Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein puolisonne ostaa teille kukkia?

24.01.2020 |

Oma puolisoni kukittaa minua ahkerasti.
Saan ruusuja melkein joka viikko.

Olemme kihloissa ja kovasti rakastuneita.
Puolisoni on muutoinkin käytökseltään herrasmies.

Olen hyvin onnellinen tuosta(kin) tavasta kuinka hän osoittaa rakkauttaan ja arvostustaan minua kohtaan.

Yhdessä pian kaksi vuotta.

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 kertaa vuodessa, synttärit ja ystävänpäivä mukaan lukien. Yhdessä 3,5 vuotta.

Vierailija
122/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Saan kukkia noin kerran kuukaudessa. Olemme olleet naimisissa 46v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun haluaa pyllyseksiä.

Vierailija
124/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osta, koska olen hyvin jyrkästi ilmaissut mielipiteeni kuolevista leikkokukista pöydällä. Turhaa rahanhaaskausta. Mielummin ruukkukasveja kuin kasvinpaloja, jotka kuolevat alle viikossa ja aiheuttavat pahaa mieltä näin tehdessään.

Silti on hullua, että rakastan maljakoita yli kaiken ja niitä minulla on kymmeniä.

Vierailija
125/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, koska minua ei tarvitse kasvien sukupuolielimillä lahjoa.

Vierailija
126/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun jää pettämisestä kiinni

Vierailija
127/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta sitten kun aloimme seurustelemaan niin viikottain. Nykyään välillä viikottain, useimmiten kuitenkin voi sanoa että kuukausittain. Tosin muistaa monilla muilla tavoilla, tuo lempisuklaata tai jotain muuta mistä tykkään todella usein.

Vierailija
128/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, on sopimus ettei osteta toisillemme lahjoja kun kaikkea tarpeellista on. Rakkaus riittää ❤️

Vierailija
129/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin koskaan saanut. Toisaalta en haluakaan ja mies sen tietää, otan mieluummin kukkani juurineen ja mullassa niin ne ilahduttavat pidempään. Me emme muutenkaan ostele lahjoja toisillemme kuin jouluna ja syntymäpäivänä.

Vierailija
130/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran parissa kolmessa vuodessa. Alkuaikoina kerroin että pidän kukista ja ne tekevät minut onnelliseksi. En tiedä, miksi ei halua tehdä minua onnelliseksi. Enää en välitä. Enkä halua seksiäkään, koska en itse saa mitään.

Vierailija
131/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa koko seurustelun aikana. Yhdessä olemme olleet 13 vuotta.

Vierailija
132/155 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ostanut edes seurusteluaikana ja silloinkin väitti että minun pitäisi muka herrasmiehenä maksaa ravintolalaskukin.  silti ollaan lusittu kohta 50 vuotta tässä löyhässä hirressä.

Vierailija
133/155 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole tainnut koskaan ostaa minulle pieniä yllätyksiä.

Itse ostan hänelle kukkia ehkä noin joka toinen kuukausi.

Vierailija
134/155 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ja ylpeilee asialla vieläpä. 

Vierailija
135/155 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään leikkokukkia, jotka joutaa roskiin viimeistään viikon kuluttua.

Vierailija
136/155 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ex kerran totesi että jos ostovoima olisi kohdillaan, niin hänestä olisi mitä ihaninta tarjota savukkeita naisille povitaskustaan ja ostella kukkia.

Molemmat nyt vain valitettavasti on aika törkeän hintaisia joten ostovoima ei riitä sellaiseen herrasmiesmäiseen käytökseen.

Siksi hän pahoitteli ja tarjosi tahmean mynthon-pastillin eräänlaisena osoituksena ja symbolina kukista tai savukkeesta. Hän oli äärimmäisen charmantti tapaus ja romantikko.

Vierailija
137/155 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä koska tietää etten kukista juuri välitä.

Vierailija
138/155 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäköhän av-mammat ostaa miehilleen?

Ruokakaupasta pihviä, olutta, miehen lemppari karkkeja, sipsejä, energiajuomaa, mitä nyt milloinkin. Uusia sukkia ja kalsareita ajoittain, kun miehen paskaisia vaatteita pestessä huomaan niiden kuluneen puhki.

Muuten vaan miehen iloksi olen ostanut vanhojen tilalle uuden hiirimaton, hiiren, näppiksen, headsetin (paskoin vanhan, oli siis syytäkin), pleikkapelejä, kalastusjuttuja, tapahtumalippuja, itselleni hepeneitä... ja tohon vielä synttäri- yms lahjat päälle.

Mieheni on siis intohimoinen videopelaaja ja viihtyy hyvin myös kalassa ja festareilla.

Itse aloittajan kysymykseen, mieheni on tuonut minulle tasan kerran kukkia. Oli synttäriviikonloppunani kavereineen ryyppäämässä (minä kotona vauvamme kanssa) ja kaverinsa oli käskenyt tulla kukkapuskan kanssa kotiin.

Vierailija
139/155 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newer.

On tainnut teillä kukkarahat mennä englannin opintoihin.

Vierailija
140/155 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut kukkia. Naimisissa 33 vuotta.

M59

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi