Oletko ollut koskaan Yhdysvalloissa ja missä päin?
Kommentit (19)
Chicagossa on talvella kylmä. Ihan Suomen veroinen talvi siellä on. Joskus voi jopa kylmempi kuin Suomessa samaan aikaan.
Olen ollut eri puolilla Texasia, Floridaa, Kaliforniaa sekä NewYorkissa ja Seattlessa.
San Fransiscossa, Carmelissa, Renossa, New Yorkissa ja New Orleansissa.
Ei ole mitään kiinnostavaa mitä en näkisi muualla.
Kaliforniassa, Nevadassa, Arizonassa, Floridassa, Alabamassa, Mississipissä ja Louisianassa. Niin ja New Yorkissa myös. Vielä on paljon nähtävää! Eli takaisin heti kun mahdollista.
Montanassa, Wyomingissa ja Etelä-Dakotassa, näissä kaikissa samalla matkalla siis. Käytiin mm. Yellowstonessa.
New Yorkissa kymmenisen kertaa, Floridassa neljä kertaa, lisäksi Michiganissa, Minnesotassa, New Jerseyssä, Rhode Islandilla, Connecticutissa, Washington DC:ssä, Illinoisissa, Coloradossa, Utahissa, New Mexicossa, Arizonassa ja Kaliforniassa. Pidin USA:sta ennen paljonkin, nykyään siellä lähinnä ahdistaa ja pelottaa.
Kaksi kertaa Floridassa ja huhtikuussa lähdetään New Yorkiin.
Asunut pari vuotta Kaliforniassa ja muutaman kuukauden Chicagossa. Olin siellä myös aikoinaan vaihtarina, joten on amerikkalainen high school diploma. Matkustellut duunin puolesta ja lomilla kymmeniä kertoja siellä täällä, kerran laskin että yli 30 osavaltiossa, tosin aina 'lower 48':ssä, en ole koskaan käynyt Havaijilla enkä Alaskassa. Ajanut kahdesti itärannikolta länsirannikolle. Sen lisäksi pyörinyt aika paljon Kanadassa ja Meksikossa, ja jonkun verran Karibialla, joissa reissuissa usein myös ollut joku USA-yhteys.
Mä olen taas asunut Kanadassa. Ihana maa. Pelkkää positiivista sanottavaa.
Montakin reissua: nähty NY, DC, South Dakotaa, Wyomingia, Nevadaa, Kaliforniaa, Utahia, New Meksikoa, Arizonaa, Texasia, Marylandia, Ohita, Oregonia... Ja asuin reilu 6 vuotta Coloradossa.
Olen käynyt Illinois'ssa, mm. Chicagossa.
Haluaisin käydä New Orleansissa sekä Kalliovuorten maisemissa. Georgiassakin olisi kiva käydä, esim. Atlantassa, Georgia kuulostaa ihanan romanttiselta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
New York, San Francisco, Los Angeles, Boston, Cleveland, Orlando, Mariposa, Albany, Cape Cod, Lexington, Cincinnati ja jotain muita pikkukaupunkeja. Haluaisin nähdä paljon enemmän, mutta eihän tuo mitään halpaa perhelomailua ole.
Florida x10, New York x 5, Boston x 3, lisäksi Washington D.C:ssä kerran. Lapsuudessani kävimme tosiaan siellä paljon, ja USA on aina ollut minulle rakas maa. Käynnit kuitenkin lopetettu Trumpin presidenttiyden takia ja boikotti jatkuu siihen saakka, kunnes maan suunta muuttuu. Hävettäisi mennä tukemaan tuota yhteiskuntaa tässä tilanteessa.
nosto