Kuinka usein puolisonne ostaa teille kukkia?
Oma puolisoni kukittaa minua ahkerasti.
Saan ruusuja melkein joka viikko.
Olemme kihloissa ja kovasti rakastuneita.
Puolisoni on muutoinkin käytökseltään herrasmies.
Olen hyvin onnellinen tuosta(kin) tavasta kuinka hän osoittaa rakkauttaan ja arvostustaan minua kohtaan.
Yhdessä pian kaksi vuotta.
Kommentit (155)
Ostaa pyydettäessä, eli ehkä kerran vuoteen, ei välttämättä sitäkään. Tietää etten ole kiinnostunut niitä saamaan, mieluummin otan vaikka pullon kuohuviiniä jota sit aina reissuilta palatessa saankin.
Mies on puutarhuri ja työskentelee leikkokukkien parissa.
8e ja vähän päälle on tuntipalkka.
Hän on itse naureskellut että ei ole varaa ostaa oman alan tuotteita tyttöystävän iloksi. Talousasiat menee aina rakkausasioiden edelle. Hän on vahvasti jalat maassa oleva tyyppi. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
Kokee itsekin kukat yleellisyystuotteiksi kuten kahvilassa käynnin jne. Siitäkin huolimatta olemme seurustelleet jo kolme vuotta. Pienet tulot tekee sen että emme juurikaan käy missään tai tee useinkaan mitään, mutta mieheni on kekseliäs. Kerran hän teki picnikin olohuoneen lattialle :D
Eli ei hän tuo kukkia koskaan kotiin.
En minä ole kukista koskaan ollutkaan kiinnostunut, vaan miehestäni.
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse naureskellut että ei ole varaa ostaa oman alan tuotteita tyttöystävän iloksi. Talousasiat menee aina rakkausasioiden edelle. Hän on vahvasti jalat maassa oleva tyyppi. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
Kokee itsekin kukat yleellisyystuotteiksi kuten kahvilassa käynnin jne. Siitäkin huolimatta olemme seurustelleet jo kolme vuotta. Pienet tulot tekee sen että emme juurikaan käy missään tai tee useinkaan mitään, mutta mieheni on kekseliäs. Kerran hän teki picnikin olohuoneen lattialle :D
Mun pitää todeta että vaikka mies olisi muuten ihan kiva ja fine, niin tullaiset tulot on liian pienet.
Eihän tuollaisen kanssa ole mitään tulevaisuutta.
Ei ole vielä kertaakaan, mutta kyllä sille naiselle kelpaa itelle kukat...
Ei koskaan ja se on minun toiveeni. Hän saa ostaa minulle hyötykasveja puutarhaan. En tahdo kuorimttaa ilmastoa turhantakia jollain leikkokukilla. Kaikki se maa mikä mee leikkokukkien kasvattamiseen, voitaisiin käyttää paremminkin.
Synnärille on tuonut kolme kertaa. Mutta on ihan sovittu, että ostan kukat muuten itse.
Meillä on yleensä aina jotain kukkis maljakossa. Joskus suhteen alkuaikoina tuntui että mies toi kukkia joka viikko, nyt on monta paikkaa kodissa missä on kasveja jotka on yhä hengissä vuoden jälkeen ja sitten peruskukkia varten maljakko johon yleensä mies tai sitten minä ostan uudet kukat kun edelliset menee huonoksi. 😊
n. 25v sitten kuukausittain, nykyisin en koskaan :D
Ei haittaa, en ole erityisen kukkaihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää todeta että vaikka mies olisi muuten ihan kiva ja fine, niin tullaiset tulot on liian pienet.
Eihän tuollaisen kanssa ole mitään tulevaisuutta.
Onpa sulla ahdasmielinen käsitys elämästä... Että tulevaisuutta ei ole ellei mies ole rikas :D
Nyt ehkä vähän nolottaa näin naisena sun puolestas. Tulevaisuus ei tietenkään ole vain rahasta kiinni, mutta kaikkihan eivät osaa ajatella syvemmin.
Ei koskaan, en osaa itse pyytää ostamamaan vaan haluaisin että minut yllätetään 😅 Ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä, mies on pari kertaa spontaanisti ostanut kukkia.
Niimpä päädynkin itse aina kukkaosastolle ihailemaan kimppuja tai ruukkukukkia ja ostan itse 😊 Rakastan kukkia ja vien niitä säännöllisesti myös ystävilleni tuliaiseksi kun kyläillään 😊
Aina kun pyydän, että tuoppas muuten tullessasi kukkia. Ja pyytämättä synttärinä ja vuosipäivänä.
Ollessani parisuhteessa puolisoni osti pari kolme kertaa kukkia minulle. Jälkikäteen tajusin, että nämäkin olivat vain hyvittelyä siitä että oli käynyt vieraissa töissä ollessani.
Mies on ex.
Olin 15v. naimisissa ja mies toi koko avioliiton aikana vain 3x kukkia. 2x lasten syntymisestä ja kerran ystävänpäivän, kun oli ruokatunnilla työkaverin painostamana ostanut myös.
Hienoa huomata, että muillakin on näin möllejä miehiä! Ajattelin, että tämä minun it-mörköni on ainoa laatuaan.
30 vuotta yhdessä. Muutaman puskan olen saanut, vaikka tietää, että rakastan tuoreita kukkia. Tosin käymme kaupassa usein yhdessä ja tietää, että ostan sen kimpun kuitenkin. Olisi silti hienoa, jos joskus pääsisi yllättämään!
Vähemmän kuin itse ostan, mutta ehkä pari kertaa kuukaudessa hän tuo kimpun myös.
Meillä on käytännössä aina leikkokukkia vaasissa.
Saattaa myös ostaa ruukkukasveja tai pihalle istutettavia.
Toki kukat ovat minulle, mutta näyttää, että hän itsekin pitää kodista jossa on kukkia.
Aina toi merkkipäivinä kukat, hääpäivänä, synttärinä, äitienpäivänä. Myös juhlapyhiksi osti usein kukkia.
Mutta menetinkin miehen toiselle naiselle.
Pari kertaa vuodessa on aika tyypillinen kukkienostotiheys. Parempi ostella itse vaikka tulppaaneja iloksi ja väriksi kuin odottaa miehen niitä tuovan.
Yhteistä eloa kaksikymmentä vuotta.
Meillä mies ostaa usein kukkia. Nytkin tulppaanikimppu marketista kauppareissun yhteydessä. Ostaa koska itse tykkää niistä, ei erityisesti minulle.
Tykkään.