Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein puolisonne ostaa teille kukkia?

24.01.2020 |

Oma puolisoni kukittaa minua ahkerasti.
Saan ruusuja melkein joka viikko.

Olemme kihloissa ja kovasti rakastuneita.
Puolisoni on muutoinkin käytökseltään herrasmies.

Olen hyvin onnellinen tuosta(kin) tavasta kuinka hän osoittaa rakkauttaan ja arvostustaan minua kohtaan.

Yhdessä pian kaksi vuotta.

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei koskaan. Joskus taisi nuorena ostaa, ja olin ihan että mitä hittoa mä näillä teen. 😂 Varmaan äitinsä käskenyt ostaa.

Vierailija
102/155 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole vaimoni mulle koskaan kukkia ostanut. Itse ostan niin 2-3 vuoden välein. Jotenkin tuntuu kovin turhalta tavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut ruusun. Läheskään aina en saa joulu- tai synttärilahjaakaan. En pidä näitä oleellisena. Yhdessä 8 vuotta, naimisissa ja kolme lasta. Mies hoitaa lasten aamutoimet joka ikinen aamu ja 90% yöherätyksistä, siinä on minulle riittävästi rakkauden- ja huomionosoitusta. Ei siinä rehut paljon paina.

Vierailija
104/155 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin kun on käynyt pettämässä. Vihaan kukkia.

Vierailija
105/155 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole 14 avioliittovuotemme aikana ostanut minulle kertaakaan kukkia. Itse ostan hänelle n. kerran kuukaudessa.

Vierailija
106/155 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuoden suhteen aikana ehkä viisi kertaa. Surkeaa..

Vierailija
107/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo kukkia miehen lisäksi poikani. Tietävät, että ilahdun. Olen myös saanut kukkia tuntemattomalta mieheltä nuoruudessani. Eräs antoi kimpun assalla.

Vierailija
108/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä ja syntymäpäivänä. Mutta lahjoja en saa.

Vierailija
109/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kukista tosi paljon, vaikka ne vähän turhakkeita onkin. Ostan itse silloin tällöin leikkokukkia kotiin, mutta yleensä ostelen ruukkukukkia, koska ne ilahduttaa pitempään. 

Mies ostaa yleensä kukan äitienpäivänä, ei muuten. 

En osaa ajatella, että kukkien ostelu tai lahjojen ostelu olisi merkki rakkaudesta. Enemmänkin se kertoo ihmisen luonteesta tms. Joillekin  esim kukkien ostaminen on luontaisempaa kuin toiselle. Toinen osoittaa rakkauttaa sitten jollakin toisella tavalla.

Vierailija
110/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Ällön imelää ja turhaa. Rakkautta voi osoittaa muillakin tavoin, niin ettei siihen liity aina raha.

Miten rakkautta voi osoittaa muullakin tavoin?

Vierailija
111/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshenkilö41 kirjoitti:

Vaimoni ei ole 14 avioliittovuotemme aikana ostanut minulle kertaakaan kukkia. Itse ostan hänelle n. kerran kuukaudessa.

Sinä siis haluaisit kukkia? Vai haluatko kenties jotakin muuta, mita vaimo sinulle ostaakin.

Yleensänäihin ketjuihin, jossa kysellään, että ostaako mies sinulle kukkia, tulee jokunen mies kommentoimaan, että ei vaimokaan heille kukkia osta.  Yleensä vain on niin, ettei mies niistä kukista piittaa tuon taivaallista. Joten miksipä niitä hänelle pitäisi ostaa? Jos taas mies haluaa kukkia, siitä kannattaa vaimolle kertoa. 

Meillä ei ainakaan mies kukkia halua, eikä niistä ilahdu ja saakin lahjaksi aina jotakin muuta. 

Mutta minä taas pidän kukista, ja mies voi ostaa niitä minulle lahjaksi, jos haluaa antaa jotakin sellaista, josta pidän. 

Vierailija
112/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa tuntuu olevan seuraavanlaisia suhtautumisia kukkiin. Kannattaa miettiä, miten asia mahtaa olla omassa parisuhteessa:

1) Pariskunnat, jotka ostavat toisilleen säännöllisesti kukkia pitkin vuotta, niin merkkipäivinä kuin muuten vain ilahduttaakseen - molemmat tykkäävät kukista ja ovat tyytyväisiä tilanteeseen

2) Miehet, jotka ostavat kukkia naiselleen merkkipäivinä, eli syntymäpäivänä, äitienpäivänä (jos lapsia on), ystävän- ja naistenpäivänä, hääpäivänä tai muuna parisuhteen merkkipäivänä - mies ostaa joko spontaanisti ilahduttaakseen tai siksi, että nainen odottaa saavansa kukkia ja asiasta on saatettu keskustella

3) Miehet, jotka ostavat kukkia naiselleen, kun ovat katuvaisia - on tullut riideltyä tai petettyä, jolloin pariskunta ei luultavasti ole kovin onnellinen

4) Miehet, jotka eivät osta kukkia naiselleen - nainen on asiasta näreissään, mutta eivät sano, että haluaisivat kukkia. Ostavat ehkä kukkia itse itselleen, mutta mököttävät miehelle

5) Miehet, jotka haluaisivat naisen ostavan kukkia miehelleen - eivät ehkä ole kertoneet, koska moni mies ei välitä saada kukkia. Tämän saa selville puhumalla aiheesta.

6) Pariskunnat, jotka eivät osta kukkia lainkaan - kumpikaan ei välitä kukista ja rakkaus osoitetaan muilla keinoilla

Vierailija
113/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kukista tosi paljon, vaikka ne vähän turhakkeita onkin. Ostan itse silloin tällöin leikkokukkia kotiin, mutta yleensä ostelen ruukkukukkia, koska ne ilahduttaa pitempään. 

Mies ostaa yleensä kukan äitienpäivänä, ei muuten. 

En osaa ajatella, että kukkien ostelu tai lahjojen ostelu olisi merkki rakkaudesta. Enemmänkin se kertoo ihmisen luonteesta tms. Joillekin  esim kukkien ostaminen on luontaisempaa kuin toiselle. Toinen osoittaa rakkauttaa sitten jollakin toisella tavalla.

Mies ostaa minulle kukkia, kun tietää kuinka paljon niistä pidän. Hän haluaa vaan ilahduttaa. Minäkin ilahdutan miestä asioilla mistä hän pitää.

Vierailija
114/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhdeksässä vuodessa.

Nyt yhteistä elämää jo 18 vuotta.

Vierailija
115/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi koskaan. Olen sanonut, etten pidä kukista ja tuo sitten jotain, mitä oikeasti haluan. Esimerkiksi sain uuden keittiövaa'an nimipäivänä, kun olin siitä kovasti haaveillut, mutten ollut raaskinut ostaa, kun ei ole pakollinen arjessa selviytyäkseni. :) Sain myös uuden desimitan. Edellisellä ainoalla olin joutunut pärjäämään melkein 10 vuotta.

Ilahduttaa minua arjessa tekemällä ruokaa ja siivoamalla kotini lähdettyäni töihin, vaikkemme asu yhdessä. :)

Vierailija
116/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sellaista ihmettä tapahtunut vielä.

Mä sen sijaan olen ostanut tuon tuosta kukkia miehelleni. Suurinosa meidän ruukkukukista on miehelleni ostettuja.

Yhdessä 26vuotta

Vierailija
117/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshenkilö41 kirjoitti:

Sinä siis haluaisit kukkia? Vai haluatko kenties jotakin muuta, mita vaimo sinulle ostaakin.

Yleensänäihin ketjuihin, jossa kysellään, että ostaako mies sinulle kukkia, tulee jokunen mies kommentoimaan, että ei vaimokaan heille kukkia osta.  Yleensä vain on niin, ettei mies niistä kukista piittaa tuon taivaallista. Joten miksipä niitä hänelle pitäisi ostaa? Jos taas mies haluaa kukkia, siitä kannattaa vaimolle kertoa. 

Meillä ei ainakaan mies kukkia halua, eikä niistä ilahdu ja saakin lahjaksi aina jotakin muuta. 

Mutta minä taas pidän kukista, ja mies voi ostaa niitä minulle lahjaksi, jos haluaa antaa jotakin sellaista, josta pidän. 

Ootko koskaan ostanut miehelles kukkia? :)

Mä aina ostelen mieskavereille kukkia, kun käyn kylässä ja joka kerta tuntuvat olevan yhtä ylättyneen iloisia. Ideahan lähti juuri moisesta vitsistä, ettei miehet välitä kukista.... ja niin vaan tuntuu kukin välittävän.

Saunaillassa taannoin vertailivat saamiensa kukkia. Eräs oli polleena, kun oli saanut isomman ja harvinaisemman kukan.. ;)

Vierailija
118/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshenkilö41 kirjoitti:

Ootko koskaan ostanut miehelles kukkia? :)

Mä aina ostelen mieskavereille kukkia, kun käyn kylässä ja joka kerta tuntuvat olevan yhtä ylättyneen iloisia. Ideahan lähti juuri moisesta vitsistä, ettei miehet välitä kukista.... ja niin vaan tuntuu kukin välittävän.

Saunaillassa taannoin vertailivat saamiensa kukkia. Eräs oli polleena, kun oli saanut isomman ja harvinaisemman kukan.. ;)

Minä ostin viherkasvin lahjaksi, ja oli kyllä aidosti ilahtunut lahjasta ja kiitteli paljon.

Vierailija
119/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin, enpä noita kaipaakaan.

Vierailija
120/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin, enpä noita kaipaakaan.

Enkä minä kaipaa, yhdessä ostetaan,  jos on tarvis ostaa. Kohta 50 vuotta oltu yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi