Taas yksi vatsa pystyssä sauhuttelemassa sairaalan tupakkapaikalla.
Ja todellakin oli raskaana; lörpötteli jollekin puhelimessa supistusväleistään. :(
Eikö tuohon saataisi jo jotain rankkua aikaiseksi?
Lapsilisät pois jos polttaa raskauden aikana?
Maksullinen synnytys -"-?
Poltan itsekin, eli tiedän yhtä sun toista tupakanhimosta. Myrkytän itseäni vapaaehtoisesti, mutta kun kyseessä on toisen ihmisen elämä... Ahdistavaa.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsesta tulee pienikokoinen ja voi olla että jotain epämuodostumia.
Näinpä, ja käsittääkseni myös oppimisvaikeudet mahdollisia.
Miten joku voi olla niin itsekäs?
Ap
Mahdollista mutta ei 100 % .
No ei tietenkään 100%. Mikään ei ole 100%. Ei sillä ole merkitystä, tupkakoinnin haitat sikiölle on ihan kiistattomat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on jokaisen naisen oma valinta
Sikiöllä ei ole varsinaisesti oikeuksia ennen kuin on erillinen olento
Ymmärrän sen, että abortin suhteen asia nähdään näin, mutta jos kyseessä on nainen jonka tarkoitus on viedä raskaus loppuun ja sikiöstä tulee kehittymään se erillinen olento, niin sikiöllä pitäisi olla oikeuksia jo ennen syntymää ja sen vahingoittaminen kiellettyä.
Eikun roviolle !!! Mutta ei verovaroin .
On taas oikein mukavat ihmiskunnan kermat koolla.
En voi millään hyväksyä että poltetaan raskaana.
Itse lopetin heti, kun kuulin raskaudesta.
Mutta raskauden jälkeen aloin kyllä taas polttamaan 😑
Kuulin, että eräs naikkonen oli puolustellut sauhutteluaan sillä, että "enemmän se lapsi kärsii siitä jos olen stressaantunut ja viekkareissa".
Vierailija kirjoitti:
Mutta raskauden jälkeen aloin kyllä taas polttamaan 😑
Se on sinun valinta. Jos haluat polttaa raskauden jälkeen niin saat polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, päätäkö pitäis paijata: "kyllähän me tiedetään että lopettaminen on vaikeeta, vaikka myrkytätkin vauvasi."
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen mun puolesta saisi verorahoillakin kustantaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin, että eräs naikkonen oli puolustellut sauhutteluaan sillä, että "enemmän se lapsi kärsii siitä jos olen stressaantunut ja viekkareissa".
Toi on sitkeä myytti joka on debunkattu jo ajat sitten.
Ap
Minua hämmentää eniten se, että ei kyetä itse sietämään vieroitusoireita mutta laitetaan vastasyntynyt kärsimään niistä. Näin ajatteleva ihminen ei ole valmis vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte nyt ekana roviolle heittää, pidetään sitä viimeisenä vaihtoehtona. Mutta jotain vois koittaa keksiä. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta raskauden jälkeen aloin kyllä taas polttamaan 😑Se on sinun valinta. Jos haluat polttaa raskauden jälkeen niin saat polttaa.
Paitsi että lapsi kärsii silloin passiivisen tupakoinnin haitoista ja myrkkyjä erittyy rintamaitoon.
Työkaverini poltti useamman tupakan päivässä läpi raskauden ja maisteli myös viiniä työpaikan illanvietossa. Toisaalta oli hirveän huolissaan jos joutui nostamaan mitään paria kiloa painavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta raskauden jälkeen aloin kyllä taas polttamaan 😑Se on sinun valinta. Jos haluat polttaa raskauden jälkeen niin saat polttaa.
Paitsi että lapsi kärsii silloin passiivisen tupakoinnin haitoista ja myrkkyjä erittyy rintamaitoon.
Ei kärsi jos huolehtii siitä että ei kärsi.
Mutta imetyksen aikana kai melko kyseenalaista myös? Mun tietous loppuu siihen. :D
Ap
Paitsi raskauden aikana, niin perheenjäsenten tupakointihan on riski vauvalle myös sen synnyttyä. Mm. kätkytkuolemaankin liitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas oikein mukavat ihmiskunnan kermat koolla.Voi voi, päätäkö pitäis paijata: "kyllähän me tiedetään että lopettaminen on vaikeeta, vaikka myrkytätkin vauvasi."
Miten olisi , jos vain antaisit olla ellet ole hoitavaa henkilöstö ja ko.odottaja asiakkaasi.
Mua nyt vaan ihan yleisesti nyppii tämä saunan taakse - asenne asiasta riippumatta.
Vois tulla joku tupakanmyyntipisteille laki ettei raskaana olevalle saa myydä tai jos seurassa on raskaana oleva. Naisille pikaraskaustestit aina kassalla tupakkaa ostaessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas oikein mukavat ihmiskunnan kermat koolla.Voi voi, päätäkö pitäis paijata: "kyllähän me tiedetään että lopettaminen on vaikeeta, vaikka myrkytätkin vauvasi."
Miten olisi , jos vain antaisit olla ellet ole hoitavaa henkilöstö ja ko.odottaja asiakkaasi.
Mua nyt vaan ihan yleisesti nyppii tämä saunan taakse - asenne asiasta riippumatta.
Kuka tässä nyt on viemässä ketään saunan taakse?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vois tulla joku tupakanmyyntipisteille laki ettei raskaana olevalle saa myydä tai jos seurassa on raskaana oleva. Naisille pikaraskaustestit aina kassalla tupakkaa ostaessa?
Tossa on ideaa. :D
-Moi, yks Chesterfi-
-KUSE TOHON TIKKUUN HETI!
Ap
Tuollaiset "sheimaavat" varajeesukset sietäisivät saada keklun kylkiluiden väliin.