Kuinka usein puolisonne ostaa teille kukkia?
Oma puolisoni kukittaa minua ahkerasti.
Saan ruusuja melkein joka viikko.
Olemme kihloissa ja kovasti rakastuneita.
Puolisoni on muutoinkin käytökseltään herrasmies.
Olen hyvin onnellinen tuosta(kin) tavasta kuinka hän osoittaa rakkauttaan ja arvostustaan minua kohtaan.
Yhdessä pian kaksi vuotta.
Kommentit (155)
Synttäreinä. Joskus aika harvoin on yllättänyt muutenkin. Muutaman kerran anteeksipyynnön yhteydessä :D Äitienpäivänä menee lasten kanssa keräämään mulle valkovuokot lähimetsästä.
Kesällä hoidetaan puutarhaa yhdessä, minä enemmän mutta miestäkin kyllä jonkin verran kiinnostaa. Silloin olisi kukkia ihan turhaa ostaa kun niitä riittää pihalta ja luonnosta kerättäväksi maljakkoonkin.
Kaksi kertaa on ostanut 10 vuoden aikana. Kahdesti itsekin olen hänelle ostanut kukkia: ruusun kun valmistui ja toisen kun täytti 25v.
Emme oikein harrasta kasveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa leikkokukista tuodaan lentorahtina, jopa Afrikasta asti.
Samalla ne siinä tulee kuin banaanitkin.
Banaanit ovat ruokaa, leikkokukat koristeita. Toki ilman banaaneja kun elää, mutta minusta ruoka on kuitenkin aika eri juttu kuin lyhytaikainen kertakäyttökoristus.
Yleensä poikkeuksetta merkkipäivinä, eli syntymäpäivänäni ja sitten kun meillä tulee kuukausia täyteen. Ei aina, mutta usein. Joskus ihan muutenkin vaan saattaa tulla kotiin kukkien kanssa ilman mitään erityistä syytä. Meillä tulee pian 2 vuotta täyteen.
Ei osta, sillä aikoo poimia ne ulkoa. Tosin ei niitäkään ole vielä näkynyt :'D
Kaikki lahjat tekee itse kyllä ja huomioi arjessa 100 %sti, joten ehkä ollaan kukattomuudesta huolimatta ihan hyvällä tolalla tässä suhteessa. Minä taas yleensä ostan miehelle vaatteita lahjaksi.
Olen moniallergikko, enkä kestä kukkia ollenkaan. Eli ei ikinä, yhdessä on oltu pian 10 vuotta.
N28
Ei kukkia, ei koruja, en tahdo.
Suklaata ja jäätelöä olen alkanut saamaan sen jälkeen kun kärähti siitä, että oli naispuolista kollegaa "muistanut" säännöllisesti herkuilla
Ei koskaan, vaikka itse ostan hänelle useinkin. Olen siis mies.
Useamman kerran kuussa, yhdessä 7 v.
Sama täällä. Ei koskaan mitään. Ei edes vaikka monta riitaa on ollut siitä että vaimolle eli minulle pitää ostaa syntymäpäivälahja ja joululahja. Ei tarvi olla edes kallis.
Lisäys edelliseen että äidillensä huolehtii kukat ja lahjat, ei minulle.
Saan mieheltäni kukkia (siis leikkokukkia kimppuna) pari kertaa kuukaudessa. Hän ostaa meille myös viherkasveja. Itse ostan usein perjantaisin kimpun tulppaaneita kotiin. Hänelle olen ostanut viimeksi chilipaprikan. Naimisissa ollaan oltu 30 vuotta ja yhdessä 34.
Ei onneksi koskaan. Olen saanut kovalla työllä hänet ymmärtämään, että inhoan leikkokukkia.
Meillä on aina maljakossa ruusuja, jotka mies hakee.
Yleensä 3 kertaa vuodessa (syntymäpäivä, ystävänpäivä ja äitienpäivä). Kiva että ostaa mutta ei haittaa vaikkei ostais, ihan turhakkeita kaikki kukat mun mielestä.
5-6 kertaa vuodessa. Itse olen ostanut miehelle kerran.
Käytännössä joka perjantai mieheni tuo leikkokukkia samalla kun käy kaupassa. Viikonlopun ruokaostokset ovat meillä hänen vastuullaan, minä vastaan useimmista arkipäivistä. Hän tietää että tykkään kun kotona on tuoreita kukkia. Ainoastaan jos ei ole oikein minkään kukan sesonki, saattaa jättää ostamatta. Ei siis osta ihan mitä tahansa ankeita kimppuja vain tavan vuoksi. Tuoreet tulppaanit meillä on aina maljakossa silloin kun on niiden aika. Mutta nämä ovat siis yleensä ihan noita edullisia marketista saatavia kimppuja - ei mitään sidottuja.
Parempia kukkia saan sitten syntymä- ja äitienpäivänä. Yleensä myös naistenpäivänä.
Yhden kerran eli kun tuli ensimmäistä kertaa kotiini. Sitten lähdettiinkin päivystykseen, jossa vietin yhden yön tarkkailussa. Yhdessä on oltu jo 18 vuotta.
Ei koskaan. Eikä joulu- tai synttärilahjoja.