinkkisi vanhainkotipalstalle. :D :D

Vierailija
396/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen mies markkinoilla = jotain vikaa

Jep, tarpeeksi isojen resurssien ja/tai statuksen puute.

Vierailija
397/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ajattelin toimia myös itse. 10v päästä olen 45 ja silloin omat lapset jo teinejä eli voin hyvin pistää alulle uuden perheen jonkun kivan 25-30v misun kanssa

T. Jo nyt menestynyt mies

Moni mies menee nykyisin thaimaaseen tuota varten. Eli suomalainen ak ka ulos ja nuori kiva thaityttö tilalle. Voi puhua ihan ilmiöstä.

Jep. Ex-mieheni alkoholisoituneet kaverit tekevät tätä. 'Akat' ovat lähteneet ajat sitten ulos ihan vapaaehtoisesti.

Vierailija
398/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin pelkän otsikon. 😂 Tämä on se ikäerourpå eiks? Nainen oletko ajatellut hakea seuraa yli 50-vuotiaista miehistä ja muita vastaavia. Huutista. No en oo.

Vierailija
399/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

T. M41

T. M41

T. M41

Setämiehen viagralla aikaan saatu 1/8 stond*s lurpahti kun kamala totuus iski vasten naamaa :D:D:D

Viagra on kyllä kiva aine. Ei sitä aika viitsi ottaa mutta joskus jos on hyvin aikaa niin kivaa vetää sellainen kuuden tunnin maraton-rakastelusessio. Yksi vakkari on varmaan edelleenkin ihan sukat sekaisin kun ei tajunnut mikä oikein iski. Ei taida riittää tusina kun mietin että montako kertaa hän mahtoi tulla sinä yönä 😊

Ai sinä vai buahahaaaa haha haaaas, huhuhuhuuuu, heeeeehehhehhe, ahahahahaaaaa

Ainoa uskottava Tässä "stoorissa" on Viagra, ja sitäkin olet saanut sydänvaivoihin

”Työperäisen stressin aiheuttaman tilapäisen erektiohäirion hoitoon” vai mitä siinä reseptissä mahtoikaan lukea... Tuttu lääkäri niin tietää toki mihin käyttöön ne oikeasti on.

Suosittelen muuten mammoillekin lämpimästi, kannattaa heittää ukoillenne että nyt tuli sellainen ”pro tipsi” makkarin puolelle että oksat pois. Tuo ei reseptillä paljoa maksa, väitän että mistään kaalimadoista ei saa niin hyvää hinta/laatusuhdetta kuin sildenafilista. Ei sitä tosiaan viitsi muutoin ottaa kuin jos tietää että on oikeasti koko yö aikaa peuhailla, muuten terveellä miehellä vaikutus on sen verran tehokas että se jatkuva stondis alkaa ketuttamaan jos sitä ei saa työntää jonnekin... 😘

Voi jessus sentään. Ei ole vielä tullut makkarin puolella tarvetta käyttää potenssilääkkeitä, joten käytä sinä vain ihan yksinäsi niitä ja säästä vinkkisi vanhainkotipalstalle. :D :D

Etkö osaa lukea? En sanonut tarpeesta mitään, vaan kehotin nimenomaan kokeilemaan vielä kun ei ole tarvetta. Vaikutus on hyvinkin tuntuva... 😉

Sitten kun niitä joutuu ottamaan tarpeeseen niin käsittääkseni vaikutus ei ole lainkaan yhtä tehokas enää vaan vastaa sellaista perus mieskuntoa.

Vierailija
400/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M41

Ja setä heräsi unestaan ankeaan aamuun.. Baarissa melkein kaikki nuoret naiset haluavat nuoria miehiä, enkä ole nähnyt 40+v miehiä, että olisivat kovinkaan haluttuja, mutta joo ehkä joku voi erehtyä parin promillen humalassa..

N 29v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi