Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko nainen saada "äidillistä" rakkautta toiselta naiselta?

Vierailija
01.02.2020 |

Haluaisin kohdata naisen, joka voisi rakastaa minua ja jota saisin rakastaa. Hän voisi olla suunnilleen äitini ikäinen (=noin 20 vuotta itseäni vanhempi). En halua mitään kokeneita ja paatuneita lesbonaisia, enkä mitään seksihurjastelua, vaan haluaisin löytää sellaisen kunnollisen, hyvän naisen, joka välittäisi minusta ja joka pitäisi mua sylissä ja jota saisin ihailla ja suunnilleen palvoa. En tarvitse mitään parisuhteita, seksiä tai av(i)oliittoa ym. Miten ja mistä voisin löytää sellaisen?

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään kokeneita ja paatuneita lesbonaisia

Millainen on paatunut lesbonainen?

Onko myös paatuneita heteronaisia?

Juuri joku kokenut lesbohan voisi olla sinulle paras. Miksei sellainen kelpaa?

On myös paatuneita heteronaisia, mutta käsitykseni mukaan monet lesbot ovat kiinnostuneita kaikenlaisista seksuaalisista kokeiluista ym., mikä tuntuu ajatuksena kuvottavalta.

Käsityksesi on väärä.

Tutustu myös käsitteeseen lesbian bed death. Pitkäaikaisissa suhteissa lesboilla on vähemmän seksiä kuin heteroilla tai homomiehillä.

Vierailija
22/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saada, jos herättää suojeluhalun. Pitää olla nuori, söpö ja avuttoman oloinen.

Miehet taas eivät voi, naiset eivät tunne aitoa empatiaa miehiä kohtaan.

Kylläpäs tuntevat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se halua seksiä eikä ainakaan mitään dil doja tai sormetusta tai eritteitä, hyi hyi. Haluaa äitihahmon, jota voi ehkä pussailla välillä ja halailla ja jonka sylissä olla. Fanituksen kohteen, jota palvoa.

Juuri näin. ❤ Ja haluan pussailla ja halia, mutta en mitenkään sopimattomalla tavalla.

T. Ap

Vierailija
24/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se halua seksiä eikä ainakaan mitään dil doja tai sormetusta tai eritteitä, hyi hyi. Haluaa äitihahmon, jota voi ehkä pussailla välillä ja halailla ja jonka sylissä olla. Fanituksen kohteen, jota palvoa.

Tämä taitaa olla terapeuttihullu? Tuo palvomisen kohteen etsiminen on osa idealisointi-demonisointi-sykliä ja se on epätervettä. Tarvisit niin apua persoonallisuushäiriöösi. Me ollaan ihmisiä eikä jumalia, ei meistä ole palvottaviksi.

Vierailija
25/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. ❤ Ja haluan pussailla ja halia, mutta en mitenkään sopimattomalla tavalla.

T. Ap

Täydennän vielä: siis ihan just ja just voisi mennä rajoille

(ns. harmaalle ja hyvin vaniljaiselle alueelle) ne hyväilyt ja läheisyys, mutta en edes halua mitään sopimatonta ja pitäisin niistä rajoista kiinni. Siksikään en haluaisi mitään lesbonaista, kun en haluaisi, että hänkään ylittäisi rajoja tai haluaisi jotain muuta minulta. En tosin enää halua muutenkaan mitään (edes hetero-)seksiä tms.

T. Ap

Vierailija
26/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että AP:lla on jotenkin vinksahtanut kuva lesboudesta. Olen naispuolinen homoseksuaali ja seksi ei kyllä määrittele tai ohjaa elämääni oikeastaan yhtään mitenkään. Minulla ainakin parisuhteessa muut asiat menee edelle.

Vierailija
27/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko että tuollaista voi löytyä. Itse kyllä ystävystyn helposti vanhempien naisten kanssa. Vaikka he saattavat olla ”äidillisiä”, niin siinä on kuitenkin erilainen sävy kuin oikeassa äidin rakkaudessa. Se äidillisyys on tuomitsevuutta ja sellaista ”maan pinnalle pudottamista” enemmän kuin kannustamista. Usein vanhemmat naiset ovat myös kateellisia jostain. Tai sitten pitävät tyhmänä ja haluavat opettaa.

Vierailija
28/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että AP:lla on jotenkin vinksahtanut kuva lesboudesta. Olen naispuolinen homoseksuaali ja seksi ei kyllä määrittele tai ohjaa elämääni oikeastaan yhtään mitenkään. Minulla ainakin parisuhteessa muut asiat menee edelle.

Ei minulla ole mitään lesboja vastaan (tietenkään), mutta en ole itse sellainen, enkä haluaisi, että kohtaamani nainenkaan olisi sellainen. En haluaisi olla oikeastaan muutenkaan enää millään tavoin seksuaalinen olento (en edes hetero). Haluaisin vain todella paljon saada rakastaa ja ihailla ja olla toisen rakastama myös.

T. Ap

Vierailija
29/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kukaan lähde noin erikoiseen suhteeseen, jossa ei ole mitään tasa-arvoa. Ap vaan ottaisi, ottaisi ja ottaisi, eikä toinen osapuoli saisi mitään takaisin.

Vierailija
30/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kukaan lähde noin erikoiseen suhteeseen, jossa ei ole mitään tasa-arvoa. Ap vaan ottaisi, ottaisi ja ottaisi, eikä toinen osapuoli saisi mitään takaisin.

Miten niin? Itse ainakin rakastaisin ja ihailisin aivan täysillä ja veisin eri paikkoihin (taidenäytteilyihin, konsertteihin ym.) ja maksaisin "viulut". Ostaisin hänelle kaikkea hänen toivomaansa kivaa ym.

T. Ap

Vierailija
31/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään lesboja vastaan (tietenkään), mutta en ole itse sellainen, enkä haluaisi, että kohtaamani nainenkaan olisi sellainen. En haluaisi olla oikeastaan muutenkaan enää millään tavoin seksuaalinen olento (en edes hetero). Haluaisin vain todella paljon saada rakastaa ja ihailla ja olla toisen rakastama myös.

T. Ap

Kukaan normaali ihminen ei halua palvontaa. Kaikkein vähiten äiti, joten fantasiasi on todella kieroutunut. Miksi heteronainen haluaisi kanssasi ”halia”? Ei halua, se haluaa seksiä miesten kanssa, ja saa ne halitkin kaupan päälle. Muita et halua, eivätkä he sinua, koska sinulla ei todellisuudessa ole heille mitään antaa.

Vierailija
32/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saada, jos herättää suojeluhalun. Pitää olla nuori, söpö ja avuttoman oloinen.

No tuntevat, mutta huomattavasti harvemmin. Mitä jos joku mies kyselisi tätä? Empatiaa tuskin liikenisi.

Vierailija
33/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kukaan normaali ihminen ei halua palvontaa. Kaikkein vähiten äiti, joten fantasiasi on todella kieroutunut. Miksi heteronainen haluaisi kanssasi ”halia”? Ei halua, se haluaa seksiä miesten kanssa, ja saa ne halitkin kaupan päälle. Muita et halua, eivätkä he sinua, koska sinulla ei todellisuudessa ole heille mitään antaa.

Haluaisin voida antaa kaikkeni. Kerro, miksi minulla ei olisi mitään annettavaa kenellekään?

T. Ap

Vierailija
34/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap oikeilla jäljillä, mutta etsit väärästä paikasta. Sinun täytyy ruveta itse itsellesi rakastavaksi äidiksi. Sisäiselle lapsellesi joka tässä etsii hyväksyntää ja rakkautta. Sisäinen lapsi ei ole puppua vaan tehokas työkalu.

Vierailija
35/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuntevat, mutta huomattavasti harvemmin. Mitä jos joku mies kyselisi tätä? Empatiaa tuskin liikenisi.

Itse asiassa olen saanut useinkin todella kylmää kyytiä tällä palstalla. Mutta myönnän, että myös miehet kohtaavat täällä samaa.

T. Ap

Vierailija
36/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Itse ainakin rakastaisin ja ihailisin aivan täysillä ja veisin eri paikkoihin (taidenäytteilyihin, konsertteihin ym.) ja maksaisin "viulut". Ostaisin hänelle kaikkea hänen toivomaansa kivaa ym.

T. Ap

Kukaan ei halua tuollaista "korvausta". Kukaan ei jaksa olla kenenkään silmittömän palvonnan kohde (pois lukien Pohjois-Korean Kim ja muut diktaattorit), eikä millään materialla korvata noin raskasta suhdetta. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että ihmiset haluaa tasa-arvoisen ihmissuhteen? Sinulla ei ole sellaiseen mitään annettavaa noilla spekseillä.

Vierailija
37/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen äidillistä rakkautta miniöitäni kohtaan, mutta ei me kyllä sylitellä 🤔 Jotenkin outoja nuo aloituksen sanavalinnat.

Vierailija
38/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap oikeilla jäljillä, mutta etsit väärästä paikasta. Sinun täytyy ruveta itse itsellesi rakastavaksi äidiksi. Sisäiselle lapsellesi joka tässä etsii hyväksyntää ja rakkautta. Sisäinen lapsi ei ole puppua vaan tehokas työkalu.

On se varmasti noinkin. Mutta olen jotenkin koukuttunut siihen unelmaani sellaisesta naisesta, jota saisin varauksetta ihailla ja palvoa ja joka kärsivällisesti rakastaisi minua, vaikka oikuttelisin ja olisin vaikea tai tekisin virheitä.

Lapsuudenperheessäni oli jopa niinkin, että jouduin itse tukemaan melko nuoresta lähtien omaa alkoholin liikakäyttöön taipuvaista, henkisesti ajoittain epävakaata äitiäni. Jouduin olemaan hänelle shrink, tukemaan, ymmärtämään, laittamaan sammuneena unille ym. Äitini on kymmeniä kertoja uhkaillut its*rilla. Olen tukenut ja ymmärtänyt häntä. Osaan niellä oman kiukkuni, omat tarpeeni ja pelkoni.

Olin aina kunnollinen ja kiltti, hieman pikkuvanha pienenä ja teininäkin, en koskaan kapinoinut ja toin koulusta kymppejä täynnä olevia todistuksia kotiin sekä harrastin säntillisesti. Silti tiesin aina, että en kelpaa ja että äitini ei minusta välitä, hänelle olen ruma ja nolo, kelpaamaton, epänainen.

Äitini oli/on kaunis ja älykäs, vaativa ja tarkka niiden päihdeongelmiensa ja ihmissuhdekiemuroittensa vastapainona. Siitä kaikesta jäi ehkä traumat. Aikuisena mulla ei ole ollut ainoatakaan hyvää parisuhdetta ja niitä yritelmiäkin vain muutama. Olen pääosin ollut yksin ja selibaatissa siis.

T. Ap

Vierailija
39/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kukaan ei halua tuollaista "korvausta". Kukaan ei jaksa olla kenenkään silmittömän palvonnan kohde (pois lukien Pohjois-Korean Kim ja muut diktaattorit), eikä millään materialla korvata noin raskasta suhdetta. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että ihmiset haluaa tasa-arvoisen ihmissuhteen? Sinulla ei ole sellaiseen mitään annettavaa noilla spekseillä.

Miksi se olisi raskasta? Kerro, miksi minulla ei ole/olisi mitään annettavaa kenellekään koskaan? En välttämättä edes tarvitse tasa-arvoista parisuhdetta. Olisin ihan mieluusti altavastaajanakin, jos saisin edes hieman rakkautta/armoa. Mikä minussa on siis vikana?

T. Ap

Vierailija
40/181 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen äidillistä rakkautta miniöitäni kohtaan, mutta ei me kyllä sylitellä 🤔 Jotenkin outoja nuo aloituksen sanavalinnat.

Kuulostaa myöskin ihanalta. ❤ Olen pahoillani jotenkin, mutta mä haluaisin olla ihan sylissäkin, vähän niinkuin lapsi. Ja haluaisin itsekin silitellä, halailla ja helliä sitä naista.

Mutta ok, tiedän, että unelmani on täysin mahdoton toteuttaa ikinä. Kukaan ei koskaan tule rakastamaan minua, sillä en ole rakkauden arvoinen. Jännää ja paradoksaalista kyllä, senkin lauseen hokeminen rauhoittaa minua vähäsen. Tavallaan on jotain turvallista ja varmaa ja se on se, että kukaan ei koskaan välitä. Ei tarvitse pettyä, kun ajattelee siten.

T. Ap